VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Riječka tvrtka uspjela vratiti 50-tak radnika iz inozemstva, tajna uspjeha nije samo u izdašnijim plaćama

Malo novosti

U “3. maju” porinut ponton. Pitali smo što će biti s Kučanom i tko će voditi škver od narednog tjedna

Pontonić porinut

Svečano porinuće pontona za Dok 11 za Brodogradilište „Viktor Lenac“

Porinuće, malo slikica

Predsjednica  Uprave Brodogradilišta Viktor Lenac Sandra Uzelac kazala je da je riječ o pontonu kojim će se obnoviti dok 11, važan za budućnost i nastavak većeg opsega djelatnosti V. Lenca.


Dodala je da je na doku 11 danas, nakon duljeg razdoblja obnove, obavljeno prvo operativno dokovanje.


Suradnja s 3. majem je bila odlična, nama je u interesu da 3. maj opstane jer koristimo zajedničko tržište rada i materijala i okupljamo male kompanije, naglasila je.


U Brodogradilištu 3. maj u more je porinut ponton, izgrađen za dok 11 Brodogradilišta Viktor Lenac, odnosno drugi od dva pontona istih karakteristika, ukupne vrijednosti oko 17 milijuna eura, koje je 3. maj izgradio za to kostrensko brodogradilište. Ponton je dugačak 78 metara, širok 24,38 metara, a visok 7,9 metara. Financirano vlastitim sredstvima. 

Prenosim jedan post od NB ovih dana, valjda prima dosta upita pa evo.

Više me ljudi pitalo za dionicu VLEN u kojoj su vjerojatno prije nekog vremena vidjeli da sam u ‘Top 10’. Pa povodom današnje vijesti: “Predsjednica Uprave Brodogradilišta Viktor Lenac Sandra Uzelac kazala je da je riječ o pontonu kojim će se obnoviti dok 11, važan za budućnost i nastavak većeg opsega djelatnosti V. Lenca. Dodala je da je na doku 11 danas, nakon duljeg razdoblja obnove, obavljeno prvo operativno dokovanje. ” Već dulje vrijeme skupljam te dionice, oportunističi i kad se sjetim, nisam nešto fokusiran na njih. Razlozi su fundamentalne naravi, kao i inače: – P/B 1,29 – EV/EBITDA 4,40 – Dugoročni dug / kapital 1,5% – Obaveze prema bankama ispod 1 mil. eura, novac i ekvivalenti 11 mil. eura – itd. (Izvor: MojeDionice) Važno je razumjeti da trenutno obnavljaju / grade svoj najveći dok koje obnavljanje im nosi prihode, pa – tko zna – možda je to propalo ulaganje, a možda će tek nakon toga prihodi porasti kad budu mogli servisirati puno veće brodove (komercijalni prihodi su već nego ovi investicijski jer uključuju i maržu). Najbolje da pogledate financijska izvješća u kojima je to detaljno objašnjeno. Napomena: Imam dionice VLEN i ovo nije nikakva preporuka. Gornji podaci mogu biti pogrešni, pa ako vas zanima, provjerite…

Veliki promet na VL ukazuje da je neminovno da idemo na 5 eura vrlo brzo. Promet je opet za ovu malu količinu na tržištu dosta visok, trejderi će uzeti svoje ali lenac je nezaustavljiv nakon doka 11. Palumbo je preporodio ovo remontno brodogradilište. Sretan sam što sam makar mali dio ovoga projekta. Jedna stvarno fina priča u RH.

New Report

Close