na agramu se zbraja samo prvih 10 na k/p , a ovo što je iza toga ne možeš znati koliko je total
Što je to srednji vjek inkvizicija
Dali iko ima ideju zašto je Viadukt odusto prodaje Zlz
na agramu se zbraja samo prvih 10 na k/p , a ovo što je iza toga ne možeš znati koliko je total
Što je to srednji vjek inkvizicija
Dali iko ima ideju zašto je Viadukt odusto prodaje Zlz
[/quote]
Ja sumljam da Kezele nešto opasno kuha,sto ne mora biti loše za nas dioničare .
Samo neznam od kuda tebi da su odustali ?
Samo za informaciju, taj udio vrijedi preko 70 milijuna kuna, i više je nego dovoljan za prekidanje stečajnog postupka, a s obzirom na trend poslovanja ZLZ (iz godine u godinu rušenje rekorda i izgledan još veći zamah: od prije mjesec i pol uvedena redovna linija Dubai-Zagreb tako da jedan od najvećih zrakoplova na svijetu svakodnevno slijeće na Pleso; Croatia airlines zbog povećanih potreba povećala flotu unajmivši dva nova zrakoplova… ) i puno, puno više.
Ovdje treba samo čekati da se situacija rasplete pa ako krene gas ukrcati se.
Postojala je pred 20-tak godina jedna firma koja je imala zanimljivu krilaticu: “vaj tu pej mor” … i danas je aktualna 😎😎
ovdje je jedan članak od poč.7.mjeseca , u svakom slučaju interesantan iz razloga jer se i dalje očekuje što ima novoga sa razgovorom kod vlade, i 2. , strateški partner koji bi, kako je ovdje napisano, ipak mogli biti kinezi.( ne zna se ime firme , ama baš ništa )
informacije se puštaju na kapaljku.
ako netko barem nešto zna, bilo bi lijepo da se ovdje može pročitati
ovdje je jedan članak od poč.7.mjeseca , u svakom slučaju interesantan iz razloga jer se i dalje očekuje što ima novoga sa razgovorom kod vlade, i 2. , strateški partner koji bi, kako je ovdje napisano, ipak mogli biti kinezi.( ne zna se ime firme , ama baš ništa )
informacije se puštaju na kapaljku.
ako netko barem nešto zna, bilo bi lijepo da se ovdje može pročitati
to gore su samo nagađanja, upakirana u članak, ali tako servirana da se ekipa navuče i kupuje tj, da se naručitelj iskrca po visokim cijenama….a ono što je jedino jasno i neupitno je – stečaj ide dalje!
Samo za informaciju, taj udio vrijedi preko 70 milijuna kuna, i više je nego dovoljan za prekidanje stečajnog postupka, a s obzirom na trend poslovanja ZLZ (iz godine u godinu rušenje rekorda i izgledan još veći zamah: od prije mjesec i pol uvedena redovna linija Dubai-Zagreb tako da jedan od najvećih zrakoplova na svijetu svakodnevno slijeće na Pleso; Croatia airlines zbog povećanih potreba povećala flotu unajmivši dva nova zrakoplova… ) i puno, puno više.
Kupaca i više nego dosta zašto ne prodaju
nešto mute možda kupuju jeftino dionice preko rodbine prije objave
kao da im paše ova cjena
Puno je tu nepoznanica,ali ono sto je bitno,izlaza iz krize ima: strat partner zlz,hac,libija i ono sto je po meni dobro u ovoj situaciji,suti se,nema nikakvih info,radi se u tisini.mislim da ovaj kezele (ipak!) poznaje tematiku .
Dalje,iskustvo trgovanja sa firmama u ovakvoj poziciji je pokazalo sljedece: 1.ako dodje do pozitivne vijesti,svi oni sto su kupovali na ovim razinama ce se dobro omastiti 2. Ukoliko dodje do daljnje negatjvne vijesti (ili vise njih), ovi iz top 10 ce masovnije poceti prodavati dionice tako sto ce prvo malo napumpati cijenu,za njih malim brojem dionica,a onda tobogan (sasvim uobicajena stvar). U svakon slucaju, ovdje mirno cekati daljnji razvoj dogadjaja ( informacija ), a potom na posao.naravno,ovo je samo moje razmisljanje,ne zelim navoditi nikoga na k/ p. Pozz svima
Po meni ovo ima veze sa Viaduktom kao najvećom firmom. Možda ispadnem totalno u krivu, ali misli mda se nešto dogovaralo i da će se to u ponedjeljak odraziti na dionici, naravno u +
Čisto moje razmišljanje, nikakv nagovor, Bože sačuvaj
bagra jedna, meni treba para a oni zabušavaju 🙂