VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VLEN (Brodogradilište Viktor Lenac d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Svi ce otici u Todex cim krenu “dobre” vijesti.
Kao nekad u Djuru. A zasto?
Pa moraju ljudi negdje izgorit pare.

P.S.
Moji postovi su nagovor na prodaju.
Dionica nista ne valja.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

https://www.vesselfinder.com/vessels/SYN-ZAURA-IMO-9187837-MMSI-247602000

Mislim da je ovaj lng tanker na vezu u lencu😉



Shvatate li da ce u sledecem periodu rezultati biti losiji?! A to je presudno za dionicu!

– to su shvatili odnosno kužili gospon Kozhar i teta Katarina pa su prodavali ili prodali.

– I love this game.
Pozdrav !

– p.s. moje pisanje nikako nije nagovor za kupnju ili prodaju.
[/quote]

Pozdrav malo sam u guzvi u zadnje vrijeme. Da malo sam skratio bio. Ali 10% cisto radi optimizacije portfelja i jako ranog ulaza u dionicu. I dalje smatram da je vlen broj jedan kupnja na zse. I ova cijena je uzevsi sve u obzir sto sam nekoliko puta napisao i dalje relativno povoljna te da nisam unutra ne bih se dvoumio uci ni sekunde.


https://www.vesselfinder.com/vessels/SYN-ZAURA-IMO-9187837-MMSI-247602000

Mislim da je ovaj lng tanker na vezu u lencu😉

evo lista trenutnih brodova na vezu http://www.portauthority.hr/documents/pierShipList_13_12_2017_13_34.pdf

Trenutno, iz prve ruke, vidljivo golim okom, punom parom i popravljaju i održavaju vlastite navoze i radilišta.

Nema tu velike filozofije.
Dionica je tu gdje je jer su očekivanja za iduću godinu lošija nego što je bila ova.
Lošija, ali nikako ne loša, jer je ova bila sjajna.
Ali premostit će se do 2019 i BWTS jer će posla biti dosta. Ipak je dry bulk u uptrendu i cash flow će dati vjetar u leđa i remontnim škverovima u 2018.

A osim fundamenata, mnogo će ovisiti i o stanju na tržištu kapitala općenito.
Mrtvilo je i nastavit će se još neko vrijeme, dok se ne rasčisti Bagrokor.
Nadam se da će nacrt nagodbe dati smjer.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Trenutno, iz prve ruke, vidljivo golim okom, punom parom i popravljaju i održavaju vlastite navoze i radilišta.

Samo neka. Treba biti spreman za ovo što stiže:

IMO 2020 – Tough new environmental regulations will soon hit the shipping industry

Znači novih 50+ mlrd USD posla u narednih 5 godina samo na balastnim vodama.
Ako znamo da je tržište ship repaira i retrofita oko 25 mlrd USD (ekstrapoliram podatak od 20 mlrd iz 2011, ispravite me ako griješim) to znači povećanje marketa od 40%.
S tim da je vjerovatno da će mudriji (barem iz dry bulka) s tim krenuti što prije da ne propuste one kasnije vozarine za koje se očekuje da će biti veće.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.


Nema tu velike filozofije.
Dionica je tu gdje je jer su očekivanja za iduću godinu lošija nego što je bila ova.
Lošija, ali nikako ne loša, jer je ova bila sjajna.
Ali premostit će se do 2019 i BWTS jer će posla biti dosta. Ipak je dry bulk u uptrendu i cash flow će dati vjetar u leđa i remontnim škverovima u 2018.

A osim fundamenata, mnogo će ovisiti i o stanju na tržištu kapitala općenito.
Mrtvilo je i nastavit će se još neko vrijeme, dok se ne rasčisti Bagrokor.
Nadam se da će nacrt nagodbe dati smjer.

Čitam postove dobrih poznavatelja ovog sektora, pa sam temeljem toga dovoljno slobodan isprsiti se na kupnji ove dionice. Za sada 3 iljadarke.

Čini se dugoročno sigurna i dobra investicija!

NOVAC JE SAMO SREDSTVO POMOĆU KOJEG SE ZADOVOLJAVAJU POTREBE

Kako je Viktor Lenac došao do rekordnog profita

“Činjenica je da je brodarsko tržište još uvijek u nekoj vrsti recesije, da brodari i dalje snažno režu troškove, a situaciju dodatno otežava sve oštrija konkurencija, posebice turskih brodogradilišta. U zadnja tri mjeseca primijetili smo još agresivnije snižavanje cijena što jasno ukazuje na povećanje njihove međusobne konkurencije. To se naravno prelijeva na nas jer smo ih prisiljeni pratiti, ali sve ima svoje granice. Mi i dalje ostajemo pri svojoj poslovnoj filozofiji da nudimo kvalitetu i pouzdanost i da se ne natječemo niskom cijenom, ali cijena na koncu ipak ne može dramatično odstupati. S čime se borimo, ilustrirat ću na primjeru zadnja dva broda za koja smo dali ponude s poprilično visokim popustima u odnosu na naš ovogodišnji prosjek, ali ni to nije bilo dovoljno da cjenovno pariramo turskim kolegama”, pojašnjava situaciju Pavelin koji ovogodišnji uspjeh Lenca, osim ugovora s Amerikancima i Kuvajćanima, pripisuje kontroli troškova i velikim promjenama u odjelu prodaje brodogradilišta.

Uz sve pokazatelje, u obzir treba uzeti kvalitetu Uprave drustva koja je u lencu na razini zadatka.

Nikada ne vjeruj ženi koja laže!

Ima li budnog koga od tehničara ?
Jesmo li mi to odradili desno rame od SHS formacije ?
Fundamentalno imamo rekordnu godinu.

Ovdje se bid i ask ne mogu dogovoriti već dva dana 🙂
A nije da se traže astronomske cijene.

Igra se igra živaca, tko će prije popustiti. Ali vidi se da ima kupaca, čekaju i prate gdje će dionica. Ako samo netko povuče uskočit će mnogi.

New Report

Close