ne plaćaju poskupljenje u kojem dijelu ugovora piše da mi građani moramo platiti povećanje cijena ako smo sklopili ugovor prije poskupljenja. čitajući HT ugovor nigdje nema te stavke. hajde usrana državo i pravosuđe sada nekaj recite, prodane duše !!!!!!!!!!
lijepo sam vam rekao da ce se taj trosak prenijeti na korisnike. to sto nasa drzava radi to nema nigdje u Europi i to je direktni reprezentativni primjer stvaranja nesigurnog poslovnog okruzenja i krajnje neodgovornosti i sarlatanizma jedne vlade
to znači da HT ni meni ne može podići cijenu usluge jer imam ugovor kao i Vlada
zbog čega bi razvrgavao ugovor?
Ako će jednostrano povisiti mi cijenu pretplate treba ih tužiti.
Pozovete se samo kako posluju s Vladom i njihovom ugovorom.
Pa nije Vlada iznad he.benog naroda.
Trebala bi biti ispod.
Gradjani biraju Vladu koja donosi odlluke u njihovo ime. Prema tome, na biralistima ste ima dali punomoc i oni su sada odlucili da cete placati skuplje, sto znaci da ste posredno, Vi odlucili sami sebi povisiti cijenu usluge. Vrlo jednostavno.
Gradjani biraju Vladu koja donosi odlluke u njihovo ime. Prema tome, na biralistima ste ima dali punomoc i oni su sada odlucili da cete placati skuplje, sto znaci da ste posredno, Vi odlucili sami sebi povisiti cijenu usluge. Vrlo jednostavno.
Ovo što ste napisali nije točno.
Vlada nije iznad naroda i hrvatskih zakona.
Ako HT povisuje cijene građanima, mora i Vladi.
Vrlo jednostavno.
Ili je to pogodovanje jednom od velikih kupaca, što smrdi na korupciju.
Treba vidjeti s odvjetnikom da li postoji klauzula u postojećem ugovoru da mogu povisiti cijene,ako ne postoji napraviti masovnu tužbu.Ako mogu odvjetnici nakalemiti zbog 2 kuna duga 10 000 kuna troškova,onda možemo i mi za ono što smo potpisali
E djeco djeco….
Naivčići moji.
Ne – vi nemate iste ugovore kao vlada.
U natječajima je jasno pisalo da se traži garantirani trošak (tj. cijena) za 2,3,4 godine tj. koliko je već bio rok iz natječaja.
Tako je traženo i tako je dobiveno.
To što vi to niste tražili od svog operatora to je vaš problem.
Moja firma je to tražila….i dobila !
Ok, priznajem to nije nešto što bi privatni korisnik mogao tražiti, ali vas zato štiti zakon da možete raskinuti ugovor i promijeniti operatora.
To što su se operatori dogovorili je drugi par rukava. A pošto se radi o trošku izvan utjecaja operatora i koji djeluje uglavnom jednako na sve tu vjerojatno ni AZTN ne može ništa čak i kad bi želio nešto napraviti.
Iako po mojim procjenama – porast cijena je prilično veći od onog što je potrebno da se nadoknadi novi namet.
Zapamtite, mali uvijek nadrpaju.
Ako se želite efikasno osvetiti predlažem da – prestanete koristiti mobitele.
Operatorima lihvarima će pasti prihod, a vlada će dobiti manje od PDV-a.
A vama će ostati dodatna sumica u džepu.
Ali morate priznati da se Vlada ovdje s novcima poreznih obveznika ponašala izuzetno racionalno.
Jer što vi mislite da Vlada to plaća svojim novcem. Smiješno.
To su naši novci !
Da su se cijene podigle i Vladi to bi trebalo nadoknaditi nekim novim porezom ili nametom.
E djeco djeco….
Naivčići moji.
Ne – vi nemate iste ugovore kao vlada.
U natječajima je jasno pisalo da se traži garantirani trošak (tj. cijena) za 2,3,4 godine tj. koliko je već bio rok iz natječaja.
Tako je traženo i tako je dobiveno.
To što vi to niste tražili od svog operatora to je vaš problem.
Moja firma je to tražila….i dobila !
Ok, priznajem to nije nešto što bi privatni korisnik mogao tražiti, ali vas zato štiti zakon da možete raskinuti ugovor i promijeniti operatora.
To što su se operatori dogovorili je drugi par rukava. A pošto se radi o trošku izvan utjecaja operatora i koji djeluje uglavnom jednako na sve tu vjerojatno ni AZTN ne može ništa čak i kad bi želio nešto napraviti.
