Sve super, ali kod Lenca su se rizici u odnosu na kraj prošle godine drastično promijenili i rezanje pozicija ne čudi.
Zadržana dobit koja je trebala biti namijenjena prevladavanju krize odjednom je preusmjerena u investiciju u novi dok, a vezana je uz novo imenovanje gđe Uzelac. Otkud odjednom to? Zašto se baš sada kreće u investiciju, kada je cijena čelika iznimno visoka, a rizik novih poslova uslijed krize još prijeti? Gdje je preko noći nestala potreba za rezervom likvidnosti za crne dane? Možda se talijanima žuri prodati taj karambolirani dok koji bi naplatili 35 mil. eura? Za usporedbu, Lenac su u ponudi plaćali 9,26 kuna po dionici (a za udio od Tankerske možda i manje), pa pomnožite njihov dio.
Novih poslova nema na vidiku i nitko ne zna kako će se situacija u brodarstvu razvijati. Smjer se može isčitati iz činjenice da su se pripremili i za djelatnost rezanja i reciklaže brodova, što je svakako lijepo razmišljanje unaprijed no nije baš utješno kad se gleda pomorska industrija i usporavanje globalne ekonomije u cjelini.
Drugi kvartal je brodogradilište bilo lijepo popunjeno i nadam se da su uspjeli nešto staviti sa strane no po riječima iz prošlog izvještaja, marže nisu velike, a u međuvremenu je cijena sirovina je odletjela u nebo i sigurno odnijela jedan dio planirane dobiti.
Suradnja sa Amerima je divna, ali tu je samo kao dio nekog deala da u datom trenutku Končar ne kupi brodogradilište i dovede ruse. Ok, ide to dalje i oni imaju interes na ovim prostorima, ali moguće je da nakon deala za avione s francuzima ameri smanje angažman u Lencu?
I još jedna vrlo bitna stavka – razinu cijene održava jedan investitor, što je super i hvala mu na tome. Lijepo je nakon prošlog izvještaja zaštopao na 11.. koji je postavljen kao nova razina otpora.. ali jučer je recimo probijen bez da trepneš. A svatko sa imalo većom količinom zna što to znači.
I to kad jedna osoba vedri i oblači je veliki rizik jer više nije u pitanju tržište nego manipulacija.
U brodogradilištu su trenutno 2 broda.
Volio bih čuti na čemu temeljite daljnji optimizam. Nemojte one.. “Ide to gore.. “, “Prodaj i miran si..” itd.. nego dajte koji argument, ajde.
Dobra firma sa dobrom perspektivom,jedna od podcijenjenijih na zse.Imaju dosta keša šta jw bitno ,ambicionu upravu ,dosta dogovorenih poslova!
jedna ozbilja firma koja uzima toliki krediti nemoze si dopustiti ovakve supljine na navozu to jednostavno mora biti relativni ili puno u potunosti na navozu je jedan brod
postoji jos jedan mali problem a to je dok 5 koji je napravljen u Ukrajni 1967 godine tko vama ne garantira da nakon isteka ovog kredita za dok 11 nebudu isli kupovati novi dok 5 ili te velice dok jer za 10-15godina i dok 5 ce trebati mjenjati a takvi novi dokovi kostaju 30 -35 mil eura pa opet izvlacenje para
Uf, neš ti prometa i trgovanja 🤣🤣 najte biti smijeh kolega..
Nisam u dionici od jučer već 3 godine, tako da me samo nasmijavate, a i ostajem još dugo 😉
Kolega kvasac, onda pratite i dalje VLEN kak će se ne samo pomicat već katapultirati
bome se katapultirao nadolje.
Kolega, neću vam napisat da prodate dionice, kad ih ni nemate 🤣🤣🤣 a voljeli bi ih imati, ali po 9kn i manje ako se može..
Sve super, ali kod Lenca su se rizici u odnosu na kraj prošle godine drastično promijenili i rezanje pozicija ne čudi.
Zadržana dobit koja je trebala biti namijenjena prevladavanju krize odjednom je preusmjerena u investiciju u novi dok, a vezana je uz novo imenovanje gđe Uzelac. Otkud odjednom to? Zašto se baš sada kreće u investiciju, kada je cijena čelika iznimno visoka, a rizik novih poslova uslijed krize još prijeti? Gdje je preko noći nestala potreba za rezervom likvidnosti za crne dane? Možda se talijanima žuri prodati taj karambolirani dok koji bi naplatili 35 mil. eura? Za usporedbu, Lenac su u ponudi plaćali 9,26 kuna po dionici (a za udio od Tankerske možda i manje), pa pomnožite njihov dio.
