Pa ako je sve tako divno i krasno i jeftino se voziti na plin, tko autora teksta sprečava da ugradi plin u automobil??? Namjerno zaboravlja da ugradnja plina u automobil košta nezanemarive novce (cca 10000 kn), od koje cijene država dobije PDV od cijene ugradnje, zatim razne ateste koji koštaju više od 1000 kn. Ajmo gledati i da je dosta ljudi posredno zaposleno zbog plina u automobilima (mehaničari koji ugrađuju, serviseri…). Ovako jednostrano napisan članak sa zanemarivanjem svih činjenica nisam vidio već neko vrijeme. Prijedlog da se prvo vozačima na plin izme porez pa im se zatim vrati je upravo “genijalan”! Baš lijepo da se autor zalaže za povećanje birokratskog aparata koji i ovako opterećuje državni proračun, pa bi novce prelijevao vamo tamo od vozača do države i nazad samo zato da bi vozači bili “svjesniji da im država nešto poklanja kako bi manje zagađivali atmosferu”. Rezultat bi bio isti kao i do sada, ali uz povećanje birokracije.Bravo!
Utjecaj na ekologiju i (ne)razmišljanje koliko zapravo košta čistiji zrak autora puno i ne zabrinjava, iako budimo realni i recimo da naravno da je glavni razlog vožnje na plin financijska ušteda.
Vidim da autor uopće nije imao želje ni volje proučiti cijelu “problematiku” vožnje na plin, nego je jednostavno “uvrijeđen” što je plin jeftiniji od benzina. Ponavljam, ako je sve tako divno s vožnjom na plin, šta autor misli zašto svi vozači ne ugrade plin i voze se jeftino kako autor kaže? A sam autor bi trebao prvi ugraditi plin ako misli da je sve što je napisao istina i da nema nikakvih “skrivenih” činjenica koje je tako lako prešutio.
Autor je u pravu, zbog čega bi netko bio privilegiran u odnosu na ostale. Vozači koji voze ne plin jednako uništavaju prometnice kao i svi ostali a ne plaćaju za njihov popravak.
Istu stvar država radi i sa onima koji se griju na plin.
Zbog čega su oni privilegirani u odnosu na ljude koji se griju na ostale energente. Svi drugi plaćaju ekonomsku cijenu goriva, a samo “plinaši” imaju subvencionirano grijenje.
Pa to je presmiješno
Svaka čast autoru na članku
Kao prvo vozila na autoplin nisu JEDINO na autoplin već koristte i benzin — dakle plačamo sve namete na to. Imam pitanje za pametnog merlina i autora članka.Npr ako netko kupi auto na benzin ili dizel i drži ga u garaži većinu vremena (kao npr umirovljenici) da li on mora plačati više ili manje poreza? Ili najbolje da svi auti troše isto pa nek nam svima bude komunizam? No ajmo biti ozbiljni a ne kao merlin ili autor. Npr gdje je tu zaštita okoliša? Ili kako sam ja kao vozač na LPG priveligiran? Tako što plačam veću registraciju? Autor bi svoje frustracije trebao rješavati na drugom mjestu a ne u novinama. Potpuno neprofesionalan članak !
Ovom Duspari je ili INA masno platila ovaj članak, ili mu nešto nije u redu sa zdravom logikom.
Prijatelju, nije Dragičević tražio uvođenje poreza na UNP, nego povećanje svoje marže. Svuda u EU je taj plin 50% jeftiniji od benzina (zbog oporezivanja), tako da nemoj zbunjivati javnost nekom kvazi nepravednošću. Ako LPG poskupi, imat ćemo najskuplji plin u Europi. Točka. Time će se pogodovati samo jednoj tvrtki – INI, i nikome više. Porezni obveznici od toga neće ništa profitirati, jer će INA uvijek imati minimalnu ili nikakvu dobit, pa se ne može reći da će se kroz proračun nešto vratiti građanima.
I ne, ja se ne vozim na plin, nego na benzin, ali mi stvarno idu na jetra ovakvi plaćenički članci, u kojima se jeftinim štosevima pokušava prodati muda pod bubrege.
Duspara ovo ti ni je trebalo! Kaj se bojiš da ne dobiješ otkaz pa pišeš po narudžbi?
