Postavlja se pitanje zasto su je ponovo pustili. Da li su neki interesanti u igri? ?
[/quote]
…. evo zašto ili barem jedan od razloga:
….”Bit će tu Brodotrogir, Uljanik, Crosco, Plinacro, IGH, Viadukt, Kraš, Končar i mnogi drugi. Interes hrvatskih poslovnjaka za posjet Rusiji izuzetno je velik, a spominje se i mogućnost zajedničkog izlaska na treća tržišta….”
Poruka internetske stranice je jasna. …a pretpostavljam, da nije radila – zbog neplaćenih računa
za domenu..ili održavatelja …
Početak funkcioniranja / obraćanja/ javnosti….dobar je znak, da je stečajni upravitelj, počeo s radom
u dobrom smjeru….
Netko je ipak imao nešto u glavi pa je pokrenut postupak arbitraže za Ciovo prije stečaja koji je i razlog istog.
Možda će se nešto i pokrenuti izgleda da ima života u Viaduktu.
Taj podatak vjerovatno nije istinit no mene bi veselio jer ovih 150 milja duga su radnićke plaće…znaći nema daljnjeg povećanja duga a znamo da Vdkt ima itekoliko toga za prodat 6 x koliko je dužan ostati će bome dosta i za dionicare ako u međuvremenu ne vrati dug i nastavi sa poslovanjem sto je isto lako moguće kao i dokapitalizacija….
[/quote]
To je istinit podatak. Provjerite ukoliko znate ikoga u Viaduktu. A da išta znate onda ne bi govorili o 6 puta većoj imovini, jer je nema. Ta teglenica koju stalno spominjete je pod založnim pravom banke. Kao i sve zgrade zemljišta. Jedino je ostao udio u zračnoj luci i nešto starih strojeva. Ako bude za dio plaća bit će super, a dioničari neće vidjeti ni lipe. Ne širite lažne nade bez veze
[/quote]
Ma ovdje se svasta kuha, tko zna kakve su igre u pozadini kada jednu onakvu respektabilnu kompaniju dovedes u ovakvu situaciju, budemo vidjeli
Viadukt izgubio posao na Ciovu i ide u stečaj!
Što ako Strabag izgubi posao na Ciovu isto ide u stečaj, ako sam dobro razumio to sve!?
Kreću uhičenja za Agrokor , mislim da je i ovdje takav ishod.
kolega vladimir,mislim da ste u pravu
mislim da ovdje ni dokap više nije opcija, a stečajni upravitelj porasprodavat će na dražbi imovinu VDKT pa tko da više za teglenicu, strojeve itd. jer ne znam tko bi bio toliko lud da ovdje uloži stotine milijuna keša za krpanje brojnih rupa i dubioza kad može kupiti u pola cijene samo ono što mu odgovara od opreme i otići kući bez briga
Ako itko moze obrnut ovu situaciju,onda su to rusi.puni su love ko sodera,a u gradjevini su uvijek veliki interesie.mislim da je ovo zadnja sansa za viadukt sto se tice moguceg preuzimanja.
Ako itko moze obrnut ovu situaciju,onda su to rusi.puni su love ko sodera,a u gradjevini su uvijek veliki interesie.mislim da je ovo zadnja sansa za viadukt sto se tice moguceg preuzimanja.
ti misliš da rusi nisu normalni pa će sad spržiti parsto milijuna kuna da kupe prezaduženu firmu jer ona kao ima nekakvu teglenicu i jer je nekada bila ima na balknanu? kako da ne….