Kako bi vas to istisnuli po tromjesečnom?
Ne mogu vas istisnuti. Mogu po procjeni ako budu imali vise od 95%, al tormjescni prosjek nema nikakve veze s tim. Mogu vas pretvoriti u doo, a tu odluku moraju donijeti sa devet desetina izdatog temeljnog kapitala i isplatiti vas. Na zahtjev svakog dioničara koji je glasovao protiv donošenja odluke o preoblikovanju dioničkog društva u društvo s ograničenom odgovornošću društvo mora otkupiti njegov udio plaćanjem primjerene novčane naknade ako taj dioničar to zatraži u roku od dva mjeseca od kada je objavljen upis preoblikovanja u sudski registar. Trebalo bi vidjeti da li postoje još neka statutarna ograničenja za takvo preoblikovanje.
Vjerojatno su čelnici Grada Rijeke odahnuli da se na koncu ipak našlo barem jedno brodogradilište koje se spremno uhvatiti tog zahtjevnog posla čiji je trošak predviđen na približno 27,6 milijuna kuna. No, nakon što su otvorili pristiglu ponudu zadovoljstvo je zasigurno splasnulo. Kako portal Fiuman.hr ekskluzivno saznaje od dobro obaviještenog izvora, jedina ponuda stigla je od brodogradilišta “Viktor Lenac,” ali oni su postavili više nego duplo veću cijenu od one predviđene. Remont “Galeba”, ako se prihvati njihova ponuda, koštat će čak oko 60 milijuna kuna bez PDV-a.
Nisam znao da Vojko ima kapetanske ambicije? Sto će gradu i njemu taj brod?
Jel i on u “prošlom životu” bio kapetan ili barem mali od palube. Podsjetilo me to na kapetana Pavlovića iz LKPC koji je svojedobno navodno novcem od dokapa Luke htio preuzeti Jadroplov?! Svakakve ambicije i zelje imaju naši izvrsni rukovodioci kada ih netko drugi financira.
Prvo, ta cijela prica je bez veze, to je za rezaliste odavno, drug Tito ne drug Tito.
Drugo, ako su se vec nameracili da bi s tim nesto onda kao dugorocan projekt to mora imati neki smisao i na 30 i na 60 mil kn.
Trece, remont toga, ne znam da li ukljucuje i pogon, je u osnovi gradnja novog broda, cak i zahtjevnije, tako da ta cifra iz Lenca definitivno ne djeluje predebelo, ako ne bude velikih dodatnih radova.
Najam ovakvih plovila je 100 000$+ tjedno. Tako da cijena od 8M je sasvim realna za brod od 120m. Posao je svakako odlican za lenac i nekoga tko zna sta bi sa tim…
Al zašto bi se grad bavio najmom brodova?
U našim uvjetima i sa tolikom razinom duga i katastrofalnog upravaljanja gradskim resursima, mislim da je to apriori osudjeno na neuspjeh. Daj Bog da pišem gluposti.
Briga mene zasto bi oni to radili i kako bi radili. Pola fondovi i pola hbor kreditic, a Lencu omogucit posao za koji su kompetentni u svakom slucaju.
Prvo, ta cijela prica je bez veze, to je za rezaliste odavno, drug Tito ne drug Tito.
Drugo, ako su se vec nameracili da bi s tim nesto onda kao dugorocan projekt to mora imati neki smisao i na 30 i na 60 mil kn.
Trece, remont toga, ne znam da li ukljucuje i pogon, je u osnovi gradnja novog broda, cak i zahtjevnije, tako da ta cifra iz Lenca definitivno ne djeluje predebelo, ako ne bude velikih dodatnih radova.
Pa brod je atraktivan i sigurno bi turisticki bio super detalj.
A tko je ovdje debelo zahebao sa procjenom renovacije, ovi prvi ili iz lenca ?
Mislim da motor nema smisla revovirati ako ce biti muzejski primjerak i zavezan na jednu lokaciju. Valjda su vec procjenili dali treba mjenjati koji dio oplate ili je dovoljno samo srediti, zastititi..
definitivno kao dionicaru lenca bolje mi je da je cijena veca, ali nazalost nece proci, a i 10 mil, eura je zestoka cijena za ovo srediti, mogli su u kini naruciti repliku broda, za tu cijenu :))),, nekako mi djeluje da je Galeb dovoljno dignuti u dok, izslajfati i opiturati, srediti drvenariju… brod ne treba biti sposoban za plovidbu ako ce biti kao muzejski promjerak, neznam sta su oni sve planirali raditi na njemu.
Cijena je zestoka, brzo ce izbori novca treba kampanja je skupa. Institucije rade svoj posao. Neka rade domace snage 😉 kinezi ne znaju ukrast.
aljoša bez okolišanja