“Kako se navodi na internetskim stranicama Palumba, u 50 godina postojanja su se od male obiteljske tvrtke razvili u značajnog igrača u brodarskoj industriji, usmjerenog na gradnju i popravak luksuznih jahti. Na području Mediterana imaju sedam brodogradilišta, među ostalim, u Napulju, Monacu, Malti i Anconi, a zapošljavaju oko 900 radnika”.
Mozda hoce napravit i ovdje u Rijeci sjedište za popravak jahtica..
Brodogradnja, novogradnja prvenstveno, a onda i remont, je posao koji zahtijeva kapital, rad te opcu solidnost uma da uspostavis cost efficient organizaciju koja nece stvarati gubitke, u zestokoj konkurenciji koja vlada.
Kad se mi Hrvati pogledamo u ogledalo i zapitamo “da li smo mi ti?” jedini odgovor koji se namece je generalno NE. Nazalost, takvi smo se pokazali u skoro svim sektorima. Ali evo, postoje enklave od kojih treba uciti. I koje su zbog upravo tih kvaliteta na meti inozemnih kupaca. Uljanik je na meti zbog nekretnina. Tu ne treba imati iluzije.
Pametnome dosta.
Kupci nisu blesavi, to je jedino sigurno.
Meni je drago da je Erste plavi tj. moj dobrovoljni kupio VLEN. A ako dođu i Američki fondovi ovo će biti jedna od najboljih dionica na našoj burzi.
“za pravu cijenu voljni smo prodati i ostatak dionica”
drugim riječima, dali su malo “robe” talijanima i fondovima da ih jeftino navuku na VLEN, a ako hoće još “robe” (dionica), ili čak većinski paket, e onda će trebati jače odriješiti kesu, nema više po 9 kn, ali po recimo 18-20 kn bi moglo
Zna li bilo tko ovdje jedan pozitivan primjer učaganja Talijana u Hrvatsku ili precizno istočnu EU ?
Kragujevac radi, ali za bonbone, za ostale primjere znam samo kroz kratke špekulacije.
Poznajem njihov mentalitet, nebrojno sastanka odradio s njima i nikada posao sklopio.
U tom smislu sumanjm u njihove pozitivne motive u Lencu, vjerojatno se radi o kratkom interesu kroz Uljanik ili nekoj kombinaciji
@grga
npr. Arenaturist
https://www.jutarnji.hr/arhiva/arenaturist-prodan-za-116-milijuna-eura/3258860/
Kupovali su ARNT za sitnu lovu, pogledaj koliko ta dionica vrijedi danas. Nešto slično lako bi se moglo dogoditi i sa VLEN.
Nemojte o ARNT, osobno poznajem bivše Talijane, prodavače namještaja kao vlasnike.
U njihovo vrijeme ARNT je dodatno pao, tek sadašnjim kupcem i Bakićem je ovo što je.
Volio bi da me Talijani jednom razuvjere i naprave poštoen posao, ali poznajme ih i to im nije u krvi.
Talijan se drži zakon i pravila igre samo u uređenim zemljama kao Njemačka i sl, Hravtska i ostali Balkan im služi za sve i svašta.
Mišljenja sam da je ovo neki vid posudbe novaca Uljaniku ili sl.
– Pojavila se prilika za prodaju dijela dionica i Tankerska plovidba i Uljanik su je realizirali. Međutim, i dalje zajedno držimo kontrolni udio veći od 50 posto. Pokaže li se da ima interesa za ostatak dionica s pravom cijenom, Tankerska će plovidba svoj udio prodati – kaže Mario Pavić.
Hodogram
S druge strane Nenad Končar smatra da je Viktor Lenac dragulj i da će Kermas energija postati suvlasnik Viktora Lenca.
– Viktor Lenac je u suvlasništvu Uljanik grupe. Budući da smo izabrani za njezina strateškog partnera, bude li sve bude išlo prema očekivanom hodogramu, mi ćemo automatizmom postati suvlasnik Viktora Lenca – kaže Nenad Končar.
Na pitanje ometa li ih to što je Palumbo kupio već udjel u Lencu, Nenad Končar kaže da im to ne predstavlja problem.[/b]
– I mi i ćemo, kao i oni, biti suvlasnici Lenca – odgovara Končar.[/i]
Prema njegovu mišljenju, proda li Tankerska svoj udjel, trebalo bi se nešto poduzeti “jer je Viktor Lenac dragulj u poslovima remonta te je u interesu Vlade, ali i čitave Hrvatske, da taj sustav dobro funkcionira”.
– Mi ćemo učiniti sve potrebno da bi Viktor Lenac imao budućnost kakvu zaslužuje. Ostalo je tržište – kaže Nenad Končar.
Predstavnici napuljske Palumbo Grupe, prema neslužbenim informacijama, trebali bi idući tjedan doći na razgovore u Viktor Lenac.
Ovo zvuči kao da će Končar zatražiti da Uljanik pod hitno zaustavi prodaju dionica po ovim (niskim) cijenama, a onda bi ubrzo moglo doći do prave borbe za preostale dionice radi stjecanja 50%.