Šuška se šuška 🙂
Uz »Lenac« i brodogradilište u Napulju, Palumbo pod svojom kapom drži još nekoliko škverova i to u Savoni, Anconi, Messini, francuskom Marseillesu te na Malti, koji su kupili 2010. godine. Baš kao i u slučaju Kongsberga, o interesu vlasnika »Viktora Lenca« za trećemajske navoze već se duže vremena šuška u kuloarima i očito je da Palumbo nazire benefite koje bi mogla donijeti sinergija dva susjedna brodogradilišta.
Za riječki škver zainteresirani i – slovenski skupljači starog željeza. Donosimo detalje svih ponuda
☺️ uteg ? 🤣😂 Palumbo ima love ko blata, a ovo je samo prednost za Lenac , a bogme i za 3.maj vjetar u leđa..
da ste prije ušli u papiriće VLEN bilo bi vam bolje, a ovako vam ostaje samo ne sviđanje 😊
[/quote]
da ste prije ušli u papiriće VLEN bilo bi vam bolje, a ovako vam ostaje samo ne sviđanje 😊
[/quote]
Uopće nije trebao prije uć, pa dionica je sad 10% jeftinija nego prije godinu dana. I zašto bi mu ostalo samo “ne sviđanje” ako vjerujete u rast dionice? Vjerujem da pravi rast tek slijedi…
@tribal1 ako pratite Lenac od prije onda možete vidjet da se kolegi nikad ne sviđa kad Lenac napreduje i dobro posluje 😊 a ja ? ja vjerujem u Lenac od početka 2019 godine 😉 i da, sad tek dolaze zlatna vremena Lenca , kome se sviđalo ili ne 🙂
Sinoć je na Dnevniku Nove TV bilo o Jadrolinijinoj “Dalmaciji”.
Nije taj brod nikakva olupina, daleko od toga. Ali ima puno prostora za napredak, puno je posla. Dosta ‘staro’ mi sve to izgleda. Napravit će joj ekipa u Lencu jedan temeljiti ‘makeover’ ili kako se već kaže…
@yieldchaser nije krš Dalmacija definitivno, ali bit će posla, imate na instagramu od Jadrolinije snimke kako izgleda unutrašnjost i vanjski dio..
Nego na Oliveru ima još dosta posla, pramčana i krmena rampa broda nemaju dovoljno dosega za naša pristaništa i trebat će ih nadograditi. Taj posao rekonstrukcije rampi i brodske strukture na pramcu i krmi, prema navodima nezavisnih eksperata, trebao bi koštati Jadroliniju dodatnih par milijuna eura 👍🙂🫡
Bilo je pisalo u jednom članku da se radi o 4-5 milijuna eura za nadogranju rampi, ako se dobro sjećam.
@Tangarina odlično se sjećate , točno toliko 4-5 M eura 💰☺️ samo na Oliveru.. uspjeli su super poslove odrađivati i bez DOK-a 11, a uskoro eto i njega u puni pogon
Napeto u Jadroliniji: Tko je odgovoran za kupnju starih i nesigurnih brodova?
Jadrolinija će nadmašiti i Amerikance. 🙂
Sukob vodećih HDZ-ovaca oko broda posvećenog Oliveru Dragojeviću
“Pokazalo se da skupo plaćena ‘Vela Luka’ ima više velikih problema. Među ostalim, pramčana i krmena rampa broda nemaju dovoljno dosega za naša pristaništa i trebat će ih nadograditi. Taj posao rekonstrukcije rampi i brodske strukture na pramcu i krmi, prema navodima nezavisnih eksperata, trebao bi koštati Jadroliniju dodatnih oko pet milijuna eura. Ili će dograđivati krmenu rampu i mijenjati pramčanu rampu, složenu u trupu, ili će za pristajanje ovog broda morati biti izgrađena nova pristaništa u lukama Split, Vela Luka i Ubli na Lastovu, gdje se već iz drugog razloga gradi novi vanjski mol.”
Lp
To Lenac riješi u 20 tak dana , e to se zove organizacija, a ne “mrcvarenje” 👏👏👏🫡
https://www.google.com/amp/s/www.morski.hr/dalmacija-na-svoje-prvo-putovanje-krece-u-svibnju/amp/