Upravo promatram USS zapovjedni brod 6. flote Mount Whitney koji je doplovio do brodogradilišta na ugovoreni remont.
Počinje se s poslom godine za 2017. godinu.
Informacije govore da se za isti brod planiraju nešto manje preinake i u 2018. godini, a za 2019. godinu u planu je generalni remont za Mount Whitney.
Radi se o planovima samo za navedeni zapovjedni brod.
Posla očito neće manjkati.
Ponukana novom situacijom na strani ponude i potražnje kod ove dionice objavljujem trenutnu situaciju 10 največih dioničara i usput primjećujem da je Erste bank u zadnja dva mjeseca pojačao svoj udjel za najmanje 100tinjak tisuća dionica.Fakat je da da dionica iz ovo malo kolebljivih ruku i slobodnih dionica ulazi u posjed čvrstih ruku i to znači samo jedno.Sigurno da je ulaskom vlen-r-b u Index CrobexPlus i CrobexIndustrija zadovoljio uvjete ulaska u portfelje čvrstih ruku.Erste je samo jedna čvrsta u nizu onih koje bi valjda trebale usljediti.Copy/past trenutnog stanja radi lakšeg inoformiranja u budućnosti
1. TANKERSKA PLOVIDBA D.D. 6.212.738 36,95%
2. ULJANIK D.D. 5.829.785 34,67%
3. Privredna banka Zagreb d.d. 1.367.268 8,13%
4. BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. (1/1) 825.187 4,91%
5. JADROAGENT D.D. 324.766 1,93%
6. CERP/REPUBLIKA HRVATSKA 311.010 1,85%
7. ERSTE & STEIERMARKISCHE BANK D.D. 140.800 0,84%
8. R.L.E., T.P. 105.211 0,63%
9. WEISS BRANKA MARIA 77.308 0,46%
10. LIST GMBH AUSTRIA 45.992 0,27%
UKUPNO 15.240.065 90,64%
Baš gledam…što god se sitnog postavi na prodaju pokupi se u minuti.
Sluti na dobro
ovo postaje Victoria
Evo vam 20 najvećih dioničara s 31.05.2016.
Tada je bilo cca 600 dioničara.
Danas ih ima dosta manje a ako bih se morao kladiti kladio bih se da dvadeseti s ove liste više nije među dioničarima.
Red. Br. Naziv računa Stanje % udjela u temeljnom kapitalu
1 TANKERSKA PLOVIDBA D.D. (1/1) 6.212.738 36,95
2 ULJANIK D.D. (1/1) 5.829.785 34,67
3 PBZ D.D./SKRBNIČKI ZBIRNI RAČUN KLIJENTA 1.367.268 8,13
4 BRODOGRADILIŠTE VIKTOR LENAC D.D. (1/1) 825.187 4,91
5 CERP (0/1) / REPUBLIKA HRVATSKA (1/1) 360.781 2,15
6 JADROAGENT D.D. (1/1) 324.766 1,93
7 R.L.E., T.P. (1/1) 105.211 0,63
8 WEISS BRANKA MARIA (1/1) 77.308 0,46
9 KOPSA MARINA (1/1) 47.774 0,28
10 LIST GMBH AUSTRIA (1/1) 45.992 0,27
11 MAKELJA IVO (1/1) 44.889 0,27
12 KOSCEC MICHAEL (1/1) 44.329 0,26
13 JADRANSKI POMORSKI SERVIS D.D. (1/1) 35.874 0,21
14 MALINAR BRANKA MARIE (1/1) 34.702 0,21
15 MESSER CROATIA PLIN D.O.O. (1/1) 32.987 0,20
16 PLEŠE BRANIMIR (1/1) /PRO-MED-NOVOSELEC 29.276 0,17
17 RES LADISLAV (1/1) 28.715 0,17
18 BLEULER BERNHARD SASCHA (1/1) 28.715 0,17
19 RES VESNA (1/1) 28.715 0,17
20 ŠKIFIĆ ROBERT (1/1) 26.601 0,16
Uz foto galeriju evo malo i pisanog podsjetnika
USS Mount Whitney« trenutno je na vezu u »Lencu«, a nakon što se posada, njih oko 170, preseli na susjedni kruzer »Delphin«, koji je za ovu namjenu ponovno unajmilo brodogradilište, zapovjedni brod američke 6. flote u ponedjeljak bi trebao ući u veliki dok, »jedanaesticu«, gdje će ostati sve do konca travnja iduće godine.
