VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da, prema izvjesu izgleda da su nas unistile vremenske neprilike koje su uzrokovale velika kasnjenja u remontima i otkazivanju ugovorenih remonta.
Posebno za sjecanj i veljacu gdje su otkazali remont 3 broda, i morali su ih preusmjeriti u druga remontna gradilista. Vec u ozujku dolazi do normalizacije i odmah se povecavaju kapaciteti.
Nadoknadit cemo iduce kvartale.
Samo se nadam sto skorijem izlasku Uljanika, sto prije to bolje.

Mozda su morali placati i penale za kasnjenja pa je to samo poveca minus, sta mislite?
Nadam se da jesu jer to znaci da je ovaj minus realno puno manji, al su ga penali u kasnjenju povecali?

od samog poslovanja veci su problem vlasnicka pretumbavanja pa treba loviti na par ulaza dionicu

http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/PREDSJEDNIK-UPRAVE-LENCA-Bojim-se-da-smo-se-kao-zemlja-olako-odrekli-proizvodnje

Komentar PU Lenca je ispod clanka, vrijedi pogledati!

Tankerska plovidba i Uljanik, najveći suvlasnici Brodogradilišta ‘Viktor Lenac’, prodali bi svoje udjele u riječkom škveru. Neslužbena je to informacija koju je Lider doznao iz visokopozicioniranog izvora, no u tim je tvrtkama nisu ni potvrdili ni demantirali.
https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/viktor-lenac-bude-li-na-prodaju-interesenata-vec-ima/

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

“U Uljaniku su napomenuli da je njihova aktivnost vidljiva na Zagrebačkoj burzi. Naš izvor navodi i da nekoliko velikih brodogradilišta, među njima i talijanski Fincantieri, pokazuje interes za preuzimanje udjela u ‘Lencu’, kao i da se razgovori trenutačno ne vode te da će prodavatelji pričekati da vrijednost dionice naraste.”


Tankerska plovidba i Uljanik, najveći suvlasnici Brodogradilišta ‘Viktor Lenac’, prodali bi svoje udjele u riječkom škveru. Neslužbena je to informacija koju je Lider doznao iz visokopozicioniranog izvora, no u tim je tvrtkama nisu ni potvrdili ni demantirali.
https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/viktor-lenac-bude-li-na-prodaju-interesenata-vec-ima/

Pa to onda rade ruseci cijenu na burzi?!

Ocito postoji neki problem s Lencem kad sve svi zure sto prije rijestiti se dionica.

Mislim da je taj clanak u Lideru obicna glupost i navlakusa kakvih je bila tona posljednjih mjeseci, pocevsi od oglasa za zaposljavanjem 1000 radnika do cudesnih promjena na nekim portalima kada bi “prodane” dionice, vracale se na vlasnicke pozicije nicim potaknute. Uglavnom, balkanska posla.

Pa postoji problem, zove se Uljanik.

U Uljaniku su napomenuli da je njihova aktivnost vidljiva na Zagrebačkoj burzi. Naš izvor navodi i da nekoliko velikih brodogradilišta, među njima i talijanski Fincantieri, pokazuje interes za preuzimanje udjela u ‘Lencu’, kao i da se razgovori trenutačno ne vode te da će prodavatelji pričekati da vrijednost dionice naraste.

Uopće me ne čudi da su ti isti ljudi u godini 2017 nabili pola miljarde gubitkk au uljaniku. uopće me ne čudi.

Oni udjel od 35 posto idu prodavati na tržištu koje je polumrtvo, dubine pola centimetra i raspoloženej kišne gliste nakon godine dana suše.

ali oni su aktivni na tržištu. Tko j etu lud i za što ti ljudi platu primaju, ja pojmiti nisam kadar.

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Činjenica je da vas ekipa “koja je blizu vatre” već mjesecima ovdje odradjuje, a većina se ovdje drži izrazito volatilnih fundamenata kao svetog pisma. Firma ima ozbiljnih problema od radne snage, vlasnika u problemima, pa nadalje… a onda se svako malo plasira priča o uplovljavanju ovog ili onog broda i ne znam čemu.

Jedina konstanta je da već jako dugo nitko ovdje ne zna sto se zbiva i zašto se vuku ovakvi vlasnički i poslovni potezi. A i ne sjećam se da sam ikad ovdje vidio nekakvu suvislu valuaciju nekog konkurenta ili sličnog brodogradilišta. Lenac ima svojih kvaliteta, al bome ima i ozbiljnih nedostataka.

Koje cete vi nama kao vrstan poznavao remontne scene predociti.
Mi ne znamo, a vi znate. Poducite nas neuke.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Neću ja ništa predočiti. Uzmi za početak kvartalno izvješće pa ga pažljivo procitaj. Možda shvatiš konačno da se radi o volatilnoj dionici koja nije posljedica tržišnih nego poslovnih okolnosti.

Tamo je dosta toga lijepo opisano i pojašnjeno. Problem je sto se ovdje stalno stvara nekakvo ozračje da ce poslovanje Lenca rasti u kontinuitetu, a dogadja se ili se dogodi bas suprotno. Dakle, to je dionica za trejdanje, a ne dugoročno ulaganje. Na kraju, zašto ako je toliko profitabilan i rastući biznis, zašto ga primjerice TNPL ne otkupi?

A oni bi ga navodno prodali nekom trećem? Ili i oni kao i ovi u Uljaniku pojma nemaju?


Činjenica je da vas ekipa “koja je blizu vatre” već mjesecima ovdje odradjuje, a većina se ovdje drži izrazito volatilnih fundamenata kao svetog pisma. Firma ima ozbiljnih problema od radne snage, vlasnika u problemima, pa nadalje… a onda se svako malo plasira priča o uplovljavanju ovog ili onog broda i ne znam čemu.

Jedina konstanta je da već jako dugo nitko ovdje ne zna sto se zbiva i zašto se vuku ovakvi vlasnički i poslovni potezi. A i ne sjećam se da sam ikad ovdje vidio nekakvu suvislu valuaciju nekog konkurenta ili sličnog brodogradilišta. Lenac ima svojih kvaliteta, al bome ima i ozbiljnih nedostataka.

lenac ima najboljeg rukovoditelja od svih tvrtki u rh. sve što je najavio, je ostvario. ove godine bit ce dobit izmedu 12 i 15 milja. tu smo pa provjerimo navode krajem godine

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

New Report

Close