VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/5DWFOczY4I7Dflq2IRhywg==.pdf



ja se pitao jesam lud kad sam uzimao 4,72 – 5.50, kad nitko nije htio kupovati…

na toj cijeni je kupnja bila zicer i mnogo nas je kupovalo ali sada nakon rasta od cca +80%, to vise nije.
uostalom, cijena je sad samo oko 0,8 kn niza od cijene iz javne ponude pa je prostor za rast dionice i zaradu na burzi sve manji, dok je rizik od gubitka kad krene korekcija sve veci
[/quote]

A zicer je bila tada i sada,, istina da je promet bio mizeran, ali ono bas kikiriki.. kao uostalom i sada, sve su to mrvice

Odlična vijest, to se znalo da dolazi ekipa, sam bog da nisu naši menadžeri, jer bi onda opet dotukli firmu i doveli je pred stečaj..
Ovako je ovo mali korak za Lenac, a veliki za dioničare 😉

Večeras….

Bit će odlična 2020. godina pa na dalje i možemo mirno spavati.
Zahvaljujući najvećoj mreži dvorišta u mediteranskom području, Brodogradilišta Palumbo izgradila je snažnu evidenciju sigurnih, kvalitetnih i pravovremenih izvršavanja projekata kako bi zadovoljila potrebe svojih klijenata, kao i upravljala s nekim od najsloženijih projekata popravljanja i dorade. Svojim dokazanim iskustvom, Palumbo Brodogradilišta su osigurala projekte popravljanja i dogradnje brodova raznih međunarodnih brodovlasnika i brodskih menadžera za širok spektar brodova, uključujući krstarenja, Ro Ro Pax, tankere, vojsku i mnoge druge.

https://www.maritime-executive.com/corporate/palumbo-shipyards-leads-in-green-solutions-retrofit-projects

@laudator
Ma bravo, prekrasna fotografija.
Sada napokon svi vide, a ne samo ja… 🙂
Ovo se vidi povrh Lenca.


Večeras….

Svaka čast kolega na fotografiji, uljepšal je dan definitivno 😉

Pomorac.net
– Vojni portal Obris.org saznaje kako će brod na remontu ostati do 25. prosinca. Navode kako je to peti brod iz klase Pathfinder T-AGS, ali je ujedno i prvi brod iz ove klase koji dolazi na remont u Viktor Lenac.
Remont ovog broda ujedno je jubilarni, 40. projekt kojeg Viktor Lenac radi za američku ratnu mornaricu
……….., te deseti po redu tijekom 2019. godine.
Preneseno iz medija povodom dolaska USNV broda Bruce C.Heezen, koji je već i otplovio.
Sa deset obavljenih remontnih poslova za US Navy tijekom 2019. izgledno je da možemo očekivati dobro godišnje izvješće.

Ipak nema ništa bez Lenca 😉

https://magazin.hrt.hr/571337/price-iz-hrvatske/galeb-na-remontu-2

Više informacija o dokovanju broda
Održavanje broda dijeli se na održavanje trupa broda i održavanje opreme broda.
Održavanje trupa broda izvodi se dokovanjem broda. Održavanje opreme broda dijelom se
izvodi od strane posade tijekom navigacije ili boravka u luci, a dijelom se izvodi tijekom
dokovanja broda. Brod može ići na dokovanje iz više razloga: zbog pregleda, redovnog
periodičnog održavanja, remonta i popravaka ili preinake.
Razdoblje između dokovanja propisuju klasifikacijska društva, koja svojim propisima
predviđaju periodične, ali i specijalne preglede. Prema tim propisima (SOLAS, Chapter 1,
Reg 10-V) svaki brod mora se dokovati najmanje dva puta unutar pet godina. Maksimalni
razmak između dva dokovanja ne smije iznositi više od tri godine, u osnovi zbog pregleda
podvodnih dijelova broda od strane klasifikacijskog društva. Kada pri dokovanju broda nije
potrebno izvršiti popravke trupa, izvodi se samo pregled, čišćenje i ponovno nanošenje boje
na vanjskom dijelu trupa broda. Održavanje palube i unutrašnjih dijelova broda izvodi posada
broda.
Ako se brod dulje vrijeme ne dokuje, javlja se problem obraslina koje povećavaju
otpor trenja i utječu na smanjenje brzine u eksploataciji, a time i veći utrošak goriva za
prevaljivanje iste udaljenosti. Ispitivanja su pokazala da je ovo smanjenje brzine nakon
perioda od dvije godine takvo, da su troškovi nastali zbog smanjenja brzine broda veći od
troškova dokovanja, čišćenja i bojenja podvodnog dijela trupa svake godine. Ovo naročito
dolazi do izražaja s povećanjem udjela troškova pogonskog goriva u ukupnim troškovima
eksploatacije broda.
Osim smanjenja brzine zbog itd…

hvala sitnojribi na korisnim info

gledam danas slike s nekih portala, u Lenac više ni šibica ne stane
jedan brod je u proteklih tjedan dana ušao i ubrzo napustio brodogradilište
stigao je Syn Zaura LPG brod
i među posljednjima Jadrolinijin Brač
uz sve one Amere, Yana, Marellu, Starvip…
puni k’o šipak
tu i tamo škicnem na sklopljene ugovore US ministarstva obrane… ništa još!

Treba još i yuma doći kroz par tjedana, ali izgleda da nema mjesta još..

USNS Yuma stiže u Viktor Lenac

New Report

Close