Također kolega ja nebih cekao 5 kuna jer na prvu dobru vjest tipa drzava vratila dug ili Libija platila ovo moze lako u jednom danu na 100 kuna sto je skoro 1000% rasta..dok prema dolje sumnjam jer sve su lose vjest davno uracunate u cjenu….ja vam osobno ne bi prodao nikad a vidim da nije neka guzva na prodaji…ako mislite da se nekome isplati prodavati po 1% koliko je platio varate se duboko a ne znam koja bi jos losa vjest mogla biti …a delistiranje cete se bome nacekati mjesecima ako ne godinama sto se nece desiti jer ce firma dobiti svoje dugove sto su im duzni prije ili kasnije..eto to se ćeka znaci vjerovatnost za dobru vjest je veca nego za losu na dobru 1000% gore na losu 50% dolje….samo lose vjesti nema sve su to naklapanja ljudi koji nemaju pojima i nekakvih vlasnika drugih firmi...Svaki tren Libija može uplatiti i nastati totalni obrat na dionici
Ako se brzo dogodi to sa libijom,sa drzavom,to su svakako dobre vijesti. I drago mi je ako top 10 ceka rasplet. Ovo sa invrom se ne slazem,jer je ona prolazila psn,a viadukt je u stecaju.Ukratko,vrlo brzo ce se pocet raspetljavat.
Nemojte biti smiješni. Kakva crna Libija?! Pa da se može išts izvući od toga već davno bi se naplatili. Dug države je nešto sitno, jer je država izmislila neke penale i više-manje stornirala dugove s tim. Jedino što vrijedi je udio u aerodromu i oprema koja se lagano krade.
@invest, tocno,jer su potrazivanja kompleksna. Medjutim,situacija se zaista mijenja ako dodje do naplate sto je kolega data govorio.ima jos male sanse za viadukt,ali doslovno male.
Ako se brzo dogodi to sa libijom,sa drzavom,to su svakako dobre vijesti. I drago mi je ako top 10 ceka rasplet. Ovo sa invrom se ne slazem,jer je ona prolazila psn,a viadukt je u stecaju.Ukratko,vrlo brzo ce se pocet raspetljavat.
Mozda hoce, a mozda i nece.
Kod nas stecajni postupci nisu brzi, i to je zapravo jedini tangible asset koji Viadukt ima ako su neka od potrazivanja naplativa.
Uglavnom, firma je podrpana iznutra i to znaju svi koji su se ikad dotakli toga.
Zalosno.
Viadukt planira prodati i svoj udio u tvrtki Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) koja je koncesionar u Zračnoj luci Franjo Tuđman. Udio Viadukta u MZLZ-u iznosi 5,11 posto, a uprava te tvrtke procjenjuje da će za to dobiti 10 milijuna eura. Do svježeg novca Viadukt planira doći i prodajom svog potraživanja u Libiji u iznosu od 40 milijuna EUR, naravno, uz diskont faktoring kućama ili financijskim institucijama. Od toga očekuju 20 milijuna eura ili pak da im potraživanje u Libiji posluži kao kolateral za novi kredit kod HBOR-a u iznosu od 10 do 20 milijuna eura.
Viadukt raćuna na priliv od projekta u Radnićkoj cesti procjenjenog na 20 miljuna eura.
Dug države iznosi 147 miljuna kuna
Pa zbrojite sami
Viadukt planira prodati i svoj udio u tvrtki Međunarodna zračna luka Zagreb (MZLZ) koja je koncesionar u Zračnoj luci Franjo Tuđman. Udio Viadukta u MZLZ-u iznosi 5,11 posto, a uprava te tvrtke procjenjuje da će za to dobiti 10 milijuna eura. Do svježeg novca Viadukt planira doći i prodajom svog potraživanja u Libiji u iznosu od 40 milijuna EUR, naravno, uz diskont faktoring kućama ili financijskim institucijama. Od toga očekuju 20 milijuna eura ili pak da im potraživanje u Libiji posluži kao kolateral za novi kredit kod HBOR-a u iznosu od 10 do 20 milijuna eura.
Viadukt raćuna na priliv od projekta u Radnićkoj cesti procjenjenog na 20 miljuna eura.
Dug države iznosi 147 miljuna kuna
Pa zbrojite sami
Udio u aerodromu Viadukt pokušava prodati od početka godine. Tražena cijena je bila 6 miliona. Nisu to dobili dok još nitko nije znao za propast Viadukta. Zašto misliš da će u stečaju dobiti 10? Libija se također pokušava prodati američkom factoringu i prošle godine se angažirala američka odvjetnička kuća, ali ništa od toga. HBOR nije dao kredit kada je trebao, a sigurno neće ni u stečaju. Martina Dalić zna zašto. Radnička je pod hipotekom i samo banka može profitirati na tome
I što s time, imate namjeru svaki dan proglašavat jedan ili više stečajeva ??? Koliko znamo to se dogodilo jednom.