Dobro našeg društva nisu investicije, već. rad koji stvara novu vrijednost i oplođuje uloženo, investcije same po sebi neznaće ništa, ziro, nula bez rada, i novo stvorene vrijdnosti, su te koje pokreću sve, zapitaj se što si danas napravio, stvorio, načinio i u tome ćeš dobiti odgovor Hrvatskog društva, s ne što sam danas dobio, ušićario.
Ovo je postala prava kockarska dionica, za spekulante melem. Mislim da je ovo krajnji momenat za najveće dioničare za dizanje cijene , a potom iskrcavanje ako misle sto vratit od love.
a kako misliš da to izvedu? pa VDKT je u stečaju i svi sad samo čekaju prvu priliku da se istovare i pobjegnu van tako da ako bi netko pokušao dizati cijenu natrpali bi ga sa svih strana pa umjesto da smanji broj dionica, imao bi ih još više
Ne čekaju svi priliku da se istovare, to je jako pogrešna pretpostavka.
Ovdje je u pitanju sveukupno jako mali broj dionica, ima ih samo 480 tisuća, po ovoj cijeni cijeli Viadukt sada košta 5 milijuna kuna, 650 tisuća eura, pa vi sad špekulirajte jeli to skupo za 100% dionica.
5 mil kn plus dugovi 250 mil
@ingroman
KOji tebi dio nije jasan?, kada je stečaj, dionice tvrtke vrijede 0 kn….VDKT je i službeno gotov!
I da je likvidacijski stečaj, a ne sa preustrojem, 5 milijuna kuna je smiješan iznos, ne znam Oreškoviću što tebi tu nije jasno, i boli me briga za to.
Slazem se kolega ingroman sa 35 hiljada kuna dignes dionicu za 300%
toliko o prodaji…također pozdravio bih nove ćlanove foruma koji napeto prate dionicu ali “nisu zainteresirani”……
da li na kraju VDKT sudjeluje u Pelješkom mostu ili ne sudjeluje? Zbunjena sam …
kolege kao novi na ovom forumu dao bi kratki osvrt na do sada napisano, rekao bih da je ovdje napisano jako puno krivih/paušalnih info.
1. u ovom trenutku s obzirom na otvaranje stečaja (a to su upućeni znali već neko vrijeme) mislim da nema baš velike šanse za viadukt kao firmu da preživi, a za trenutne dioničare apsolutno nikakve šanse da im dionica vrijedi puno iznad 10 kn u najboljem slučaju
2. ovdje se govori o milijardama kuna ugovora koje Viadukt još uvijek ima – za vašu info, velika većina ugovora je raskinuta tijekom ove godine i prebačena na partnere iz konzorcija po ugovorima i dapače naplaćene su u mnogim slučajevima garancije za dobro izvršenje – tako da ugovora skoro pa više nema
3. ovdje se govori o potraživanjima koje je HAC dužan Viaduktu i koje će im platiti – jeste li primijetili kako je 358 m kn tih potraživanja koja su bili u bilanci na stavki obračunati prihod odjednom nestali nakon što se promijenila uprava i nakon što je godišnji izvještaj revidiran?? i stavka je pala na 30ak m kn. realno viadukt sigurno ima nekoliko desetaka milijuna kuna realnih potraživanja (VTR-ova…) ali to je maksimalno sve skupa 40-50 m kn, a ovi ogromni iznosi su samo njihove želje. ali sada ni taj iznos neće naplatiti jer će ih se morati odreći zbog penala na određenim projektima koje neće završiti
4. kapital je negativan nakon revizije preko 100 m kn!!??
5. viadukt sada nema mogućnosti izdavati garancije, bio je u blokadi,… – u prijevodu nema nikakve mogućnosti sudjelovati u novim natječajima i dobivati nove poslove
6. za nove poslove treba i cash!
7. inženjerski kadar se razišao, među radnicima koji su ostali sigurno ima kvalitetnih, ali ostali su najstariji koji najmanje efikasni
8. jedini realni spas za viadukt je hitni dokap od barem 250 m kn, što nije ni nemoguće (ili bolje rečeno nije bilo nemoguće) jer nekoj jakoj kineskoj firmi bi to bio kikiriki, ali uprava apsolutno nije bila na zemlji nego u nekom svemiru i na tome uopće nije radila, niti je razumjela realno stanje, a mislim da je sad će za to kasno ili je ostalo jako malo vremena
9. ako do dokapa i dođe to će biti po 10 kn dionica
10. naručitelji/politika ih nije sigurno namjerno uništila nego je upravi samo u tome pomogla jer im je predugo izlazila u susret zbog velikog broja zaposlenih
dobar osvrt i analiza!
@ orešković
A koji dio tebi nije jasan? Čitati, a onda ne lupetati po forumu. Viadukt ima podosta imovine, nekretnina, a i pokretnina (još uvijek), a i oko najmanje 130 milijuna nenaplačenih potraživanja.
“Stečajni postupak je posebna vrsta izvanparničnoga postupka koji se provodi radi skupnog namirenja svih vjerovnika stečajnoga dužnika i to unovčenjem njegove imovine te podjelom prikupljenih sredstava vjerovnicima.
Skupno namirenje svih vjerovnika stečajnoga dužnika koje se provodi unovčenjem njegove imovine i podjelom prikupljenih sredstava vjerovnicima rezultirat će prestankom postojanja stečajnoga dužnika pravne osobe, osim ako se vjerovnici stečajnoga dužnika ne namire ili ne prihvate stečajni plan na kojega stečajni dužnik pristaje.
Stečajni dužnik fizička osoba (dužnik pojedinac), nakon zaključenja stečajnoga postupka, odgovara bez ograničenja za svoje obveze, osim ako najkasnije na izvještajnom ročištu ne podnese prijedlog za oslobođenje od preostalih obveza i sud donese rješenje kojim određuje oslobođenje od preostalih obveza”.
Iako bi ti to možda tako i htio iz nekih svojih unutarnjih psihičkih razloga, Viadukt još uvijek ne vrijedi tvojih nula kuna. Nije gotovo dok nije gotovo, a vidjet ćemo što će stečajni upravitelj napraviti i postići. Još se niti ne zna kolika je imovina Viadukta, a koliki su potraživani dugovi. Ima se tu još jako puno posla, tako da ovakve paušalne konstatcije tvojeg tipa su obično laprdanje.