Neka, kad se odustane od monetizacije, scenarij je ovaj:
1. Krediti dolaze na naplatu od 2015 nadalje.
2. HAC ne može reprogramirati jer država ne može dati jamstva.
3. Kreditori protestiraju jamstva.
4. Država plaća kreditorima i smanjuje penzije i plaće.
I daj Bože da tako bude.
Zanimljivo- Pusićka kaže da treba respektirati glas većine! Dajte maknite više taj HNS, čudi me da jedan Milanović to tolerira. Nevjerojatno, nevjerojatno…
Vlada-odustaje-od-monetizacije-autocesta
pritisak-javnosti-je-prejak
Vlada odustaje od monetizacije autocesta, pritisak javnosti je prejak
Upravo to je jučer neizravno najavila i prva potpredsjednica Vlade Vesna Pusić, a monetizacija bi mogla naštetiti Josipovićevoj kampanji
U Vladi se ozbiljno razmatra o odustajanju od projekta monetizacije autocesta, prenosi Jutarnji list izjavu ‘visokog izvora iz Vlade. To je neizravno jučer najavila i prva potpredsjednica Vesna Pusić.
http://direktno.hr/en/2014/direkt/1362/Vlada-odustaje-od-monetizacije-autocesta-pritisak-javnosti-je-prejak.htm [direktno.hr]
Nesposobni su čak i da provedu monetizaciju.
I da je natjecanje u nesposobnosti oni bi osvojili drugo mjesto.
Zato jer su nesposobni.
Prije ili kasnije će neka politička opcija morati preuzeti na sebe otpuštanja viška zaposlenih. Jasno je meni da bi svi oni to najradije ostavili privatnicima, ali toliko se uhljeba nakupilo da su stranke same sebe paralizirale…
izgleda da su se pomirili s time da ništa promijeniti ne mogu i da gube izbore pa su odlučili “vrući krumpir” tj. krumpire jer ima ih podosta ostaviti sljedećoj vladi. Ništa neobično u toj odluci, sljedeća vlada bi mogla postati najomraženija u povijesti. Ako kojim slučajem povuku prave poteze, tamo negdje na kraju mandata bi i mogli vratiti povjerenje ljudi (sljedeća vlada) no s obzirom na to kako su svi do sada radili, bit će gadno i njima a pogotovo nama
Ovaj puta je to sukob interesa građana HRVATSKE , i Vlada ne bi smjela
slušati narod – koji glasa suprotno interesima svih….i sebe ..?
Paradoks..?
DA ! Ovakva pitanja i ODLUKE VLADE – NE SMIJU biti predmetom
Referenduma građana. …i do viđenja….glasajte za ostale gluposti koliko hoćete….
Zamislite se ,
onaj Krapinski mužek sa ženinim prezimenom nama prijeti :
1.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti plaća i mirovina !
i
2.-ako nećemo monetizirati autoceste neće biti Pelješkog mosta !
Dali bi ga institucije sistema zbog tih prijetnji trebale procesuirati u Remetincu ?
A zamisli , poslovni potez! Rastjerati sve na autocestama, i uvesti
vinjete! Riješiš se troškova, prihode ubrzaš …i ustupiš bankama…
Održavanje daš nekoj državnoj firmi koja je propala, i revitaliziraš ju-…./ pozoveš nezaposlene /
Ne znaju kositi travu ? Pokrpati asfalt? koja matematika ….?
Lijepa ideja ali koliko bi trebala koštati npr. godišnja vinjeta ?
Ako je Slovenska skoro 100 EUR, Hrvatska bi onda trebala biti najmanje 350 EUR.
Tjedna npr. 40-50 EUR.
itd…
Vinjete imaju smisla samo za države koje imaju relativno malu kilometražu autocesta sa velikim prometom – tzv. tranzitne zemlje.
HR ima veliku kilometražu autocesta i prilično malen promet. po kriterijima broja vozila veći dio autcesta uključujući i ZG-Split nikad nije trebao biti izgrađen i u tome je sada sama bit problema.
malo sam zbunjen nakon milanovičevog intervjua jučer…trebalo bi javno objaviti najvažnije detalje koncesijskog ugovora i ozbiljnije obrazložiti građanima situaciju oko AC i kredita koji dolaze na naplatu te detaljno obrazložiti plan što se namjerava postići sa monetizacijom u kojem roku te tko visi ako neće biti tako.
inaće, sindikatima ništa ne vjerujem, pa niti ovim cestovnim jer oni radi “isključivo” svoje guzice i svojih prava opstruiraju sve pokušaje uređivanja i restrukturiranja drž.i javnog sektora te time doslovce reketare sve ostale građane koji zbog njihovih plaća i prava moraju skupo plačati svakojake javne usluge i mnoge poreze i namete