Iako po mojim procjenama – porast cijena je prilično veći od onog što je potrebno da se nadoknadi novi namet.
Zapamtite, mali uvijek nadrpaju.
Ako se želite efikasno osvetiti predlažem da – prestanete koristiti mobitele.
Operatorima lihvarima će pasti prihod, a vlada će dobiti manje od PDV-a.
A vama će ostati dodatna sumica u džepu.
Ali morate priznati da se Vlada ovdje s novcima poreznih obveznika ponašala izuzetno racionalno.
Jer što vi mislite da Vlada to plaća svojim novcem. Smiješno.
To su naši novci !
Da su se cijene podigle i Vladi to bi trebalo nadoknaditi nekim novim porezom ili nametom.
O čemu ti pričaš.
Ja samo želim da se poštuje ugovor koji je potpisan.
Recimo zato jer sam s bankom raskinuo trajni nalog (koji sam čekao 8. mjeseci), 2 mjeseca prije isteka ugovora naplatili su mi 350 kn.
Bez obzira što sam plaćao svoje račune na vrijeme, na dan dospijeća.
A s Bankom sam raskinuo trajni nalog jer na vrijeme nisu plaćali obaveze.
Da, odlučio sam razbiti mobitel.
To što vi to niste tražili od svog operatora to je vaš problem.
Moja firma je to tražila….i dobila !
Malo si pročitajte članak pa će te vidjeti da firmama i vladi neće mijenjati cijene usluga.
tako da je to odluka HT-a a ne zato jer je to Vaša firma dogovorila.
Kaj HAKOM na ovo kaže. Da li je povrijeđeno pravo potrošača da svi imaju iste uvjete?
Neka se očituje, meni je ovo pogodovanje HT velikima, a na uštrb malima.
Za to bi trebao izgubiti frekvencije za emitiranje signala.
Ja se mogu kladiti da se ugovor poštuje. Dali su rok od 30 dana za raskidanje ugovora bez plaćanja ikakvih naknada. Ako Vam ugovor ne odgovara raskinite ga…
I naravno da su veliki privilegirani, tko kaže da vi kao pojedinačan korisnik, koji možda uredno kasni sa plaćanjima računa može dobiti iste uvjete kao i netko tko ima stotinu aparata i brojeva?
P.S. ovo se ne odnosi na Vas osobno, već govorim o prosječnom Hrvatu koji nema za kruh ali tegli okolo “ajfon 5″…
Moja firma = privatna firma u kojoj radim koja nije obveznik javne nabave, ne radi natječaje itd, ali će se cjenkati i sa crnim vragom za bolju cijenu.
Dakle ta “moja firma” neće dobiti povećanje jer smo od svog account managera tražili garanciju cijene na 2 godine. Pošto smo i sami u telco biznisu znamo kako vjetar puše. To smo tražili i dobili jer bi inače svoje mobitele prebacili nekom drugom.
I to nije odluka HT-a (mi nismo na HT-u) već poštivanje potpisanog ugovora. Da se ugovor prekrši, povećane fakture bi se osporile (pa i sudski) i ugovori bi se raskinuli i krenulo bi se u novu javnu nabavu u kojoj bi država vjerojatno dobila i još niže cijene nego do sada jer će se za velikog korisnika sva tri operatora potrgat da ga dobiju.
Ne mogu grantirati, ali sam prilično siguran da takvu klauzulu ti nemaš u svojem privatnom ugovoru (u poslovnom….možda i imaš).
I točno – svi operatori daju velikim korisnicima puno veće povlastice i popuste nego malima i to je potpuno u skladu sa zakonom, a i sa praksom u drugim državama.
Mislim da ne bi vjerovao koje cijene imamo. A država je dobila još niže od toga.
Jedinu obvezu ima HT a to je da svim korisnicima iste kategorije bi trebao dati iste cijene – dakle teoretski – netko tko troši 1.000.000 kn mjesečno bi trebao imati slične cijene kao netko drugi tko troši jednako.
No to se jako slabo kontrolira i to samo na žalbe konkurencije na javnoj nabavi a tu se onda gleda kroz prste. Jer država zna da ako izbaci HT sa javne nabave da će cijena VIP-u automatski porasti i redovito odbija takve prigovore.
HT uvijek kaže da je ponuda rađena ciljano za tog korisnika koji je specifičan i ne može se usporediti s drugim sličnima i da je cijena utjecana i drugim faktorima kao što je važnost reference i stjecanja reputacije ili sigurnost naplate itd…
zapamti – mali uvijek naje…..