E to ja govorim već duže vrijeme… osim baterija, Li-Ion, koje su u stvari baterije kakve se koriste i u mobitelima, a koje su malog kapaciteta, skupe, glomazne, teške, sporo se pune, postoji i problem punionica i uklapanje istih u elektroenergetsku mrežu Hrvatske.
Nedavno je bio dobar članak-analiza da kad bi sva osobna vozila u EU prešla s benzina i dizela na struju, količina zagađenja tj. CO2 u EU smanjila bi se za svega 0,5%! Također je apostrofirano da kad se pogleda u cjelini tj. proivodnja te kasnije zbrinjavanje tih vozila na struju, ta “eko” vozila na struju zagađuju skoro +50% više od prosječnog automobila (proizvodnja+ korištenje+zbrinjavanje nakon prestanka uporabe).
matematika je jedina istina i davno je izračunato da kada država ne bi parazitirala na cijeni goriva, onda je vožnja s vozilima sa motorom na unutarnje sagorijevanje komercijalnija nego sa hibridnim ili potpuno el. vozilima međutim, ekologija je druga prića ali opet el. vozila nisu bitno ekološkija od vozila sa motorima sa unut.sag. da bi opravdla prelazak na ista
stoga, smatram da je sve ovo oko el vozila mlačenje prazne slame radi nečijeg profita te prolongiranje onog jedinog učinkovitog riješenja a to je bitno smanjenje mase osobnih vozila i ulaganje u razvoj i modernizaciju javnog gradskog i međugradskog prijevoza