Novih poslova nema na vidiku i nitko ne zna kako će se situacija u brodarstvu razvijati. Smjer se može isčitati iz činjenice da su se pripremili i za djelatnost rezanja i reciklaže brodova, što je svakako lijepo razmišljanje unaprijed no nije baš utješno kad se gleda pomorska industrija i usporavanje globalne ekonomije u cjelini.
Drugi kvartal je brodogradilište bilo lijepo popunjeno i nadam se da su uspjeli nešto staviti sa strane no po riječima iz prošlog izvještaja, marže nisu velike, a u međuvremenu je cijena sirovina je odletjela u nebo i sigurno odnijela jedan dio planirane dobiti.
Suradnja sa Amerima je divna, ali tu je samo kao dio nekog deala da u datom trenutku Končar ne kupi brodogradilište i dovede ruse. Ok, ide to dalje i oni imaju interes na ovim prostorima, ali moguće je da nakon deala za avione s francuzima ameri smanje angažman u Lencu?
I još jedna vrlo bitna stavka – razinu cijene održava jedan investitor, što je super i hvala mu na tome. Lijepo je nakon prošlog izvještaja zaštopao na 11.. koji je postavljen kao nova razina otpora.. ali jučer je recimo probijen bez da trepneš. A svatko sa imalo većom količinom zna što to znači.
I to kad jedna osoba vedri i oblači je veliki rizik jer više nije u pitanju tržište nego manipulacija.
U brodogradilištu su trenutno 2 broda.
Volio bih čuti na čemu temeljite daljnji optimizam. Nemojte one.. “Ide to gore.. “, “Prodaj i miran si..” itd.. nego dajte koji argument, ajde.
Tu ste još imali dionice kolega 🤣🤣 tu je Lenac bio jak hahahah
Kupovina i cijena toga doka će biti bitno za firmu jer ako bude velika cijena doka treba paziti da dok firmu ne potopi?
Nisu talijani plaćali Lenac 9,26 kuna po dionici da bi ga potopili sa lošim dokom.
Ne brinite, druga je danas priča od one kada se od amera uzimao dok. Ovi će sigurno paziti što rade jer im je itekako u interesu da Lenac posluje što bolje.
postoji jos jedan mali problem a to je dok 5 koji je napravljen u Ukrajni 1967 godine tko vama ne garantira da nakon isteka ovog kredita za dok 11 nebudu isli kupovati novi dok 5 ili te velice dok jer za 10-15godina i dok 5 ce trebati mjenjati a takvi novi dokovi kostaju 30 -35 mil eura pa opet izvlacenje para
da su dokovi puni i marže visoke bilo bi sve ok, ovako rizik raste…a dodatno brine je što većinskome ovo nije jedini škver pa da onda sve daje u njega i bori se da uspije nego može igrati razne igrice unutar svojih firmi…
Tu ste još imali dionice kolega 🤣🤣 tu je Lenac bio jak hahahah
Imam ih još uvijek, ali se u međuvremenu puno stvari promijenilo. Jednostavno je rizik veći. Nisi ništa konstruktivno komentirao, a pitanje je bilo jednostavno.. na čemu temeljiš daljnji optimizam?
Btw, jučer vam je stigao u vlen brod za ukapljeni plin i to baš u dok 11. 😉 niže brodić 🙂
sve iznad cijene iz javne ponude tj. 9,26 kuna za mene je rizična kupnja i nepotrebno bacanje novca, pametnije je sačekati korekciju koja je neminovna, ne samo za ovu dionicu nego za sve burze jer su na povijesnim visinama, a kad opet bude ispod 9 kn tek onda u šoping.
sve iznad cijene iz javne ponude tj. 9,26 kuna za mene je rizična kupnja i nepotrebno bacanje novca, pametnije je sačekati korekciju koja je neminovna, ne samo za ovu dionicu nego za sve burze jer su na povijesnim visinama, a kad opet bude ispod 9 kn tek onda u šoping.
Ha haha ne znam koju ti korekciju čekaš jer sve svjetske burze su već petnaest dana u crvenom , pa nije ni čudo što je i naša burza u crvenom i još potpomognuta bizarnom objavom iz dlkv o sto u jedan