Normalno kad Cola u RH osim istoimenog pića nema ništa značajnije…Fanta se slabo pije,sokovi Capy kao da,su iscezli a voda Bistra navodno se gasi. Jamnica pak rastura i s običnom i s mineralnom i s cajevima i s Juicy sokovima a i Cedeviti je otela dosta tržišta sa Juicy Vitom. Da ne govorimo o stotinama kioska Tiska i Konzuma gdje ima najbolje police
gdje su autoru dokazi da multinacionalke gotovo potpuno unište male proizvođače? ili je to sam nabačeno bez provjera, da se ispuni norma piskaranja?
pića su jedan od segmenata tržišta gdje je konkurencija najveća, a kako je potražnja elastična, mnogo opcija je u igri, i svuda ima puno konkurencije. mali propadaju ako ne nađu svoju tržišnu nišu.
kod nas coca-cola još i dobro stoji s obzirom na trenutnu todorićevu presiju. nikad ne kupujem todorićeve proizvode, a kad odem u konzum, gotovo uvijek vidim desetke redova jamnicinih proizvoda, a uski prostori predviđeni za coca-colu, vindiju i slične redovno su nepopunjeni.
tako se može raditi ako trgovcu nije važan vlastiti profit nego “viši interes” guranja proizvoda istog gazde, no na dugi rok to je siguran put u propast. agrokor je tvrtka nastala na marksističkom negiranju tržišne ekonomije i opstaje sve dok su na vlasti marksistički političari iz hdz-a i sdp-a koji će ih protežirati makar se sve drugo raspalo. kad to jednom stane, agrokor će se urušiti kao kula od karata.
Normalno da Agrokor na najbolje pozicije u Konzumu gura svoje ali ne može se osporiti da Jamnica ima redom sve odlične proizvode. Ne treba zanemariti ni kioske Tiska gdje su sve isključivo njihova pića. Nažalost stradat će ostali domaći proizvodjaci….Studenac se ne sjećam kad sam vidio na polici,Studena i Lero su navodno isto pred gašenjem a Bistra će se isto prestat proizvodit. Protiv Agrokora na hr tržištu teško se boriti i zbog njihovih rasprostranjenih Konzuma i kioska i zbog kvalitete Jamnice
Ja kvalitetnije vode u boci i ljepse ambalaze od Jane nisam vidio u Europi, a relativno sam dosta putovao.
Juicy sokovi su isto stvarno kvalitetni.
Normalno da Agrokor na najbolje pozicije u Konzumu gura svoje ali ne može se osporiti da Jamnica ima redom sve odlične proizvode. Ne treba zanemariti ni kioske Tiska gdje su sve isključivo njihova pića. Nažalost stradat će ostali domaći proizvodjaci….Studenac se ne sjećam kad sam vidio na polici,Studena i Lero su navodno isto pred gašenjem a Bistra će se isto prestat proizvodit. Protiv Agrokora na hr tržištu teško se boriti i zbog njihovih rasprostranjenih Konzuma i kioska i zbog kvalitete Jamnice
ne znam jesi li se nekad bavio prodajom nečega. ja nisam radio u trgovačkim centrima, ali jesam za njihove dobavljače.
sve što trgovački centri imaju jesu police i vrijeme. zbog velike cjenovne konkurencije, profit im ovisi isključivo o popunjesti polica i prometu na tim istim policama.
prema tome, ne da nije normalno, nego je krajnje nenormalno da trgovački centri stalno guraju neke proizvode, umjesto da se prilagođavaju prometu. pravi trgovački centri i vlastitu robnu marku, a kamoli proizvod “istog vlasnika”, stavljaju u ravnopravne uvjete s drugim proizvodima, jer im je cilj prilagoditi se kupcima, a ne da se kupci prilagođavaju njima, što je viđeno u istočnom bloku od 1945-1990, a u hrvatskoj to viđamo od 2000-2013.
već je toliko puta i empirijsko dokazano da takva antiekonomska politika poslovanja vodi u propast, a vidjeli smo to i uživo, no glave zadojene staljinizmom su tvrde.