danasnji kupci, pukovnici il pokojnici.. 🙂
Snažan pad Viadukta, Nema kolege migre. Dosta me kritizirao kada sam govorio da su
građevinari za kockare i avanturiste. Nije bilo ništa osobno.
Drugi građevinari se još uvijek održavaju umjetnim disanjem.
Ne sviđaju mi se komentari “ide odbijanac” i slično. Mislim da je to bezvezno pisanje.
u mojim zadjim komentarima na ovoj temi sve je jasno izrečeno u vezi vdkt.
nema tajne kao i uvijek kod mene.
prolistajte unazad i sve ćete naći.
pratim situaciju i razmatram ponovan ulazak u skladu sa novim vijestima.
moja zagovaranje,procjene,očekivanja,prognoze i rokovi za sektor i dalje stoje.
a sektor stoji mnogostruko bolje od primjerice “vašeg” leda…
rezime kraj 2017 – poč 2018.
moj horizont je 12 ii više od toga.
samo strpljivo ,sektor pokazuje dokaze mojih prognoza,još smo na početku.
ključna riječ sektor jer nikad nisam niti pomislio insinuirati da bi nekome preporučio ulazak u građevinu
kroz samo jednog građevinara pa niti vdkt već naprotiv pozivao na diverzifikaciju pa je upravo i vdkt bio dio tog procesa za mene.
ispalo je iako ne i negativno za mene ali najlošije(za sada),odnosno propuštena odlična prilika za kapitalizaciju na 440 ali ni prva niti zadnja.
vidim da ste propustili ulazak u vlak građevine poč. siječnja ,vidjeli ste bolje prilike,ledo i slično…
pretpostavljam da je vaša prisutnost na ovom sektoru želja za ulaskom i nepropuštanjem novog vlaka kojeg i dalje očekujem
kao neizbježnu posljedicu tsunamija poslova koji će generirati veće prihode,marže,dobiti.
sretno sa ukrcavanjem,neukrcavanjem…
p.s.
za općenitu raspravu o građevini preporučam prebacivanje na temu građevinski sektor.
kako nazvati ovoga što “kupuje” 34.707 komada po cijeni od 1 lipe (ukupno 347,07 kuna) ? optimist? pesimist? realist? navlakač?
Kolega Barikb,
postalo je jako dosadno vaše pisanje o katastrofi u sektoru, velikim problemima, umjetnom disanju itd. Naprosto ništa od toga nije istina. Dno je opaljeno prošle godine i sad je početak rasta. Po dozvolama i ugovorenim poslovima. Realizacija slijedi, fazni pomak od dva do tri kvartala.
A što se tiče VDKT, to je jedna tužna priča kako ljudi uspiju uništiti uspješnu firmu. Samo kad im daš prostora. Strava.
kako nazvati ovoga što "kupuje" 34.707 komada po cijeni od 1 lipe (ukupno 347,07 kuna) ? optimist? pesimist? realist? navlakač?
Taj stoji tu već dva mjeseca. Ak ovo vrijedi 10 kn, agrokorove vrijede 0,000001 kn.
kako nazvati ovoga što "kupuje" 34.707 komada po cijeni od 1 lipe (ukupno 347,07 kuna) ? optimist? pesimist? realist? navlakač?
podupiratelj kupovne količine
http://www.seebiz.eu/dionice-viadukta-tonu-zbog-moguce-predstecajne-nagodbe/ar-155802/
Dionice Viadukta tonu zbog moguće predstečajne nagodbe Autor/izvor: Siniša Malus, sinisa.malus@seebiz.eu
Datum objave: 11.05.2017. – 12:36:00
Zadnja izmjena: 11.05.2017. – 12:40:31
ZAGREB – Dionice Viadukta prijepodne su potonule gotovo 40 posto, na 53 kune, zbog sve realnije mogućnosti predstečajne nagodbe.
Iz Uprave Viadukta su u očitovanju burzi potvrdili kako je ta informacija koju danas objavljuje Večernji list jedina okolnost zbog kojih bi cijena dionica mogla ovako oštro pasti.
“Viadukt priprema dokumentaciju za otvaranje predstečajnog postupka za koji nadležnom sudu još nije podnio prijedlog te je promijenio direktora pa je Krešimira Mikolića na tom mjestu zamijenio Damir Kezele, izvijestili su u četvrtak iz Viadukta. Tvrtka je je blokirana i nalazi se u postupku pripreme dokumentacije za pokretanje postupka predstečajne nagodbe. Viadukt nije podnio prijedlog za otvaranje prestečajnog postupka nadležnom sudu”, kaže se u Viaduktovoj obavijesti na stranicama Zagrebačke burze.
Viadukt je već dva mjeseca u ozbiljnim problemima nakon što je država raskinula ugovor s kompanijom za gradnju mosta Čiovo. Nakon toga je uslijedila i blokada računa pa i smjena predsjednika Uprave Joška Mikulića kojega je zamijenio Krešimir Mikolić. Krajem ožujka procurila je informacija kako Viaduktu treba tridesetak milijuna kuna financijske injekcije za plaće i tekuću likvidnost.
Viadukt je značajno potresao i rat u Libiji gdje je imao ugovor vrijedan 130 milijuna eura. Šteta zbog prekida tog posla procjenjuje se na 40-ak milijuna eura i Viadukt pregovara s libijskom vladom o naknadi te štete.
Viadukt je jedina hrvatska građevinska kompanija u dijelu niskogradnje koja je preživjela veliku krizu i održala se osam, devet godina dulje od ostalih. Za razliku od ostalih, Viadukt nije bio previše kreditno zadužen, imali su kvalitetne ugovore i dobivali su poslove u inozemstvu. Nadalje, vlasnici su kamenoloma i asfaltnih baza. Sve to bila je dobra osnova za ostanak na životu. Pogreška je bila što krizu nisu iskoristili za restrukturiranje.
Od početka godine je Viadukt napustilo više od 400 zaposlenika.
No, ne mora sve biti tako crno. Tvrtka ima ugovore vrijedne milijardu kuna, dogovor u Libiji bi uskoro mogao biti postignut, sad je samo pitanje ima li investitora koji će kupiti većinski udjel i provesti restrukturiranje.
Dionice Viadukta (ZSE:VDKT-R-A) od početka su godine potonule nevjerojatnih 72,3 posto.
nisu mi jasni oni koji u ovoj situaciji love padajuće nože kupnjom dionica VDKT jer:
1. objektivna stuacija na ZSE je loša, gotovo ništa se ne trguje zbog blokade dionica iz sustava agrokora
2. kod VDKT se ne mogu uskoro očekivati pozitivne vijesti, upravo suprotno, a svaka nova loša vijest dodatno će zatući dionicu dolje. što mislite, kakva će biti reakcija na burzi kad dođe info da je podnijet zahtjev za PSN? ili da je predloženo smanjenje nominale dionice na 30 ili 10 kn?
kupnja dionica VDKT po ovim cijenama predstavlja ogroman rizik za kupce jer dokle će to padati-nitko ne zna, a sa svakim novim padom, gubitak samo raste…