Privelegirani koji voze na plin su tu privilegiju platili 11 500 kn, barem ja. Članak je BS tj bull shit. Trošak proizvodnje auto-plina je blizu nuli, jer je nusproizvod kod rafinerijske prerade nafte, prije je se palio. Činjenica je da se svugdje u razvijenom svijetu potiče ugradnja plina u automobile, npr. u Italiji neki gradovi subvencioniraju ugradnju sa 1000 eura. Činjenica je da je u nas trenutno autoplin dosta jeftin, pa ga INA vjerojatno prodaje vani. Ali je i činjenica da ima neki propis EU po kojemu AP ne smije biti više od 50% cijene najskupljeg benzina. Sve u svemu, članak je izrazito perfidan…
Privelegirani koji voze na plin su tu privilegiju platili 11 500 kn, barem ja. Članak je BS tj bull shit. Trošak proizvodnje auto-plina je blizu nuli, jer je nusproizvod kod rafinerijske prerade nafte, prije je se palio. Činjenica je da se svugdje u razvijenom svijetu potiče ugradnja plina u automobile, npr. u Italiji neki gradovi subvencioniraju ugradnju sa 1000 eura. Činjenica je da je u nas trenutno autoplin dosta jeftin, pa ga INA vjerojatno prodaje vani. Ali je i činjenica da ima neki propis EU po kojemu AP ne smije biti više od 50% cijene najskupljeg benzina. Sve u svemu, članak je izrazito perfidan…
Ja sam sretni vozač vozila na plin već 6 godina. Pored svih nameta koji nas idu k’o konja potkova je i dupla cestarina. Toliko o povasticama.
Da su ljudi malo svjesniji svi bi se vozili na plin (pogotovo javni prijevoz) a skupi benzin bi se izvozio … dakle, svima dobro.
Btw. nekad su ljudi kupovali ručne pumpe u Italiji za nekih 100 DEM i prepumpavali plin iz boca u vozila.
Pa ako je to cilj ove f….g politike onda su na tragu da se povijest ponovi.
Ponovit ću, ako su vozači koji voze automobile na plin privilegirani i ako je sve tako kao što autor navodi u članku, molim odgovor zašto ne ugradi plin u svoj automobil? Isto bih pitao i merlina.
Dok ne odgovorite na to pitanje, mislim da je svaka daljnja rasprava suvišna, a članak ću shvaiti kao čisti jal (nek meni crkne 1 krava, ali nek susjedu crknu 2 krave).
Daj ti nama odgovori zašto si ugradio plin nego zato da ne plaćaš cestarinu i da budeš povlašten.
Uostalom ja vozim Toyotu dizel i uredno državi plaćam sve dadžbine, uključujući PDV, trošarinu na gorivo i doprinos HAC-u i HCu.
Mislim da sam sve rekao.
Najgori su takvi poput tebe koji se zalažu za pravnu državu u svim slučajevima osim kad se tiče vaše usrane kože.
Uostalom protuustavno je dovoditi građane u neravnopravan položaj.
Treba vas izjednačiti u pravima i obavezama. The end
Ugradio sam plin zato jer sam izračunao da mi je na kilometražu koju pređem godišnje isplativije i jeftinije. Također mi je drago što zagađujem manje od ostalih vozača. Šta je tu sporno? Ponavljam pitanje, zašto svi koji se osjećaju zakinuti ne kupe automobil na benzin i ugrade plin? Ako je se divno i jeftino kako ti kažeš, onda su glupi svi koji to ne naprave jer sami sebi izbijaju novac iz džepa. Ti si Toyotu diesel kupio zato da bi državi mogao uredno plaćati porez, a vozeći na plin bi se osjećao kao lopov? Ma daj, molim te… Želiš reći da ja nešto od propisanih poreza ili dadžbina ne plaćam??? Platio sam sve ateste, poreze i dadžbine propisane zakonom. Ako zato što se zalažem da mi (nam) kao vozaču automobila na plin bude bolje i jeftinije imam "moju usranu kožu", ne vidim smisla daljnjoj komunikaciji. Na taj nivo se ne mislim spustiti.
Sretni blagdani svima!