VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Samo očekuje cijenu ispod 10 kn 😉 👍🏻

Možda će vam netko i prodat ispod 10 kn, ali ovaj ne 🙂 🙂 ni po 20 😉

amadeo, 03.05.2021. u 11:38

 





sitnariba, 02.05.2021. u 21:18



 

Svatko zna svoje, zašto prodaje i zašto netko kupuje..

Tu sam od početka 2019 i dugoročno, ne zabrinjava me rast Lenca i budućnost, jer ide samo na bolje..

Izvješće za prvi kvartal je očekivano..

 



 

FI je lošije od očekivanja i kod prve korekcije na burzama očekujem cijenu dionice ispod 10 kn

I tata bi sine!!!!

Bit će Lenac za koju godinu top topova 😉

“Lenac” nabavlja novi i veći dok od 280 metara. Moći će primati velike kontejneraše i LNG brodove

uh to su ogromni novci nadam se da nas 11-ca nece potopiti sad je posve jasno da narednih 15 godina nema dividende ali bit cemo konkurentni i nadam se bolje zaradivati

sitnariba, 04.05.2021. u 12:56

Bit će Lenac za koju godinu top topova 😉

“Lenac” nabavlja novi i veći dok od 280 metara. Moći će primati velike kontejneraše i LNG brodove

Super ako će ga uspješno otplaćivati i zarađivati na tome, ali moglo bi biti i financijski škakljivo ako dođe neka nova kriza poput ove s covidom lani.

Za dioničare koji gledaju dugoročno (5+godina) bi to moglo biti dobro, ali oni nestrpljivi bi mogli početi izlaziti van jer idućih godina mislim da se može zaboraviti na dividendu.

Ignore: KressoM, delux

Sramota je da se sa tako malim prometom moze manipulirati sa cijenom. Hvala prodavacima.

kolegice

gdje vi živite!!?? skoro pola milje prometa za lenac je malo!!???

Neka manipuliraju, od mene kao što sam rekao ni po 20 kn 🙂 ako uspiju srušiti ispod mog ulaza onda samo dokup 😉

Po meni su odlične vijesti da se ulaže u daljnji razvoj..

Ne brinem se za zaradu Lenca u budućim razdobljima, sve ima svoje razloge zašto se diže na brzinu 28.mil. eura kako bi se što prije izgradio dok 11. a preostalih 12.mil od prodaje starog doka 11. i ostvarene dobiti koja će biti brutalna i sve nas iznenaditi u naredne 2-3 godine..

Do sad se ništa nije ulagalo u Lenac, Palumbo grupa  je odlučila sve posložiti i poboljšat, kako bi bili što konkurentniji na tržištu, što više brodova zaprimili i odradili na vrijeme kvalitetno..

Uz šestu flotu se radi o desecima tisuća dolara u budućnosti i vjerujem više,  računamo na LNG terminal isto ne mali iznosi.

Plus MSC kruzeri , plus što se u Palumbo grupi neće stići odraditi i tko zna što još..

Tako da ja svoje dionice i dalje čuvam i vjerujem u Sandru i Palumbo grupu 🙂 sve će se pomalo otplatiti uz jako dobru zaradu..

Zapovjednik američke Šeste flote u Lencu: “Hrvatska je prekrasna zemlja i naš pouzdani prijatelj”

https://lng.hr/

https://lng.hr/fsru-brod-lng-croatia-stigao-u-brodogradiliste-viktor-lenac

https://www.cruiseandferry.net/articles/msc-cruises-and-palumbo-group-to-operate-palumbo-malta-shipyard-1

Poslove koje su uspjeli pridobiti bili su mahom od njihovih stalnih klijenata ili se, pak, radilo o brodovima preusmjerenim s Malte od strane Palumbo grupe. U ovom remontnom brodogradilištu u Martinšćici očekuju daljnje benefite i od potpisanog joint-venture sporazuma između Palumbo grupe i svjetski poznate kruzing kompanije MSC Cruises.

Tako da ljudi moji dragi, bit će posla, para i jako dobrih plaća u Lencu i to mi je drago zbog ljudi koji rade u 3. smjene i hrane svoje obitelji, a dividenda, pa doći će i ona i možda nas iznenadi Talijan i Sandra 🙂 znate kako se kaže: kad se najmanje nadamo 😉

Držite se dioničari

Sve napisano nije nagovor na kupnju niti prodaju 😉

Neka samo poživi Lenac..

https://www.seebiz.eu/tvrtke/najveca-investicija-u-povijesti-viktora-lenca/257173

Prvenstveno se tu misli na LNG brodove i šansu koja im se otvorila početkom rada terminala u Omišlju, kao i na razvoj kontejnerskog prometa u riječkoj luci, ali i drugog prometa teretnim brodovima u okruženju »Lenca«. Globalizacija je, između ostalog, donijela i nosi sve veće dimenzije brodova zbog kojih remontna brodogradilišta imaju potrebu za korištenjem dokova većih dimenzija.

New Report

Close