Pročitajte i predzadnje pitanje dva puta o limitu kapaciteta, kao i ono što sam također navodio za lošu poziciju i brodove kojih nema na toj ruti. Bez američkih brodova nema tu puno sreće, valjda će uspjeti održati taj kontinuitet.
Al inače, sam Pavelin se čini jako sposoban i koncizan za razliku od većine frontmena koji samo nabacuju floskule.
Prepustam tebi da sam izracunas dva put koliki nivo prihoda Lenac moze dostici ako uz ocekivani val proizvodnje i ugradnji BWTS u 2019.dobiju i ugovor o konacnom i dosad najvecem remontu na MW.
Ma vidi, vidi, najavljuje li on to dva Rusa na ugradnji pročišćivača u zadnjem kvoteru ove 2017.g.?!?!?!
A i kuwaitski Wafrah samo što nije iz istog razloga.
Po iznesenim najavama i sve boljim učincima spominjane racionalizacije mislim da će treći kvartal biti dosta bolji od lanjskog trećeg, a četvrti sličan lanjskom četvrtom.
U konačnici to bi moglo značiti da će godina završiti sa neto dobiti od 30-35 milijuna kuna.
To bi neke osnovne fundamentalne pokazatelje koje računa mojedionice.com moglo približiti nuli.
Ili bi pak realnije bilo očekivati da cijena dionice svojim skokom to nekako poravna.
Ali ne bi bilo zgorega dokučiti što to ulagače točno koči i plaši, općenito na zse, zadnjih dana.
Ali ne bi bilo zgorega dokučiti što to ulagače točno koči i plaši, općenito na zse, zadnjih dana.
Pa…možda nekoliko (sistemski bitnih) sitnica za koje još uvijek ne znamo kako i kada će biti (raz)riješene:
Dobro, društvo, može li tko dići gore u vidu privitka il na privatno poslati taj intervju da ga bar jednom pročitam .
Ali ne bi bilo zgorega dokučiti što to ulagače točno koči i plaši, općenito na zse, zadnjih dana.
Pa…možda nekoliko (sistemski bitnih) sitnica za koje još uvijek ne znamo kako i kada će biti (raz)riješene:
– Vaš link …
[/quote]
Ovaj Ivankovicev članak iz Expressa je dosta korektan. Ali samo kao snimka prošlih dogadjaja i strategije djelovanja te zatečenog stanja i odnosa. On to očito ipak dosta bolje razumije od prosječnog Pedra s ovog foruma.
Wafrah, Crude Oil Tanker, iz flote Kuwait Oil Tanker Company, stigao i dokiran je u Viktoru Lencu radi ugradnje BWTS-a.
N45*18’44.50, E014*28’46.00 http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/centerx:14.479/centery:45.312/zoom:14
Ova dionica nije ovisna o blogovima. 🙂
http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/I-kuvajtski-brodar-KOTC-odabrao-Lenac-za-remont
Dame i gospodo, tu je još jedan malo iscrpniji članak današnjeg datuma koji govori o Viktoru Lencu.
Napominje se da je ovo prvi put da jedan tanker kuwaitke kompanije KOTC uplovljava u Lenac.
Osim ugradnje sustava za pročišćavanje balastnih voda obavit će se i drugi remontni radovi pa će posao na ovom tankeru biti financijski prilično izdašniji od uobičajenih remona.
To je ta sinergija o kojoj sam pisao kad su u pitanju poslovi na tankerima koji će dolaziti u Lenac radi BWTS-a.
Ovo je samo uvodni posao sa kuwaitskim KOTC čija je flota ogromna.
Da se zadovoljni klijent višestruko isplati, pa tako i u remontu, ukazuje i informacija da će sredinom idućeg mjeseca u »Lenac« doploviti još dva tankera iz flote najvećeg ruskog brodara SCF (Sovcomflot). Bit će to njihov četvrti i peti tanker na kojima će »Lenac« ugraditi uređaj za pročišćavanje balastnih voda (BWTS) u zadnje dvije godine, otkad je obnovljena suradnja s ruskim brodarima.
Uostalom čitajte sami http://novilist.hr/Vijesti/Rijeka/I-kuvajtski-brodar-KOTC-odabrao-Lenac-za-remont i kupujte dok je jeftino.
Kaj je ovo?Povratak u buducnost!Po napisanom cini mi se da smo vec u 2019.g. ili je to samo sporadicna ugradnja 🙂 Cveta cvece u nase preduzece u svim bojama
Danas sitno dokup u zadnjim minutama , netko me poklopi i uljepša mi vikend.
I js sam u petak dokupila.Jucer bas na prelasku iz 3. u 4. kvartal prekrasna slika u Martinscici za Lenac.Zajedno na vezu dva broda americke ratne mornarice i kuvajtski gorostas Wafrah.Kako kazu Amerikanci su pri kraju s remontom i odlaze iduci tjedan ali ih odmah mijenjaju dva ruska tankera koji ulaze u remont i ugradnju bwts.