ja predvidam najmanje milijardu kuna prihoda i 150 milijuna kn dobiti. toliko najmanje. a to je tek početak fly-a.
svi koji kazu drukciju su drukeri i jalnici.
krivo, bit će 150 mil.kuna prihoda i najmanje 1 milijarda dobiti, a tko ne vjeruje u to, slažem se da su drukeri i jalnici koji ne znaju odabrati ultradobitonosne dionice
nego, tko se to duže vrijeme iskrcava tisućama komada na 12,50 kn? zar taj ne čita postove na forumu? 😉
Posada američkog ratnog broda USNS Trenton posjetila OŠ Kostrena
Američka mornarica aktivna na je na više frontova.
Društveno-političkim djelovanjem posredno iskazuju svoje zadovoljstvo boravkom u Rijeci.
Biće još puno poslova za Lenac s te strane, a mene posebno zanima najava da Amerikanci na »USS Mount Whitneyju« planiraju još dva »upgradinga«, jedan manji koji je u planu za 2018. godinu te završni, dosada najzahtjevniji i financijski najizdašniji, u 2019. godini.
I unatoč svemu P/E manji od 7!!! Prilično nevjerojatna niska cijena koju zadnjih dana očito neko prepoznaje kao takvu.
Promet sve veći, cijena stabilna sa uzlaznim trendom.
Zorangutane pravo je pitanje tko kupuje?Jel mozda aktivirana odluka skupstine o otkupu za trezor?Ovo nisu kupovime malih spekulanata.
Pozdrav dionicarima VLEN.
Zadnjih 2 tjedna sam skupljao po BIDU ovu dionicu koja mi se cini jako potcjenjena, sa smjesnim PE 7.
Medjutim, najvise me je potaklo uzimanje ove dionice to sto je profitabilnost VLEN-a usko vezano uz profitabilnost citave brodarske industrije.
Znaci ako brodari imaju losu profitabilnost, kad rade remont brodova obnavljaju samo ono najnuznije da ispune kriterije za dobivanje dozvole za daljnu voznju.
Cim im se profitabilnost poveca, oni odmah rade puno vece i puno skuplje remonte, sto se naravno odrazava na ukupne prihode VLEN-a.
S obzirom da je trend vozarina uzlazan, da BDI index konstantno raste iz dana u dan i da je sada oko 85 posto veci nego u isto vrijeme prosle godine, brodari vec rade vece i skuplje remonte brodova, a sve najave govore da ce se BDI index samo povecavati, tako da bi i VLEN trebao dobivati sve vise i vise prihoda, a samim time i prfita.
Kad uz to jos dodamo USA mornaricu…, PE 7 onda mislim da je jako potcjenjena dionica.
katarina
Ja sam mali špekulant i ja kupujem jer je dobro i jeftino.
Ali ja sebe isto tako volim zvati investitorom.
Kupio sam zato jer smatram da do 17-18 kn na ovoj dionici nema rizičnosti.
Postoji samo rizik da prebaci još više.
ohladi
Very shrewd insight.
Tako se zbraja dva i dva.
Kad beg ima dat će i fukari.
Nisi spomenuo projekt ugradnje sistema za prociscenje balastnih voda koji ce po nekim mojim proracunima sam donositi preko 100 mil kn prihoda.Bespredmetno je raspravljati s nekima da takva dionica ima elementarne fundamentalne pokazatelje medju najnizim na zse.
o tome ste pisali ovdje na forumu vec 100 puta, tako da sam mislio da se to podrazumjeva i da nema potrebe za time.
Uglavnom, jako potcjenjena dionica.
Valjda ju imati samo radi buducih dividendi…
Netko zna netko ne.Ponavljanje je majka znanja.Meni je drago da sam pomogla Investimiru da napokon prepozna fly dionicu.
3 maj ima veze s viktor lencem koliko i agrokor s orbicom gospon roglića. jedan naime tone, drugi grabi uvis. koji je koji, prosudite sami.
kod lenca je samo pitanje koliko on moze u redovnom pogonu zaraditi plus bonusi što mu sve cesce uleijeću. zato am i pitao za onaj aljosin intervju, nitko da ga posta, a svaka riječ aljoše je reklama za viktor lenac. ner iječ kao riječ, nego zato što iza njgeovih riječi stoje rezultati.
S predsjednicom KGK u Moskvu putuju predstavnici 100 hrvatskih gospodarstvenika.
Predstavnici Lenca ne putuju. Rusi dolaze k nama.
Idući tjedan u Lenac dolaze još dva tankera iz flote najvećeg ruskog brodara SCF (Sovcomflot). Bit će to njihov četvrti i peti tanker na kojima će Lenac ugraditi uređaj za pročišćavanje balastnih voda (BWTS).
Danas Sovcomflot, Novoship i drugi veliki ruski brodari u Mediteranu drže više od 1000(tisuću) brodova i nije čudno da su pred dvije godine obnovili suradnju s remontnim brodogradilištem Viktor Lenac.