Ako Ministarstvo okoliša ima viška novca, pa ne zna što će s njime, neka ga da Ministarstvu zdravstva za inzulin.
Sufinanciranje el,automobila je dobnar prijedlog, ali za neka druga vremwena.
jesu li ovi normalni? režu ljudima plaće, a subvencioniraju kupovinu skupih elektroautomobila????? postoji li apsurdnija država od ove?
Bravo lumeni, ko da živite na drugom planetu! Napokon da netko misli i o zagađenju, to je dobar potez jer netko mora biti prvi pa da osvijesti okolinu. Ili vi pametni možda mislite odseliti na Mars kad uvjeti na Zemlji ne bi bili pogodni za život!
Bravo lumeni, ko da živite na drugom planetu! Napokon da netko misli i o zagađenju, to je dobar potez jer netko mora biti prvi pa da osvijesti okolinu. Ili vi pametni možda mislite odseliti na Mars kad uvjeti na Zemlji ne bi bili pogodni za život!
ne nego si ti nasjeo na priče o zagađenju. pa krave zagađuju svojim plinovima više nego automobili. a što je s baterijama i njihovom reciklažom? odakle se pune 100% električni auti? iz struje koja dolazi odakle…znači bolje ugljen i TE nego auti današnjice koji ispuštaju oko 100-150 gmg co2 u atmosferu…ali svejedno i da nije tako, smanjivanje prihoda građanima također je protivno ekologiji jer oni onda biraju najjeftinije proizvode koji nisu napravljeni po eko standardima, što u konačnici rezultira većim zagađenjem
ne nego si ti nasjeo na priče o zagađenju. pa krave zagađuju svojim plinovima više nego automobili. a što je s baterijama i njihovom reciklažom? odakle se pune 100% električni auti? iz struje koja dolazi odakle…znači bolje ugljen i TE nego auti današnjice koji ispuštaju oko 100-150 gmg co2 u atmosferu…ali svejedno i da nije tako, smanjivanje prihoda građanima također je protivno ekologiji jer oni onda biraju najjeftinije proizvode koji nisu napravljeni po eko standardima, što u konačnici rezultira većim zagađenjem
nisi se ni ti bas proslavio. danasnje baterije se skoro 100% mogu reciklirati. električni auti se pune s mreže, a koja se (osim obnovljivim izvorima) opskrbljuje i el. energijom dobivenom iz sagorijevanja fosilnih goriva, čija je učinkovitost 30-50% veća u elektranama nego u osobnim vozilima.
isto tako auti danasnjice jos uvijek koriste ulje za podmazivanje motora koje mijenjas svake godine. elektricni automobili nemaju karter. gledano s energetske i ekoloske strane masio si “ceo fudbal”.
slozio bih se jedino sa zadnjom recenicom!
ne nego si ti nasjeo na priče o zagađenju. pa krave zagađuju svojim plinovima više nego automobili. a što je s baterijama i njihovom reciklažom? odakle se pune 100% električni auti? iz struje koja dolazi odakle…znači bolje ugljen i TE nego auti današnjice koji ispuštaju oko 100-150 gmg co2 u atmosferu…ali svejedno i da nije tako, smanjivanje prihoda građanima također je protivno ekologiji jer oni onda biraju najjeftinije proizvode koji nisu napravljeni po eko standardima, što u konačnici rezultira većim zagađenjem
sad si čuo za “fulao ceo fudbal” pa to stalno koristiš, a to je fora stara 30 godina.
ti govoriš o zapadnim državama, ja govorim o našoj državi. odakle mi dobivamo struju. dio iz krškog, dio iz bih-hidroelektrane, a prevelik dio iz tehnološki zaostalih TE koje nisu po današnjim standardima. i sad bi ti povećao potrošnju struje tim elektro-autima. zamisli da ih svatko vozi. koja bi bila cijena struje i koje bi zagađenje nastalo zbog povećanja potrošnje.a moderna vozila slabo zagađuju. reko sam ti da krave podrigivanjem i prđenjem zagade više od auta i industrije zajedno.
nisi se ni ti bas proslavio. danasnje baterije se skoro 100% mogu reciklirati. električni auti se pune s mreže, a koja se (osim obnovljivim izvorima) opskrbljuje i el. energijom dobivenom iz sagorijevanja fosilnih goriva, čija je učinkovitost 30-50% veća u elektranama nego u osobnim vozilima.
isto tako auti danasnjice jos uvijek koriste ulje za podmazivanje motora koje mijenjas svake godine. elektricni automobili nemaju karter. gledano s energetske i ekoloske strane masio si "ceo fudbal".
slozio bih se jedino sa zadnjom recenicom!
[/quote]
Opet preljevanje novaca poreznih obveznika u tudje djepove po principu – bogati neka budu kos bogatiji a sirotinja neka pase travu ili – nemamo za place, ali za nove aute ce uvijek biti novaca.
neka mi daju tih 70.000 odmah, a ja obećavam kupiti taj autić isti dan kad šegon vrati svoje kredite.
Opet stara priča! Tako su u vrijeme HDZ-a subvencionirali nabavu kamiona s Euro 5 motorima, s istim iznosom. K’o fol da se smanji zagađenje zraka kod nas. I dogodilo se to da su ti novci otišli za nabavku kamiona koji voze po EU, a najmanje kod nas! Za te pare kasnije su utvrdili mogli su prenamijeniti duplo više kamiona na kombinaciju dizel-plin čime bismo izravno pomogli domaćem gospodarstvu i ljudima omogućili uštede u gorivu, kvalitetnijem radu i sl. Sada opet pucanj u prazno (čitaj: za bogate). Prosječna starost našeg voznog parka u RH je skoro 14 godina!!! To znači da imamo hrpu motora EURO 3 i EURO 4. Umjesto da potičemo pregradnju motora na kombinaciju s plinom (LPG & CNG) mi opet subvencioniramo 100 vozila bogatih koji će moći kupiti tzv. eko aute, a u stvarnosti kupujemo lažne ekološke aute… Kome mažemo oči? Pa tu ni EU nema sjajne rezultate!!! Ali, mi smo uvijek bili veći katolici od Pape… Opet ćemo kupovati aute iz EU, gdje će se bogatiti radnici iz EU, a nama – trujte se narode sa starim voznim parkom! Naknadu od tehničkog ćemo dati onima koji imaju! E, moji dečki, kao da čitam epizodu iz Alan Forda o Superhiku koji uzima siromašnima da bi dao bogatima… Sramota.
PREBRZE SUBVENCIJE bez jasnih kriterija:
– TKO IMA PRAVO NA SUBVENCIJU ? pravne – fizičke osobe, primanja,
djelatnisti, porijeklo imovine…..
– U KOJU SVRHU SE KUPUJE AUTOMOBIL ? Za izlete, posao…..tko ima prednost?
– KOja je osnovna cijena automobila? Iz inozemstva ili tuzemstva..?
– TKO je trenutno NAJVEĆI UVOZNIK ? takvih automobila – tj. kome se pogoduje?
Hvala na odgovorima.