Jos jedan kolosalni uspjeh Bage i njegove urave Koncara. Bago i drugovi su primjer kako se unistava firma. Kako nema korporativne kontrole ni trzista korporativnog upravljanja Bago ce nastaviti svoje vizionarske projete i provjereno losu strategiju.
Moram priznati da sam kao Hrvat i Brođanin zgrožen što se Gredelj ubacio Končaru,a svi znam da Gredelj nije ni do koljena Đuri Đakoviću koji je kao Brand 250 godina ispred Gredelja,razlika je kao između Bugatti i Fiće 500 iz Kragujevca,tu je politika imala prste,i cijeli projekt Gredelj -Končar bi ocijenio jednom velikom 0,niti jedan internacionalni projekt nije prošao
Wau imamo domaći Ž konzorcij… (kaj još stoji, razvalimo ga međun tenderima!??). Velika smo zemlja pa nam treba. Za photo safari isključivo. Isplativo na velike relacije. DoVozimo norvežanima ugljen i rudu iz Pakistana i juga Turske. ĆuĆu.
Koje to istočno tržište teži brzinama 160km/h? India western railroad na rel N. Delhi – Mumbai vozi 270km/h pojedine dionice 1750 km dugog puta. Tramvaji u magli – poanta kolumne.
Počnite priču o IC/TGV 250km/h te Maglev 400-600km/h vlakovima na rel Istanbul (Teheran?) – ZG/RI – Vienna…
Teško je povjerovati da će za potrebe domaćih željeznica 200tinjak lokomotiva i vagona naručivati međunarodnim javnim natječajem – kome je materinji talijanski i/ili njemački ovdje? Abu, mora da si iz Chomnu -rekao bi hindus iz N Delhia…
koliko god imao rezerve prema toj koncepciji, koliko god načelno bio protiv svake intervencije države u industriju, moram priznati da u ovom slučaju činjenice navode na neke stvari.
činjenica je da nijedna tvrtka u ovom sektoru ne uspijeve bez veza s državom i politikom, a to posebno važi i za siemens i za bombardier. siemens je čak poznat po tome da često proguta bolje od sebe što uz pomoć vlastite veličine što uz pomoć politilčkog lobiranja.
također, nijedan jedini ovakav proizvod nije uspješno dotjeran bez mnogo korekcija i strpljenja od strane izvornog naručitelja, a bez reference u vlastitoj zemlji bespredmetno je i pokušavati nešto ozbiljnije napraviti vani.
previše su novca uložili u to da bi sve odbacili, potrebni su stručni ljudi da spase što se spasiti može, a takve može dati jedino tehnička vlada kad ova vlada padne, ne smijem ni pomisliti na kakve ideje mogu doći čačićevi nestručnjaci i linićevi kartaški pajdaši ako ih se brzo ne potjera.
Ne mogu vlakovi poput Siemensa biti jeftiniji od naših, možda u samom startu i može, ali svaki servis i djelovi, te održavanje, u konačnici je višestruko skuplje. To znaju i u HŽ-u ali nekomu su obećane visoke provizije tako da su osobni interesi ispred svega. Gadimi se to, ova vlast i i menanđment potpuno su korumpirani.