Svakom našem izvozniku direktna ili indirektna deprecijacija kune donosi dodatni benefit.
Ovaj remont svakako spada u izvozni posao.
Naravno hedging se podrazumjeva.
Jedna naša druga krasna plavuša valjda stvara nekakve preduvjete za već tu spomenute remonte 2018. i posebno 2019. godine.
http://www.seebiz.eu/grabar-kitarovic-se-sastala-s-buducim-americkim-ministrom-obrane/ar-148353/
meni se čini da postaje stvar prestiža za velike sile, ploviti Jadranom, kada vidite samo koliki svjetski jahtaši uplovljavaju tijekom ljeta, ma baš su radi kupanja i sunčanja došli
Šibensko remontno brodogradilšte je samo Dogusova dimna bomba iza koje skriva stvarne namjere
Šibensko remontno brodogradilšte je samo Dogusova dimna bomba iza koje skriva stvarne namjere
Katarina, možeš li mi malo detaljnije objasnit navedeno? Poprilično sam zainteresiran…
Malo je živnulo danas trgovanje ovdje, ovako s ceste ne vidim ništa novo u škveru. Ima kakvih novosti u ovoj tišini? Prodaja ojačala s jednim nalogom, a vidim ima i mrdanja tu i tamo.
Malo je živnulo danas trgovanje ovdje, ovako s ceste ne vidim ništa novo u škveru. Ima kakvih novosti u ovoj tišini? Prodaja ojačala s jednim nalogom, a vidim ima i mrdanja tu i tamo.
Nalozi i jedne i druge strane zgusnuli su se malko izneđu 7,7 i 8,o kuna, dosadašnji ogromni spread nije obećavao živahno trgovanje. Jasno da je i forum živnuo. Pošteno bi bilo napomenuti da je prodaja ovaj put izgubila bitku ali ne i rat 🙂 spuštala se danima sa 8,5 i tek na 7,7 uspjela prodati značajnije količine ( značajnije obzirom na tržište i dijonicu).
Što se Šibenskog remontnog tiče niti ja nisam shvatio šire izlaganje, jedino što moj mozgić može dohvatiti je jedna konkurencija manje, ukoliko je Šibensko i bilo konkurencija.
Imam i ja jedno pitanje, zašto je dividenda bila tako visoka i treba li se nadati dividende i ove godine?
Naravno da je zivnulo, ali ako misli netko da cu prodat ispod 8, taj se grdno prevario, sad ide navlacenje prema targetu, ali mogo sam si i misliti da kad stavim dionice na prodaju da ce dionica past, ali barem se nesto dogadja, za razliku od zadnjih tjedan dana, ubija me to cekanje najvise, a trebaju mi pare, treba trositi nesto, a ne samo skupljati postotke koje ne mogu ostvariti, ne volim biti dugo u jednoj dionici, pogotovo nekoj koja je poprilicno narasla u zadnjih 6 mjeseci. Vjerojatno ce dionica i dalje rasti, pa se nadam da ce i netko tko ce otkupiti od mene dionice fino zaraditi u buducnosti. Sretan ja i sretan u buducnosti kupac, jer firma ima potencijala za rast.
Ovo nije nagovor na kupnju ili prodaju, radite sa svojim novcem sto hocete i kako hocete, svima je u interesu dobit drustva, tada cemo svi bit sretni i zadovoljni.
@my moon,
očekujem da će i ove godine krajem ljeta biti isplaćena dividenda.Do tada će lenac već plivati u likvidnosti od naplaćenih poslova prvog polugodišta i s izvjesnim višestrukim rastom profitabilnosti u tekućoj godini.Iz navedenih razloga neće biti prepreka da uljanik i tankerska isplate bar 0,30-0,40kn iz zadržanog dijela dobiti iz 2015.godine.To bi iznosilo manje od 8mil kuna.
Ovdje su sve vijesti zadnje vrijeme win-win-win
Rast tečaja dolara, vrlo optimističan interview PU, stabilno poslovanje i praktično puna popunjenost sljedeću godinu.. valjda i divkica 😊
danas dokupio!
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. +6.000
Erste i dalje skuplja polako i sigurno.
Mislim da ulazimo u period kada su izvjesna najmanje četiri izvrsna kvartalna izvješća.
Najprije ovaj zadnji kvartal 2016. gdje očekujem dobit 6-8milkn, a zatim svaki sljedeći kvartalni za 2017. koji će iskazivati rezultate poslovanja uz remont USS-ovog “čamca”.
Kadrovske promjene i pojačanja u Lencu svojevrsna su garancija da će Lenac donositi dobre vijesti i na duži period od gore navedenog.
Dobro, ajmo se pokušati baviti analitikom, napr datum je
30 srpanj prošle godine.
