fi realno, katastrofa .
sad, obično nakon extremno loših vijesti obično dođe neka dobra vijest koja bi trebala malo umiriti investitore , da se ovo malo amortizira i da se proba dignuti cijena dionice radi iskrcavanja .
kažem obično, ali ako ne dođe ta vijest , tobogan .
čitam , jučer je ekipa ( državni tajnik za infrastrukturu Tomislav Mihotić i direktor Hrvatskih autocesta Josip Draženović) malo obilazila most kod Svilaja , nisu nešto previše zabrinuti za izvođenje radova , izlaz vide u Heringu -Š.B.
još nema vijesti o nekim razgovorima sa upravom Viadukta (barem ne službeno )
šta je izašlo neko izvješće?
hvala, iako mi je čudan taj gubitak ako niš ne radiš?
kako je čudan? a plaće, troškovi režija, kamate, krediti…
i 15 milijuna amortizacije (obračun)
https://www.vecernji.hr/vijesti/za-dvije-tisuce-dozvola-povecat-ce-se-kvota-za-uvoz-radne-snage-u-graditeljstvu-1184229
Po meni ovo ima veze sa Viaduktom kao najvećom firmom. Možda ispadnem totalno u krivu, ali misli mda se nešto dogovaralo i da će se to u ponedjeljak odraziti na dionici, naravno u +
Čisto moje razmišljanje, nikakv nagovor, Bože sačuvaj
Evo za koga su te dozvole namijenjene:
http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/stizu-nam-strani-zidari-armiraci-i-brojni-drugi-gradevinci-vlada-povecala-broj-dozvola-moramo-spasiti-sezonu-gradevine-i-investicije-koje-slijede/6407894/
kako je čudan? a plaće, troškovi režija, kamate, krediti…
mislim da se radi o racionalizaciji poslovanja
Gledam kakav je plus na dionici, pa provjeravam, je li to greška pa VDKT završio + 113 M.K.!!?
113 milijuna kuna gubitaka, koma
Računovodstvo je dosad pisalo dobit i sve super, a sad kad firma ne radi, može generirati toliki gubitak???
To je sad trebalo pokrenuti još jedan val rasprodaje i rušenja cijene, ali izgleda , nikoga se nije dojmilo!