Sad će vam Data fino izračunati koliko će dobiti svaki dioničar 🙂
Meni se cini da dionicari nece puno dobit.Evo ide teglenica na prodaju
Detalji predmeta prodaje
Povratak na listu predmeta prodaje
Nadležno tijelo
Trgovački sud u Zagrebu
Poslovni broj spisa
ST-1181/2017
Opis
ime broda: TEG-31, luka upisa: Rijeka, bruto tonaža: 3071, NIB broj: 16042, vrsta broda: TEHNIČKI PLOVNI OBJEKT, materijal gradnje: čelik, snaga porivnih strojeva: nema pogona, tegljeni objekt, svjedodžba sposobnosti broda za plovidbu: 10-077548/1130762/30.11.2019., HRB broj: 16042, broj paluba: 1., duljina preko svega: 78,5 m, najveća širina: 31 m, bočna visina: 4,5 m, mjesto brodogradilišta i godina gradnje: Rijeka, 3 maj, brodogradlište d.d., 2009.g, gaz na ljetnoj teretnoj liniji: 3400 mm, nadvođe na ljetnoj teretnoj liniji:1115 mm, nosivost na ljetnoj teretnoj liniji: 6674 tona, upisan u: Upisnik trgovačkih brodova, uložak broj 859, kod Lučke kapetanije Rijeka.
Složenost predmeta prodaje
Pojedinačni predmet prodaje
Utvrđena vrijednost
15.000.000,00 kn
Napomena
Brod je slobodan od osoba i stvari.
Uvjeti prodaje
Način prodaje
Elektronička javna dražba
Oznaka elektroničke javne dražbe
Prva
Datum odluke o prodaji
04.01.2019
Datum i vrijeme početka elektroničke javne dražbe
18.02.2019 15:00:00
Datum i vrijeme početka nadmetanja
30.04.2019 00:00:00
Datum i vrijeme završetka nadmetanja
14.05.2019 23:59:59
Ostali uvjeti prodaje
Minimalna zakonska cijena ispod koje se predmet prodaje ne može prodati
11.250.000,00 kn
Početna cijena za nadmetanje
11.250.000,00 kn
Iznos dražbenog koraka
(iznos u kunama)
10.000,00 kn
Trenutna cijena predmeta prodaje u nadmetanju
11.250.000,00 kn
Prikazani podatak isključivo je informativnog karaktera i nije obvezujući.
Konačnu odluku o prodajnoj cijeni i kupcu donosi nadležno tijelo.
Rok u kojem je kupac dužan položiti kupovninu
Razliku između jamčevine i postignute cijene kupac je dužan položiti u roku od 15 dana od pravomoćnosti rješenja o dosudi.
Iznos jamčevine
1.500.000,00 kn
Ostali uvjeti za jamčevinu
Razgledavanje
U dogovoru sa stečajnim upraviteljem M. Zajkovskim, tel: +385 98 311 312.
Napomena
Ako kupac koji je ponudio višu cijenu u roku od 15 dana od dana pravomoćnosti rješenja o dosudi ne položi kupovninu, brod će se dosuditi kupcima koji su ponudili nižu cijenu prema veličini ponuđene cijene.
Ostali podaci o elektroničkoj javnoj dražbi dostupni su u aplikaciji Javna objava na mrežnim stranicama Financijske agencije.
Ma to je gotova priča, ubili su viadukt, da se ne vidi više tok novca kako su izvlačili stotine miliona dok su radili autoputeve i razne projekte zadnjih 20 godina, šta tu nije jasno ??
Krunski svjedok tužiteljstva u cestarskom kraku afere Remorker kazao je i da je novac nosio Ivanu Berketu u tvrtku Viadukt te u nekoliko navrata i Josipu Kezeleu. Sapunar je dodao kako Igor Premilovac, koji je također priznao da je sudjelovao u izvlačenju novca, na inzistiranje Kezelea i Berketa nije osobno donosio novac u Viadukt ”kako ga se tamo ne bi prečesto viđalo”.
https://www.index.hr/mobile/clanak.aspx?category=vijesti&id=2075738
E da, kako su ubili super firmu sa referencama koja bi rasturala gdje gode bi trebalo raditi, samo da prikriju tragove izvlacenja stotina miliona… ovako ce dokumentacija u zastaru dok se sudski proces razvuce godinama, i mozes se slikati… nema sanse da ce se ikad otkriti tko je koliko izvukao 🙂
A ekipa zabavlja gradane sa bleiburgom i ostalim glupostima, sva sreca vec dosta mladih ih je poslalo u 3PM i otislo vani zivjeti kao normalan građanin
Pozdrav! Vidim zamrla je tema malo pa me zanima ima li kakvih novosti, nekih glasina i tako to.
Hvala svima
Ode teglenica za niti 500 kilo evra. A vridila miljarde kako se ode pricalo i bez nje bi bilo nemoguce zgradit peljeski most.
15/9/2009. “Gradnju teglenice Viadukt je 3. maju vec platio 4,5 milijuna eura, a dizalica je vrijedna 7 milijuna dolara”. 🙂
Da li tko ima vijesti o situaciji u i oko Viadukta dd u stečaju. Da li će od Viadukta po završetku stečaja što ostati malim dioničarima ?
Da li tko ima vijesti o situaciji u i oko Viadukta dd u stečaju. Da li će od Viadukta po završetku stečaja što ostati malim dioničarima ?
Naravno da neće. Već je gotovo sve rasprodano te nisu velikim dijelom namirene ni prioritetne tražbine a kamoli će biti tražbine vlasnika.
Jednostavno zaboravite.