Tko bi rekao da će se toliki boriti samo da zatvore brodogradilište. 😀
Još je meni bilo čudno kako to ide za tako male pare.
Načelno, što raspršenija struktura to bolje.
Ali ako netko prevlada onda neka i plati.
Mada Končar tu nema što tražiti iz razloga koje sam već naveo.
– Pojavila se prilika za prodaju dijela dionica i Tankerska plovidba i Uljanik su je realizirali. Međutim, i dalje zajedno držimo kontrolni udio veći od 50 posto. Pokaže li se da ima interesa za ostatak dionica s pravom cijenom, Tankerska će plovidba svoj udio prodati – kaže Mario Pavić.
Hodogram
S druge strane Nenad Končar smatra da je Viktor Lenac dragulj i da će Kermas energija postati suvlasnik Viktora Lenca.
– Viktor Lenac je u suvlasništvu Uljanik grupe. Budući da smo izabrani za njezina strateškog partnera, bude li sve bude išlo prema očekivanom hodogramu, mi ćemo automatizmom postati suvlasnik Viktora Lenca – kaže Nenad Končar.
Na pitanje ometa li ih to što je Palumbo kupio već udjel u Lencu, Nenad Končar kaže da im to ne predstavlja problem.[/b]
– I mi i ćemo, kao i oni, biti suvlasnici Lenca – odgovara Končar.[/i]
Prema njegovu mišljenju, proda li Tankerska svoj udjel, trebalo bi se nešto poduzeti “jer je Viktor Lenac dragulj u poslovima remonta te je u interesu Vlade, ali i čitave Hrvatske, da taj sustav dobro funkcionira”.
– Mi ćemo učiniti sve potrebno da bi Viktor Lenac imao budućnost kakvu zaslužuje. Ostalo je tržište – kaže Nenad Končar.
Predstavnici napuljske Palumbo Grupe, prema neslužbenim informacijama, trebali bi idući tjedan doći na razgovore u Viktor Lenac.
Ovo zvuči kao da će Končar zatražiti da Uljanik pod hitno zaustavi prodaju dionica po ovim (niskim) cijenama, a onda bi ubrzo moglo doći do prave borbe za preostale dionice radi stjecanja 50%.
kada je Končar u igri, ne bi bilo sgorega biti malo oprezniji, pogledajmo izračun pravične naknade na
http://zse.hr/default.aspx?id=83182,
nije se baš pretrgao, a i zašto bi, dok u Hrvatskoj sve ide po početnim cijenama, a prije toga se naravno sroka do kuda se želi na burzi, kao uostalom i ovdje, dobro su je zatukli do 8, pa kada ponude 10, to će biti premija
Bitno je ne prodavati sad dok je cijena na dnu i dok se očekuje borba za preostale dionice radi stjecanja 50%. Zavaliti se u naslonjač i pratiti rasplet 😉
Vidim i ja da novinri pišu o interesu Končara, prodaji Uljanika i Tankerske, ali i ulasku Talijana u vlasničku strukturu.
Iako mi je čudna ova Maneštra, Končar ulazi u Uljajnik, Končar želi i Lenac, ali Uljanik prodaje Lenac Talijanima, hm, hm. Tko tu koga ?
Bitno je ne prodavati sad dok je cijena na dnu i dok se očekuje borba za preostale dionice radi stjecanja 50%. Zavaliti se u naslonjač i pratiti rasplet 😉
Cijena sad nije na dnu
Tko koga…..teško je reći.
Da nisu mirovinski fondovi ušli u top 10 prošli tjedan čovjek bi mogao pomisliti da će mu ovdje ostati ni gaće na štapu. Jer se ovdje gadno čerupalo. A moglo se burzu uredno zaobići u brokerskom uredu, kako se to već u uljuđenom svijetu radi.
Tako da tko koga……i zbog koga ?
pazite, imamo (minimalno):
– mirovinc(a)e,
– talijane,
– Končar (preko Uljanika ili na drugi način)
a možda i još tko kao ovaj danas koji stoji na kupnji na 11,00 ili pak onaj otprije na 9,25
no oba stoje li ga stoje… i to je ono što tvrdim, ako imaš milju eura spremno, onda se možeš dogovarati ‘ispod stola’, inače evo ti na burzi a ponude je kakva je
milina!
ono sto mene interesira koliko je palumbo uistinu velik nigdje nemogu niti na njihovim korporativnim stranicama nit internetu naci earnings i profit ako mi moze netko pomoci bio bih mu zahvalan ono sto je upecatljivo lenac ima 486 zaposlenih dok cijeli palumbo ima oko 900 zaposlenih i 9 remontnih brodogradilista u Evropi pa je za pretpostaviti da su remontna brodogradilista manjeg kapaciteta i manjih prihoda
ono sto mene interesira koliko je palumbo uistinu velik nigdje nemogu niti na njihovim korporativnim stranicama nit internetu naci earnings i profit ako mi moze netko pomoci bio bih mu zahvalan ono sto je upecatljivo lenac ima 486 zaposlenih dok cijeli palumbo ima oko 900 zaposlenih i 9 remontnih brodogradilista u Evropi pa je za pretpostaviti da su remontna brodogradilista manjeg kapaciteta i manjih prihoda
Našao sam jedino da su u 2015. imali prihod od oko 64 mil. €.