“Viktor Lenac na putu prema dolje: Na dokovima nema posla, gubitak gotovo deset milijuna kuna”
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/Viktor-Lenac-na-putu-prema-dolje-Na-dokovima-nema-posla-gubitak-gotovo-deset-milijuna-kuna
Da bi se stvar ( stubokom) promijenila: (par mjeseci kasnije):
16. prosinca 2016
“USS Mount Whitney” uplovio u Martinšćicu: Američki brod “Lencu” znači punu zaposlenost i dobit
Iz čega je bitno naglasiti:
– Upravo taj stabilan izvor prihoda, kao i visoka zaposlenost kapaciteta, osigurat će brodogradilištu stabilnost u idućoj godini koju ćemo iskoristiti da bismo proveli sve one potrebne promjene i zahvate u organizaciji i proizvodnom procesu kako bismo što spremniji i uz još bolju učinkovitost ušli u 2018. godinu. Svakako ne treba izostaviti ni činjenicu da smo ovaj ugovor s Američkom ratnom mornaricom dobili u jakoj međunarodnoj konkurenciji jer se za ovaj ugovor borilo još šest etabliranih europskih brodogradilišta. To je dodatno potvrdilo poziciju »Viktora Lenca« na svjetskoj karti vodećih remontnih brodogradilišta – rekao je Pavelin, od kojeg smo doznali i da će brodogradilište ovu poslovnu godinu uspjeti zaključiti sa pozitivnim financijskim rezultatom, što je jako dobra vijest jer je ovo kvarnersko brodogradilište, nakon rekordne 2015., u prvom polugodištu ove godine zbog praznih dokova zabilježilo gubitak od čak 9,5 milijuna kuna koji je u trećem kvartalu smanjen na 6,6 milijuna, a sada će, sudeći prema Pavelinovim najavama, u potpunosti anulirati taj gubitak u poslovanju, uz ostvarenu i manju dobit. “———-
Poslovi pored američkog čamca se ne spominju niti dali je dobiven posao remonta islandske tvornice ribe ( ploveće).
Likvidnost dionice je pala gotovo na nulu, što se može pripisati puranima koji su poletili, ovdje jednostavno nije bilo materijala za purasnsko tržište, to jest za Informativno-političko dioničarski odgoj.
Za zaključiti je da je dionica na razmeđi, presuditi će prvo izvješće, milsim da potencialni mjerkatelji ove dionice kalkuliraju da će imati vremena uskočiti nakon što odrade ostalue, recentnije, svježije ZSE atrakcije.
Ako bih birao vijest koja me najviše veseli, jer je Lenac ipak opterećen mastodonsko behemontnom socijalističko prijetvorbenom prošlošću, tada bih kao znak raskidanja naveo novu upravu koja dovodi nove vjetrove i ne samo njih, pa bih ovo izlaganja završio citatom
“Idu i drugi projekti
Da su vjetrovi promjena zapuhali u Martinšćici, govori i činjenica da s prvim danom nadolazeće godine novim direktorom proizvodnje postaje Kostrenjanin Zlatko Marović koji se u ovo domaće brodogradilište vraća nakon sedam godina provedenih na radu u inozemstvu dok je prije toga radio u Brodogradilištu »Kraljevica«. Njegova desna ruka bit će, kako kaže Pavelin, još jedan iskusan i dokazan kadar, također povratnik. Riječ je o Veljku Bebiću, koji je početkom prošlog mjeseca preuzeo funkciju rukovoditelja operativnih aktivnosti u »Lencu«. ”
E sad i na kraju od svih krajeva, da bi bila najbolja vijest da je kapnuo još kakav brod, ne moira biti ratni….
@my moon
evo pogledaj što je uplovilo u Lenac prije 15 dana na remont.
“Superfast I” stigao na remont u Viktor Lenac
BuR | siječanj 20, 2017 | Istaknuto, Rijeka | 2 Comments
Nakon pauze od dvije godine, na Kvarner je stigao još jedan grčki superbrzi trajekt “Superfast I”. Brod je došao na remont u Viktor Lenac, a koliko će se zadržati, nije nam poznato.
Prvi grčki brod u Lencu bila je “Cruise Olympia” Minoan Linesa koja je na remont došla u prosincu 2014. godine. Već početkom 2015. godine na remont je stigla i “Forza” koja je tada bila u najmu kod Anek Linesa. Nakon toga uslijedila je pauza od točno dvije godine da bi 20. siječnja 2017. na sidro ispred brodogradilišta stigao “Superfast I”.
Riječ je o trajektu velikih dimenzija, prvenstveno namijenjenom prijevozu većeg broja vozila. Izgrađen je 2008. godine u Italiji, dugačak je 199 metara, širok 27 metara. Posjeduje veliku garažu u koju može stati 600 automobila, a pruža i smještaj za 960 putnika. Kako akomodacija nije prvenstvena namjena ovog trajekta, nudi tek 268 ležajeva.
Performanse su sjajne. Može “potegnuti” i 25 čvorova pogonjen dvama Wärtsilä 12V46 motorima.
Sestrinski brod mu je “Forza” koja je već bila na remontu. Međutim, prema podacima kojima raspolažemo “Superfast I” u vlasništvu je Attica grupe, dok je “Forza” vlasništvo Grimaldija.
Zanimljivosti radi, gaz mu je 6.4 metara, čime bi u teoriji mogao pristati na Riječki lukobran, bude li za time potrebe u budućnosti, ukoliko se strani brodari angažiraju na Riječkom prometnom pravcu. Jedno je sigurno, neće doći sami, treba ih privući i to je posao čelinih ljudi Luke i Grada ukoliko imaju interes za to, a da Rijeka ima potencijala, svakako ima.
Iskoristila sam novogodišnje free days za dublje ronjenje po povijesti b izdanja vlenca a s ciljem uvjeravanja same sebe u dodatni dokup.Sad kad sam to obavila podijelit ću neka saznanja ali radi slabe veze morati ću razdijeliti post u nekoliko uzastopnih.Nadam se da se zbog toga nećete ljutiti i da to neće izgledati nakaradno