ove godine, na 1H, imaju 285 mil kn prihoda
nek’ bude još toliko do kraja godine (a ne vjerjuem baš) to bi bilo 570 mil kn
da, mislim da im je profitabilnost u nekim poslovima vrlo upitna (slaba)
Amerikanac ne samo da donosi ogromne prihode, nego i bitno više marže – to je očito iz usporddbe 2015 – 2016.
Tako da svaki Amerikanac koji uplovi bilo veći bilo manji, je jako dobrodošao gost.
http://www.seebiz.eu/zagrebacka-burza-cetvrti-uzastopni-pad-crobex-a-viktor-lenac-dobitnik-dana/ar-162316/
Nastavite s kvocanjem dobro vam ide.
http://www.seebiz.eu/zagrebacka-burza-cetvrti-uzastopni-pad-crobex-a-viktor-lenac-dobitnik-dana/ar-162316/
Nastavite s kvocanjem dobro vam ide.
Ali, ovi koji kupuju po 13, a pogodtvo oni koji budukupovali po 15 i 16, ti će se čuditi kako to da je naraslo sa 7 na 15, a nece sa 15 na 25.
Začuđen sam energijom koju rasipaju oni koji su malo ili nikako zainteresirani za ovu dionicu pritom je karakterizirajući socijalnom, ekonomski neisplativom, nenaklonjenoj profitu i stvaranju dodatne vrijednosti, uspoređujući je istovremeno s turističkim tvrtkama "koje neće raditi treći kvartal iduće godine", i da ne nabrajam dalje.
A sve to pod krinkom brige i opreza za druge a direktno potaknuti samo jednom viješću o dolasku Trentona, još jednog plovila američke ratne mornarice, na remont u Viktro Lenac.
U velikom strahu koji ih je obuzeo oko navodnog nedostatka posla sa amerikancima iduće godine (kako li su samo sigurni u to???) svojski se trude pomaknuti poslove BWTS-a za 2019. iako su u Lencu krajem 2016. ugradili Wartsilin BWTS u tri ruska broda i time zaslužili partnerstvo s tim finskim divom i tako se svrstali u uski krug vodećih svjetskih brodogradilišta koja su stekla referencu za realizaciju takvih složenih projekata.
Već od ove godine u Lencu se prizvode Wartsilini moduli za pročišćavanje balastnih voda. Wartsila dostavlja svoju opremu i tehničku dokumentaciju, a Viktor Lenac izrađuje gotove module spremne za ugradnju u brodove. Gotove sustave u Lencu ugrađuju u brodove ali će ih i transportirati u druga brodogradilišta po Wartsilinim nalozima.
Nije teško zamisliti sinergijske učinke koji će proizaći iz suradnje s Wartsilom i obaveze ugradnje BWTS koji će se poklapati s petogodišnjim "dry-docking inspection cycle" i često drugim remontnim zahtjevima.
Od prekjučer, 08.09.2017. svaki brod od preko 400BRT a ima ih oko 39.000 mora ugraditi BWTS. Posao je to kojeg neki izvori vrednuju s oko 40 milijardi $ na ukupnoj svjetskoj razini.
Koliko stotina ili tisuća Wartsilinih BWTS-a će biti izrađeno u Lencu bez obzira gdje će biti ugrađivani???
Koliko stotina Wartsilinih BWTS-a će biti ugrađeno u samom Lencu???
Koliko stotina brodova će ujedno odrađivati redovne i dodatne remontne zahvate koje ne bi radili u Lencu da nije partnerstva sa Wartsilom i ugradnje BWTS-a???
U tom kontekstu period od 2019.-2022. je zanimljiv jer će poslovi stizati u rojevima ali ugradnja BWTS za Lenac je počela prošle godine s Rusima, nastavlja se ove godine, već za nekoliko dana stiže aframax Wafrah iz flote Kuwait Oil Tanker Company.
Cijela 2018. biti će obilježena kontinuiranim porastom proizvodnje i ugradnje BWTS-a, a kulminirati će u periodu 2019.-2022.
Umorili ste me…
Zna li netko kolika je okvirna cijena jednog takvog sustava?
@Katarina:
Koliko vidim po zadnjih par stranica malo detaljnije pratite priču, koliko je po vama maksimum prihoda s obzirom na fiičke kapacitete? Ipak je broj posebno gatova, a onda i ljudi ograničen, pa čisto i da cijeli svijet nahrupi u Lenac ipak će doći do maksimuma.
Također, treba uzeti u obzir da neće dolaziti brodovi s drugog kraja svijeta na ugradnju već oni koji plove u blizini. Ista stvar kao i sa manjim popravcima, previše praznih dana i preveliki oportunitetni trošak. Upravo zato je Viktor Lenac i odabran kao partner na ovom području.
Dakle nisam protiv, već me zanima da li je netko uopće probao utvrditi koji je maksimum ovdje.
Zašto se trudiš uopće?:), pogledaj odgovor koji si dobio
[/quote]
zašto da se ne trudi? pa jedan od rijetkih koji ili da pametan odgovor ili postavi pametno pitanje
a forumaš katarina je, bez da je uopće pogledala izvješća, lupila odokativno 1 mlrd kn prihoda da je plafon
i kako onda ako nije ni oko bacila na izvješća daje savjete i(li) prognoze do kuda će VLEN?
ili ako zaista misli ili zna da je milijarda plafon, a ne osjetno manje, neka onda obrazloži kako je došla do toga, inače svako može bubnut svoju cifru, kao otprilike na onoj bespredmetnoj temi koja je otvorena ‘koliki su vaši targeti za pojedine dionice’?!? eto tamo je mogla to napisati, ne ovdje
meni je fakat žao što neki doživljavaju forum kao razbibrigu pa pišu samo da pišu…
Ovo je baš lijepa priča oko ovih BWTS sistema, toliko lijepa da sam išao vidjeti tko to sve radi u bližoj okolici, i našao sam slijedeću sliku…
A ispalo je maltene da VLEN radi jedini ugradnju za cijeli Mediteran…
U periodu od tri godine znat cemo cija je brojka bliza ostvarenom rezultatu.Kad dodjem do podataka koji mi nedostaju usudit cu de prognozirati akumuliranu neto dobit za period 2017 do 2022.
Ovo je baš lijepa priča oko ovih BWTS sistema, toliko lijepa da sam išao vidjeti tko to sve radi u bližoj okolici, i našao sam slijedeću sliku…
A ispalo je maltene da VLEN radi jedini ugradnju za cijeli Mediteran…
Ali naravno da se to ovde presucuje. Puusaa svim nevjernicima
Ovo je baš lijepa priča oko ovih BWTS sistema, toliko lijepa da sam išao vidjeti tko to sve radi u bližoj okolici, i našao sam slijedeću sliku…
A ispalo je maltene da VLEN radi jedini ugradnju za cijeli Mediteran…
Prema ovoj slici koliko mogu vidit rijeka, trst i genova jedina brodogradilista na mediteranu. Jel mozete izvor postati ako nije problem?