VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ispune li se najave ministra gospodarstva Darka Horvata, a za što će presudno biti ishođenje suglasnosti Europske komisije, Jadrolinija bi plan obnove flote mogla realizirati u hrvatskim škverovima. Takav prijedlog Jadrolinije ministar već ima na stolu, no izuzeće državne tvrtke od primjene zakona o javnoj nabavi prije procedure mora dobiti odobrenje Bruxellesa

ovi se izgledav ne sale – fdoista idu u brisel s tim

ideja nije losa – ako ne bude korupcije. ako bude poee nadzorom brisekla, to bi mogla biti siolidnsa priča

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

kupci se baš ne trgaju za kupiti jer kad kupe malo kasnije su već u minusu

lj, da je u tom rješenju država vidjela svoj doprinos održanju brodogradnje, te je, kako kaže, i jednom i drugom strateškom partneru, misleći na Danka Končara i Tomislava Debeljaka, država kao svoj doprinos bila uključila brodove koji će se eventualno naručiti za potrebe Jadrolinije.

zhbilja se nec sale

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

baš, mogao bi na ovu našu jad jednoga dana doći zahtjev za kolektivno nulovanje svih izlistanih na ZSE, kakva smo država, čak se ne bih previše iznenadio



Kako je krenulo, izjednačit će se cijena VLEN s OPTE…

s koje strane?
[/quote]

Otpozadi 😉

Ignore: KressoM, delux




Kako je krenulo, izjednačit će se cijena VLEN s OPTE…

s koje strane?
[/quote]

Otpozadi 😉
[/quote]
znači VLEN 3, a ne OPTE 4, a ja mislio još zaraditi na OPTE, a griješe svi što možemo

A promet je inače jedan od luđih.. stvarno se trguje količina za popi…t

erdogan ce morati zauzdati tecaj i inflaciju ali ne dcarobnim stapicem nego po pravilima ekonomske struke

vec sada biraci ga k

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Ministar Horvat, gostujući u Novom danu na N1 komentirao je obnovu flote Jadrolinije te rekao kako postoji opcija da to bude učinjeno u hrvatskim brodogradilištima. ‘Jadrolinija, siguran sam, imat će potrebu rekonstruirati ili graditi svoju flotu. Činjenica da će se otvarati javni natječaj, dovodi nas u situaciju da se ti brodovi moraju ugovarati po uvjetima natječaja, znači da bi se Jadrolinija morala izuzeti iz procesa javne nabave, ali takvu suglasnost moramo dobiti od Europske komisije’, rekao je Horvat. A iz Jadrolinije su za N1 odgovorili kako hrvatska brodogradilišta imaju znanje i iskustvo koje Jadroliniji treba te će, ako bude izuzeta iz sustava javne nabave, taj partnerski odnos svakako biti efikasniji na obostrano zadovoljstvo.

veoma bi me iznenadilo da ovi jednom u životuv ispregovaraju nesto dobro za rgh.v živi bili opa vidjeli

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/jadrolinija-planira-ici-u-nabavu-brodova-jer-je-flota-vec-polako-zastarjela-20190402

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Tehnički to dosta loše izgleda…

https://www.rast.hr/hr/trziste/vrijednosnica/vlen-r-b

… no, dosta je palo… dno ne bi trebalo biti daleko… iako toliko toga se promijenilo glede ovog društva u posljednjih godinu dana pa vise ništa ne iznenađuje.

veliko mjerkanje – ili ce biti jopš niže ili će biti prošla baba s kolačima

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

ima i pozitivnih i negativnih primjera na obje strane – ino gvlasnik ernt je vrh vrhova naspram npr dpmaceg vlasnika lkpc i pvcm

za razliku od koncara, ovakj talijan jju lencu doista se bavi brodogradnjom i remontom i to desetlhecima, i za razliku od debeljaka koji kupiue zy 1 kn, talijan je iskrcao 100 milja svog novca

show me the money

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close