Pitanje za lojtru i vas koji ste kupili po 4. Nakon što je dionica u manje od 2,5 godine narasla 400%, nakon što je prošle i ove godine bila najbolja po popunjenosti i dobiti(što ne može trajati stalno), nakon što u izvještaju piše da upiti za remont polako slabe, i da će zbog obnove doka 11 (koji će financijski biti iznimno zahtjevan – za koji će se morati uzeti dugoročni kredit) Viktor Lenac biti suočen sa značajnijim gubitkom prihoda za određeno razdoblje, ali i stalnih klijenata, koji će zbog nemogućnosti dokovanja svojih brodova u Viktoru Lencu, morati potražiti druga remontna odredišta i time moguće ostvariti čvršću suradnju s konkurentima Viktora Lenca, vi kupujete dionicu na povijesnom maksimumu. Zanima me, kako nakon svega ovoga vi očekujete da će dionica odraditi rast još 100% od najviše cijene kad se lijepo u izvještaju vidi da dolazi korekcija?
Nije ovo povjesni max, tek slijedi 😉 pontoni su do proljeća gotovi, a ostali manje reparacije, Ameri sigurno neće otiči iz Lenca, tako da je sve pod kontrolom 👍
Nije ovo povjesni max, tek slijedi 😉 pontoni su do proljeća gotovi, a ostali manje reparacije, Ameri sigurno neće otiči iz Lenca, tako da je sve pod kontrolom 👍
Koliko treba da Dok 11 bude potpuno osposobljen?
Što se tiče projekcije prihoda od ostalih dokova, smatram da uprava daje konzervativnu ocjenu pa kad kasnije budu dobri rezultati, onda to bude “iznad očekivanja”. U biti svi znamo da je priča s Lencom dosta dobra jer je sve poznato i dosta transparentno. Takoreći golim okom se vidi koliko posla imaju.
U kontrastu, jedna Atlantska plovidba ili neka takva… tko zna što se tamo događa?
Kako sam i ranije pisao, ovo je kao kad obnavljaš jednu depadansu hotelske tvrtke i imaš radi toga kraći period nešto manje prihode, ali poslije ubireš vrhnje.
Veseli što se ovdje se otvara još novih prilika u budućem poslovanju lenca:
@Tangarina baš sam pisao da će i Lenac 2025 biti spreman 👍😊 kao i Rijeka Gateway , sve se nekako poklapa , živi bili pa vidjeli 😄
Sandra je navela niže, tako da bi se uz ova dva pontona koja su gotova na proljeće odradila još dva ( što nije hitno ) i obnova preostalih 5 pontona.
Moja procjena je početak 2025 proljeće je DOK 11 potpuno obnovljen i mislim da će već na proljeće 2024 odrađivati poneki posao na DOK u 11.
Mada vidimo da je Lenac i uz ove radove na dok-u i dizalicama topline pun tako da posao trpi minimalno, a kad se sve pokrene samo nebo je granica.
To je moje mišljenje što ne mora biti točno i nije nagovor na prodaju ni kupovinu dionica VLEN 😊
*Stanje s Dokom 11 takvo je da bi čim prije trebalo osigurati još barem dva nova pontona, dakle četiri od ukupno devet, koliko ih ima na ovom doku, uz značajniju obnovu preostalih.
Nije ovo povjesni max, tek slijedi 😉 pontoni su do proljeća gotovi, a ostali manje reparacije, Ameri sigurno neće otiči iz Lenca, tako da je sve pod kontrolom 👍
Koliko treba da Dok 11 bude potpuno osposobljen?
Što se tiče projekcije prihoda od ostalih dokova, smatram da uprava daje konzervativnu ocjenu pa kad kasnije budu dobri rezultati, onda to bude “iznad očekivanja”. U biti svi znamo da je priča s Lencom dosta dobra jer je sve poznato i dosta transparentno. Takoreći golim okom se vidi koliko posla imaju.
U kontrastu, jedna Atlantska plovidba ili neka takva… tko zna što se tamo događa?
Događaj tolikog značaja zahtijeva da se predsjednik vlade pojavi osobno, ali on za time očito ne osjeća potrebu pa šalje svog Bilavera.
Nije dolazio ni na Rijeku prijestolnicu kulture za EU.
Zanimljivo, ubrati sav taj PDV nije problem, kao ni nametati super duper ekstra poreze na ekstra profite pa Lenac bude valjda jedino brodogradilište u Europi koje je ove godine to 💩 moralo platiti.
Još jedan ulazi..USNS ostaje jos mjesec dana..sekcije doka se rade.
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:362538/zoom:10
Pozdrav
Hoće Duje do Lenca prije na provjeru 😊
@lojtra sad se drži , to što padne koji dan , to su male igre velikih “kuhara” ne bi li navukli još ovo malo malih na prodaju 👍😊