Za ovaj posao, koji je inicijalno vrijedan gotovo 21 milijun dolara s obzirom na to da su otvorene opcije za dodatne radove što bi konačnu vrijednost cijelog posla moglo značajno uvećati, čelni čovjek »Lenca« Aljoša Pavelin podsjeća da je od iznimnog značaja za brodogradilište, ne samo s operativnog, već i sa strateškog aspekta. Osim što je riječ o financijski vrlo izdašnom poslu, opsežni zahvati koji će se obavljati u idućih šest do sedam mjeseci osiguravaju visoku zaposlenost kapaciteta.
– Upravo taj stabilan izvor prihoda, kao i visoka zaposlenost kapaciteta, osigurat će brodogradilištu stabilnost u idućoj godini koju ćemo iskoristiti da bismo proveli sve one potrebne promjene i zahvate u organizaciji i proizvodnom procesu kako bismo što spremniji i uz još bolju učinkovitost ušli u 2018. godinu. Svakako ne treba izostaviti ni činjenicu da smo ovaj ugovor s Američkom ratnom mornaricom dobili u jakoj međunarodnoj konkurenciji jer se za ovaj ugovor borilo još šest etabliranih europskih brodogradilišta. To je dodatno potvrdilo poziciju »Viktora Lenca« na svjetskoj karti vodećih remontnih brodogradilišta – rekao je Pavelin, od kojeg smo doznali i da će brodogradilište ovu poslovnu godinu uspjeti zaključiti sa pozitivnim financijskim rezultatom, što je jako dobra vijest jer je ovo kvarnersko brodogradilište, nakon rekordne 2015., u prvom polugodištu ove godine zbog praznih dokova zabilježilo gubitak od čak 9,5 milijuna kuna koji je u trećem kvartalu smanjen na 6,6 milijuna, a sada će, sudeći prema Pavelinovim najavama, u potpunosti anulirati taj gubitak u poslovanju, uz ostvarenu i manju dobit.
Idu i drugi projekti
Da su vjetrovi promjena zapuhali u Martinšćici, govori i činjenica da s prvim danom nadolazeće godine novim direktorom proizvodnje postaje Kostrenjanin Zlatko Marović koji se u ovo domaće brodogradilište vraća nakon sedam godina provedenih na radu u inozemstvu dok je prije toga radio u Brodogradilištu »Kraljevica«. Njegova desna ruka bit će, kako kaže Pavelin, još jedan iskusan i dokazan kadar, također povratnik. Riječ je o Veljku Bebiću, koji je početkom prošlog mjeseca preuzeo funkciju rukovoditelja operativnih aktivnosti u »Lencu«.
Radovi na »USS Mount Whitneyju« zauzet će veći dio kapaciteta brodogradilišta u Martinšćici tijekom prve polovice iduće godine, u prosjeku će na brodu dnevno raditi stotinjak radnika, zajedno s posebnim timovima koji dolaze iz Amerike. Pavelin napominje da su ekipirani tako da će se u brodogradilištu odrađivati i drugi projekti, bilo oni koji su već ugovoreni, ali i novi koji će se tijekom idućih mjeseci otvarati, premda je »USS Mount Whitney« apsolutniprioritet. Prilično velik posao koji se trenutno odvija je i preinaka broda »Atlantic Navigator« koji je u brodogradilištu na vezu već dugi niz godina s obzirom da je potrajalo dok su se njegovi vlasnici, a u međuvremenu je i tu došlo do promjena, odlučili za njegovu konačnu namjenu. Nakon prve faze koju su odradili na ovom brodu, u »Lencu« su dobili posao i na ugradnji i montaži procesnog postrojenja za preradu ribe, koje je u tijeku i trebalo bi biti završeno do kraja veljače iduće godine
Upravo su me gosti Otvorenog podsjetili na podatak da je dolar u zadnjih nekoćiko mjeseci ojačao desetak posto.Predviđanja su da će se aprecijacijski pritisci nastaviti u narednom periodu.Iz tog razloga došla sam do zaključka da od trenutka potpisivanja ugovora pa do finalizacije remonta us vojnog broda v.lenac ostvaruje extra profit temeljem tečajnih razlika.Slaže li se još netko ili postoji argumentacija koja demantira moju logiku i računicu pokazuje da sam ipak samo plavuša 🙂
Svakom našem izvozniku direktna ili indirektna deprecijacija kune donosi dodatni benefit.
Ovaj remont svakako spada u izvozni posao.
Naravno hedging se podrazumjeva.
Jedna naša druga krasna plavuša valjda stvara nekakve preduvjete za već tu spomenute remonte 2018. i posebno 2019. godine, a i šire od toga.
http://www.seebiz.eu/grabar-kitarovic-se-sastala-s-buducim-americkim-ministrom-obrane/ar-148353/