nema lenac u uljaniku 35% nego uljanik u lencu
ako uljanik propadne jedino što se može promijeniti je da netko drugi dobije tih 35% lenca
bas tako, da VLEN ima 35% uljanika to bi bilo lose, ali ovdje Uljanik ima udio u VLEN tako da ako ista bude problem, samo ce se promjenuti vlasnicka struktura.
Sljedećeg četvrtka Dalićka će se naći s brodograditeljima da se vidi što i kako dalje. Ako Uljanik ima problema s nelikvidnošću, neminovno je da dio novca prikupe prodajom udjela u VLEN-u. Tim više jer su te dionice ionako dobili pod dug. Naravno, restrukturiranja u Hrvatskoj, pogotovo kad se tu upetlja i Vlada, ne događaju se preko noći.
Kada bi Uljanik ponudio svoj udio VLENa malim dioničarima bilo bi super
Uljanik ima ugovorenih 15 brodova, jaružara, najsnažnije na svijetu, vrlo skupe brodove, do 2020 ( ne prima dalje narudžbe od 3 god. unaprijed )
Uljanik već godinama ne prima državne subvencije, ali 3 Maj da po ugovoru o preuzimanju od strane Uljanika
S Uljanikom je problem što nešto ne plaća dobavljače, ali moram priznati čudna situacija je tu. Znam da se spekuliralo za smjenu preds. uprave, ali ovo s dobavljačima je novo i treba vidjeti zašto jer ljudi tamo normalno rade i primaju plaće.
Uljanik je vratio Hravtsku opet kao 9 silu svijeta brodogradnje, ali neke igre se igraju . Čudno
Wafrah završen remont
Remont je uspješno obavljen na zadovoljstvo ugovornih strana i postoji usmena najava za sljedeći brod možda već početkom iduće godine.
Tanker “Wafrah” na pokusnoj plovidbi, očekivano isplovljavanje u srijedu
nema lenac u uljaniku 35% nego uljanik u lencu
ako uljanik propadne jedino što se može promijeniti je da netko drugi dobije tih 35% lenca
I kad ima para, onda lenac ne psouduje pare svom vlasniku kao ledo i agrokor, nego lenac isplati dividendu SVIMA.
to j ekad imas privatnika tankersku plovidbu za suvlasnika. A kad imas mirovince, onda mozes raditi sto hoces jer to ionako nisu njihove oare
Da me ne bi krivo shvatili, već sam napisao da ne mora biti nikakvih posljedica ukoliko se dogodi krah Uljanika. Oni svoj dio mogu vjerojatno vrlo lako u paketu unovčiti ali povijest nas uči da je bilo velikih pritisaka na cijenu u sličnim situacijama kod drugih tvrtki. Iako, osobno mislim da zahvaljujući očito izvrsnom poslovanju cijena i ne može znatno niže.
Kada je vlasnik 35% tvrtke u škripcu naravno da to ne mora imati posljedica za poslovanje te tvrtke ali može itekako imati posljedica na cijenu dionice, pogotovo na ovako plitkom i nerazvijenom tržištu. Lako može biti daj što daš a onda potop rođo … ne bi bilo prvi puta.
Upravo dobio info, naime Uljanik ima problem s finalizacijom isporuke brodova jer nema dovoljno radne snage, a prevelike narudžbe. Bez isporuke nema otvaranja pozicije povlačenja sredstava.
Čudila me ta priča s Uljanikom, posebno što osobno znam kolio su čvrsti u dobivanju jamstva plaćanja.
Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
Uljanik uvijek razmišlja na duge staze, to je staro nasljedeđe svih uprava Uljanika.
Tamo ipak sjede ozbiljnji ljudi, ok osim prvog čovjeka sklonom modnim glupostima, ali opet najveći dioničar mu je CO ili A. Vlahović ( Adris ) .
Da li će u ovom slučaju prodati svoj paket VLENa, možda i to, ali svakako biti će u paketu Adrisu ili sl.. Mislim da bi mnogi bili zadovoljni kada bi ih ponudio malim dioničarima, ali interes velikih je prevelik pa je vjerojatnost mala.
…
Ujedno Uljanik nikada nije prodavao dionice u svojem vlasništvu. Kada već spominjete povjest.
….
Malo ste pogrešno shvatili što sam napisao…nisam nigdje ni tvrdio da je Uljanik prodavao dionice u svojem vlasništvu već sam napisao da je u sličnim slučajevima bilo određenih pritisaka na cijenu kod drugih tvrtki.
NevenS
mislim a sam dobro razumio što ste napisali, ali ja sam vas ispravio činjenicama na vaša naklapanja.
I ja čekam nižu cijenu VLEN za dokup, ali kada se uspoređuju slična kontinetalna rješnja raznih tvrtki s istraskim onda mi to smeta. Ipak u Istri teško afere se događaju.
Mentalitet ljudi ne dozvoljava “ubijanje krave radi jedne šnicle”.
Ovdje se proziva Uljanik, a nikada bolje nisu radili. Problem likvidnošću Uljanika je tehnički problem . Da Uljanik zaslužuje kvalitetnijeg predsjednika uprave bez poriva nisko buđetnih ovisnosti kao što su automobili, mobiteli, ručkovi i sl., slažem se i mislim da se na tome radi.