Zanimljivo kako ljudi i dalje pišu hvalospjeve električnim autima, a jedini potvrđeni efekti el. auta su smanjenje buke i seljenje zagađenja zraka iz gradova u okolicu termoelektrana (što je, usput, za CO2 potpuno nebitno).
S druge strane, jednako su smrtonosni svima oko sebe (1.2 *milijuna* mrtvih godišnje globalno!), jednako gutaju prostor (ceste, parkirališta, raskršća…: trećina prostora u tipičnom zapadnoeuropskom gradu odlazi na aute), podjednako se razbacuju energijom kao pijani bogataši (motor troši energiju za kretanje vozila od 1000-1500 kg, samo da bi vozač od 100 kg došao od točke A do B…), ne rješava problem “road rage”-a, državama koje ne proizvode aute kakva je naša stavlja ogroman uteg na uvozno-izvozni deficit, predstavlja elitistički proizvod kojeg 80% čovječanstva ne može sebi priuštiti, a kad bi i mogli, ne bi bilo ni blizu dovoljno sirovih materijala i energije da ih se proizvede i koristi i tako dalje, i tako dalje…
…a to je vozilo za koje Hrvatska daje poticaje u desecima tisuća kuna teško punjenog proračuna, bez iti jedne objavljenje studije da je el. auto iti malo bolji za okoliš od običnog, kad se uzme u obzir cijeli životni ciklus proizvoda: proizvodnja, rashođenje, zamjene ekstravagantno skupih baterija itd., o čemu je sve već godinama poznato[/url].
Uvjerljivo najvažniji učinak električnih auta je da bi umirili savjest zbog šačici privilegiranih zapadnjaka i na taj način potaknula potrošnju kao svetu kravu suvremenog potrošačkog društva.