Evo, kolega zlocesti, ima ovdje…
stara vijest
Jel istina da se obnovom klase odgadja ugradnja bwts do iduce obnove klase?
Ako je to tocno onda bi moglo biti posla next year da ti mozak stane. Pri boljim cijenama naravno.
evo tu možeš live pratit 😉
koliko vidim trenutno imaju 8 brodova
Hvala ti na ovom web situ, odlican je I ide direkt u moj bookmark.
Upravo sam i ja gledao, takoder pise da imaju 8 brodova:
SCF PECHORA
SCF AMUR
WAFRAH
DELPHIN
IEVOLI IVORTY
BERLIN
BREMER ANNA
JURAJ DALMATINAC
Viktor Lenac pun ko sipak.
A evo i direkt link na web site gdje bas radi zoom Viktor Lenca:
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:14.479/centery:45.307/zoom:15
Ovo je jako dobro.
Neće biti “američki” kvartal, ali ne mora biti niti puno lošiji, ako uopće.
Zadnji kvartal 2016 je imao 8 mil dobiti, a uključio je Amerikance samo u drugoj polovici prosinca. Tu je vjerovatno bio uključen neki avans, ali to ide i u pasivu budućeg razdoblja, ako se ne varam. Ovdje bih volio komentar upućenijih.
Inače, Amer je u ovom kvartalu bio otprilike jednako dugo, ali mislim da bi financijski efekt mogao biti odličan jer se u brodogradnji nekih 10% obično plati nakon obavljenih ispitivanja te se još 10% oslobađa sukcesivno istekom garantnog roka od jedne godine. Za novogradnju to pouzdano znam, a kako je u remontu ne znam.
Osobno mi se investimirova prognoza od 4 mil dobiti čini pomalo konzervativnom, ali dobro, nije zgorega biti oprezan. Tipujem na ne manje od 100 mil kn prihoda te oko 5 mil dobiti nakon oporezivanja. Tu uzimam u obzir nižu maržu nego na Ameru.
Koliko je amer bio sudjelovao u q4 2016, to znamo iz izvješća q1
Od ukupnih realiziranih poslovnih prihoda, najznačajniji dio u visini od 70,7 milijuna kuna odnosi se na
radove na brodu USS Mount Whitney, koji su ugovoreni u rujnu 2016. godine u vrijednosti od 20,9 milijuna
USD, a s dodatnim radovima ukupni prihodi na ovom projektu premašit će 31,5 milijuna USD. Ukupna
vrijednost obračunatih prihoda od početka projekta do konca ožujka 2017. godine, a sukladno stupnju
njegove dovršenosti , iznosi 12,5 milijuna USD.
12,5 x 6,9 (usd na 31 03.) – 70, 7 = 15,5
amer je dakle u q4 2016 bio sudjelova samo 15,5 / 105 = samo 15 %. Koliku je marzu donio, to ne znam. Vjerojatno višu no drugi poslovi.
q4 2015 q4 2016
Ebitda 14 % 14 %
neto marza 7 % 8 %
Mislim da neće bit bas 100 milja, nek bude 90 milja i neto marza 7 % = 6, 3 milje. Sve zajedno 33 i nesto. Masala, masala.
Ako bude i lošije, opet mašala, mašala. Dovoljno će biti da odvoze q4 na nuli, ja zadovoljan.
U izvještaju za 2016 godinu spomenut je i jedan manji projekt koji će bti odrađen u četvrtom kvartalu 2017. , neznam na što se to točno odnosi i koliko je para.
Također, amerikanci kažu da ih je koštalo sve 45 milijuna dolara.
USS Mount Whitney completes 10-month maintenance, returns home
Za taj kratak period što je bio u q4 2016 mnogo je i sudjelovao. Zato mislim da je u pitanju neki avans.
No dobro, sigurno neka porcijica ide nakon primopredajnih ispitivanja te stoga očekujem ne dobar nego vrlo dobar do izvrstan rezultat u q4 2017.
Ako mislis na to da je prihod zbog eventualnog avansa u 4 kvartalu 2016. priznat u 2017, to ipak mislim da nije slucaj jer u izvjescu za 2016 nema obveze po.primljenjenim avansima.
Kad je tek dosao onaj Kuvajtski tanker u Viktor Lenac, bilo je posebno naglaseno da ce na njemu biti izvrsen veliki remont tako da od njega moemo sigurno ocekivai velike prihode.
Za ova 2 ruska tankera (SCF PECHORA i SCF AMUR) znamo da ce uraditi ugradnju balanskin voda ali ne znam hoce li jos ista od remonta raditi na njemu.
Za ovaj kruzer i ostale brodove ne znam kakve ce imati remonte, nisam nigdje uspjeo naci te vijesti.
Uglavnom, trenutno smo puni ko sipak a ima jos 2 mjeseca kvartala.
Uz sve to dobit cemo i jedan dio prihoda od onog USS MW broda koji se prelio i u 4-ti kvartal.
S obzirom da nam ne fali dokova, necemo imati velika ulaganja sto znaci da ce dividenda vjerojatno biti izdasna.
Nadam se da uprava radi na nekom osposobljavanju ili uvozu dodatne radne snage jer ocito da za povecanje kapaciteta vise vrijedi 30 kvalitetnih radnika nego jedan novi dok koji kosta milione.
Tako da bi se obradoao kad bi vidio vijest da uprava ide u obuku ili uvoz radnika za rad na brodogradilistu.
Cestitke upravi na odlicnom radu.