Da bi isplatili plaće, trebaju deblokirati račun, što bi bila fantastična vijest. Kupci za sve uvijek postoje, samo je pitanje koju cijenu su spremni platiti i kako to provesti.
Što mislite pod ovim privatizacija? Viadukt je sada privatna firma s jako raspršenim vlasništvom što potencijalnu prodaju čini teškom ako bi netko htio doći do iole jačeg kontrolnog ili većinskog paketa, osim u slučaju da napravi javni poziv s takvom ponudom koja se ne odbija ili da pričeka stečaj i razne kombinatorike poput debt to equity. Po novom zakonu stečaj se automatski pokreće nakon 3 neisplaćene plaće tako da taj scenarij nije dalek – preciznije kroz par tjedana.
Firma može i zatražiti PSN za što sam osobno mislio da će ga već zatražiti.
Krajnje neozbiljno koliko dana bez ikakve info.
Čeka se knjiženje prodaje prava na dobit zračne luke.
Ako su novčano u tako velikoj banani onda bi mogao recimo Grdeljkin dokapitalizirati. Nažalost kod građevinara već smo se hrpu puta uvjerili da izvješća ne znače skoro pa ništa. Kažem nažalost jer stvarno sam očekivao da je dobro vrijeme za Vdkt upravo došlo, kad ono….
@ingroman koliko ja znam to im brani koncesijski ugovor…ako i uspiju prodati nekome što je krajnje upitno, iznos nije dovoljan za isplatu neisplaćenih plaća, a kamo li za neki preokret Viadukta…na žalost ova kriza u Viaduktu je došla u najgorem mogućem trenutku…kriza Agrokora, kriza vlade, kriza u Petrokemiji, Borovo…jednostavno država ne može sve spasiti. Prije 20ak dana sam na ovoj temi napisao da mislim da Viaduktu nema spasa, sad sam samo još sigurniji nažalost da mu nema spasa…ili predstečajna ili stečaj…
Ne slažem se…..zašto većinski vlasnici onda ne prodaju
mislim na prave vlasnike Kezele Bekeret i ostali a ne ovu Adiko banku koja ruši cjenu već jedno vrijeme
@ingroman koliko ja znam to im brani koncesijski ugovor…ako i uspiju prodati nekome što je krajnje upitno, iznos nije dovoljan za isplatu neisplaćenih plaća, a kamo li za neki preokret Viadukta…na žalost ova kriza u Viaduktu je došla u najgorem mogućem trenutku…kriza Agrokora, kriza vlade, kriza u Petrokemiji, Borovo…jednostavno država ne može sve spasiti. Prije 20ak dana sam na ovoj temi napisao da mislim da Viaduktu nema spasa, sad sam samo još sigurniji nažalost da mu nema spasa…ili predstečajna ili stečaj…
Ne brani im koncesijski ugovor to. Nadam se da je moderator ovakvim skromnim odgovorom zadovoljan.
Nastavlja se drugi krug za pelješki most
Mi smo sa francuzima…imamo teglenicu !
Procijenjena vrijednost radova za gradnju Pelješkog mosta i pristupnih cesta je 1,75 milijardi kuna.
@ingroman koliko ja znam to im brani koncesijski ugovor…ako i uspiju prodati nekome što je krajnje upitno, iznos nije dovoljan za isplatu neisplaćenih plaća, a kamo li za neki preokret Viadukta…na žalost ova kriza u Viaduktu je došla u najgorem mogućem trenutku…kriza Agrokora, kriza vlade, kriza u Petrokemiji, Borovo…jednostavno država ne može sve spasiti. Prije 20ak dana sam na ovoj temi napisao da mislim da Viaduktu nema spasa, sad sam samo još sigurniji nažalost da mu nema spasa…ili predstečajna ili stečaj…
Ne brani im koncesijski ugovor to. Nadam se da je moderator ovakvim skromnim odgovorom zadovoljan.
[/quote]
Ne postoji zakonska zapreka za stavljanje udjela u ZG aerodromu u prodaju ili pod teret
ako se već želi dobiti kredit. Dapače pokušava se dogovoriti prodaja protekla 2 tjedna,
imamo 2 zainteresirane banke što Viaduktu ide na ruku jer može postići i zavidnu cijenu
da isplati postojeće dugove, deblokira račun i riješi plaće radnika, tj. započme normalno poslovanje.
Radim u konkurentskoj građevinskoj firmi pa znamo vijesti.
Pozitivna stvar za graditeljstvo je primanje novih radnika, povećanje opsega radova, a na kraju još bolja vijest, marže se dižu i počinje se raditi za novac i dobit.
Nadam se skorom raspletu oko blokade računa VDKT. Cijena se zadnjih desetak dana ustalila na sadašnjim razinama uz skromni dnevni promet, što po meni znači da nema više puno onih koji bi prodali po ovim ili nešto većim cijenama. Psihološki je ovaj pad bilo zaista teško podnijeti, trebalo je imati živaca.
Dugoročno vjerujem u oporavak tvrtke i dionice. Ovo nije nagovor na kupnju, držanje ili prodaju dionice, već osobni stav i procjena.