Prihodi su u 2023 g. veći nasparam 2022 g. za 0,33% to je bitna stavka 😉 rashodi jesu povećani, ali će se uskoro drastično smanjiti, a prihodi povećati, DOK 11 već ovo ljeto prima prve “pacijente” 🚢🛥⛴️🛳⚓️🙋♂️
Novac je u biti otišao na rezervacije, tečajne razlike i troškove sirovina i materijala koji su uvijek veći u Q4, barem koliko pratim. Napisali su da se paralelno s gradnjom pontona odvija obnova čelične strukture na Doku 11.
Ja se eto nadam da bi prvi i drugi kvartal mogli biti slabiji pa da cijena neće odletjeti. Nemam sredstava trenutno a rado bih ušao.
Molim ako nije od velike potrebe da prestanete puno hvaliti ovdje.
Da im je imao prije netko ovako napisati ne bi prosipali, ali što se može… Polupismeni trejderi…
Dobar razlog za jučerašnji pad, da je bio toliko minus, vjerovatno bi dionica +15 %
ili je netko jučer pobrkao minus i plus ??
Generiraju svake godine fine količine keša. Oni će na kraju uspjeti obnoviti taj dok 11 bez kredita.
Iz članka proizlazi da dok 11 ide u funkciju na ljeto, a onda kreće berba jer ako su bez doka 11 ostvarili ovolike prihode, šta će tek biti kad obnovljeni dok krene u funkciju.
To si i ja mislim. Sve bez ikakvog duga rade.. čak im je mrvicu manji na Q4 od već ionako sitnog, praktički nepostojećeg duga.
Baš loše ide Lencu i to bez DOK-a 11 🙂 što će tek biti kad ga upogone na ljeto , još gore 😊 a mi još uvijek držimo dionice 😊
Gradnjom brodova u Hrvatskoj se bavi više od 240 tvrtki, lani napravljen i prvi hibridni brod
Više sam zaboravio kad je Yuma došao. Čini mi se da je već dosta dugo tu pa će prvi kvartal biti vjerojatno bolji od proteklog.
Jeli zna netko kad je Yuma došao i kad odlazi?
Yuma je stigla 10.1.2024 i na taj dan su bili niže ljepotani u Lencu i neki jos jesu, što bi značilo da bi mogli svi u Q1 🙂
Yuma ostaje do sredine 3.mjeseca mislim , nisam siguran kolega Lucijan vjerujem zna točno do kad
USS HERSHEL WOODY WILLIAMS
USNS YUMA
MSC AZURIT F
DANAVIK
VELA LUKA
FAROS
ILOVIK
I ovi bi trebali u Q1 da uđu
🙂
Sva tri broda, trajekt ‘Sv. Duje’, brodovi ‘Vela Luka’ i ‘Unije’, imaju velikih nedostataka i određenih problema, koji se već četiri mjeseca pokušavaju ukloniti u brodogradilištima u Kraljevici, Kostreni i Malom Lošinju. Jadrolinijine brodove, posebno ‘Sv. Duju’ i ‘Vela Luku’, čekaju ozbiljne nadogradnje i preinake, koje će zahtijevati i značajna financijska sredstva.
Jadrolinija kupila polovne grčke brodove unatoč upozorenju da ne mogu ploviti Jadranom
Pa šta su to stručnjaci iz Jadrolinije kupili?!?
Imam osječaj da je to kad kupiš američki auto i hoćeš ga registrirati u Hrvatskoj.
Treba brdo prepravaka i prilagodbi.
@Tangarina 😊🤣 neka neka, što više prepravaka i prilagodbi to bolje za Lenac 😊