tragikomično…
koliko ja do sada pratim, Vlada je imala do sada samo POtop projekte i obmanjuje javnost do nedjelje ne bi li priskrbila koji nezasluženi glas, obećavaju brda i doline za obnovu poplavljenih područja, kada se sjetim da su ljudi sa sisačkog područja izjavljivali da su nakon dvije godine dobivali parsto kuna odštete, a kad pogledam snimku dolaska u Županju gdje Milanović ne zna kuda bi sakrio bočicu od 0,5 Jane, a krenuo iz Zagreba u 12,09 i ne može do Županje izdržati 1,5 sat, mora da je dobro ručao, a onda se naslikava po poplavljenim mjestima sa jadnim ljudima , doduše ovaj puta bez naočala, suosjeća i obmanjuje ih, za ovu bočicu još ako je aromatizirana prekorila bi ga i Jaca, srami se Milanoviću, u svoj ovoj muci ti misliš jedino na svoju žednu gu.icu
koliko ja do sada pratim, Vlada je imala do sada samo POtop projekte i obmanjuje javnost do nedjelje ne bi li priskrbila koji nezasluženi glas, obećavaju brda i doline za obnovu poplavljenih područja, kada se sjetim da su ljudi sa sisačkog područja izjavljivali da su nakon dvije godine dobivali parsto kuna odštete, a kad pogledam snimku dolaska u Županju gdje Milanović ne zna kuda bi sakrio bočicu od 0,5 Jane, a krenuo iz Zagreba u 12,09 i ne može do Županje izdržati 1,5 sat, mora da je dobro ručao, a onda se naslikava po poplavljenim mjestima sa jadnim ljudima , doduše ovaj puta bez naočala, suosjeća i obmanjuje ih, za ovu bočicu još ako je aromatizirana prekorila bi ga i Jaca, srami se Milanoviću, u svoj ovoj muci ti misliš jedino na svoju žednu gu.icu
tako je, tko je vidio piti vodu sram ga bilo, bolje da je rakiju imao sa sobom
Zašto Rijeka ne može konkurirati Trstu i Kopru? Pa obje luke su vezane s Austrijom i dalje srednjom Europom preko prvog željezničkog visokog gorskog prijelaza u Europi Semmeringa.
Koper je, osim toga, plitka luka koja se zamuljuje, pa se redovito mora i odmuljivati.
Rijeka, a posebno Omišalj najdublje su luke na sjevernom Jadranu. Nizinska željeznica dovela bi Rijeku u znatnu prednost pred Koprom i Trstom, pogotovo, ako bi se izgradila paralena željeznica od Zagreba, kroz Gradišće do Beča, jer bi tada bio zaobiđen Semmering.
Uostalom Kinezi su specijalno došli u Hrvatsku (Hu Jintao 2009.) da ponude izgradnju i riječke luke i nizinske željeznice, ali ih je tadašnji premijer Sanader, pod pritiskom Bruxellesa i Njemačke hladno odbio.
Uostalom Kinezi su specijalno došli u Hrvatsku (Hu Jintao 2009.) da ponude izgradnju i riječke luke i nizinske željeznice, ali ih je tadašnji premijer Sanader, pod pritiskom Bruxellesa i Njemačke hladno odbio.
pa ak se ne varam došli su i nedavno, u početku milanovićeve vladavine pa je isto loše prošlo. Pa su otišli u Grčku i sad Pirej razvaljuje. A naši će “razvijati” luku i željeznice još stotinjak godina minimalno.