Hrvatski građevinari traženi u Njemačkoj
“Njemačko tržište najznačajnije je i po novim narudžbama s vrijednošću ugovorenih radova višom od 525 milijuna kuna, a samim tim sve je veća i potražnja za radnicima s hrvatskim državljanstvom. Jedna od tvrtki koja ima dva velika gradilišta u toj državi je Viadukt, koji već nekoliko mjeseci traži veći broj građevinskih radnika za poslove u toj državi, a upravo raspisuju natječaj za 150 novih. “Natječaj za radnike za Njemačku je u tijeku, a kako se povećava obujam posla, povećava se i potreba za našim radnicima. Zaposlili smo stotinjak ljudi koji su već na terenu, a i dalje ćemo zapošljavati”, tvrdi Marija Marjanović, voditeljica kadrovskih poslova pri Viaduktu.”
“Inače, osim dampingom cijene rada, Nijemcima susjedi Poljaci nisu bili osobito simpatični ponajviše stoga što su nekvalitetno obavljali svoj posao, tvrde u Viaduktu.”Nekoliko godina na građevinskim su natječajima pobjeđivali Poljaci, no u posljednje vrijeme bilježimo jedan novi trend. Iako su njihove ponude za natječaje na ko je smo se i sami prijavljivali znantno jeftinije, poslove je na koncu potpisivao Viadukt. To svakako govori o njihovoj kvaliteti, odnosno o kvaliteti naše tvrtke i naših radnika”, objašnjava Marjanović iz Viadukta.”
15:57:47 22 2.690,00
15:57:47 10 2.689,88
15:57:47 5 2.650,00
15:57:47 25 2.640,00
15:57:47 8 2.640,00
15:34:00 1 2.610,00
15:34:00 25 2.600,00
15:27:04 10 2.610,00
15:24:38 20 2.600,00
14:51:19 2 2.578,88
BROJ TRANSAKCIJA 50
S aska se ponovo skinulo 70 komada za kraj[thumbsup]
Ova autocesta koju spominjete u Libiji. To je definitivno u kompi sa Hidrogradnjom Sarajevo. Hidro izvodi poslove vec dulje vrijeme za Viadukt po HR na autocestama, a posto i sami imaju par sto milja €ugovorenih upravo u Libiji mislim da je jos dodatan plus za Viadukt. Logistika i kontakti.
Bilo kako bilo, Viadukt se nece bas oznojiti na ovom poslu a masno ce zaraditi. Cetitke upravi.
Cestitke onima koji su ostali nakon onog pada sa 4800 na 1500. Ne moze to svatko izdrzati.
U jednu ruku je i bolje da se dogodila korekcija, jer mislim da su je preživjeli (ostali u dionicama) jedino ozbiljniji ulagači, a oni silni HT-ovci, Inaši i slično. Što se VDKT tiče mislim da nema zime, pogotovo ne u Libiji. [thumbsup]
Zašto ovo raste, posluje s 55 milijuna gubitaka, sramotno![bye]
Zašto ovo raste, posluje s 55 milijuna gubitaka, sramotno![bye]
[rolleyes] Ponavljate se kolega, a dugo Vas nije bilo. Izgleda ste prerano prodali. kiss][kiss]
zanimljive su rekacije forumaša na drugim građevincima nakon objavljenih izvještaja za 1Q.
Mislili su da je VDKT daleko najgori, ali sad im se da možda to nije baš tako, kao su mislili ..
Od goreg, uvijek ima boljeg![kiss]
Samo pogledajte na forumu HDEL-a kako ekipa “plače”, jer im je iznos dugo očekivane dokapitalizacije nekih 2,5 mln. kuna.
S druge strane Viadukt ugovara posao u Libiji vrijedan, prema zadnjim informacijama, oko 650 mln. kuna.[thumbsup]
Zašto ovo raste, posluje s 55 milijuna gubitaka, sramotno![bye]
da s tvog gledišta, jer plivaš u nekoj drugoj dionici, pa povremeno baciš ovdje bombu i odeš![proud]
još dvadesetak dana do dokapitalizacije i objave pravih vijesti za ovu dionicu a čini mi se da nitko ne obraća pažnju na nju. he,he
a kad krene….