VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

pa zar ne vidite da su sva gradilista vec mjesec dana potpuno utihnula.
krajem godinw u firmi je bilo 1800 ljudi, sada ih je 600 i svih 600 minus par ljudi u Upravi je na cekanju.
i kako tako naprijed?

Kolega vi ste već ranije ovdje širili netoćne podatke
imate li dokaz za vaše tvrdnje !!! Naravno nemate
vaš podatak je kriv ..i dajte recite više za koga radite malo previše znate o VDKT i ulažete ovdje veliku energiju već 3 godine
a nemate dionicu ..tko vas plaća..dali netko ko želi preuzeti VDKT ili fond..priznajte već jednom

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Netočni podatci. Na kraju godine je vilo cca 1400 ljudi. A sad ih ima 1200. Otprilike. I nije da sva gradilišta stoje. Nešto se ipak radi

Samo jedna rečenica u javnosti – …a to je upravo ova o financiranju od strane Viadukta, bila je
/ barem meni/ koja sam dugo u poduzetništvu, jasna – što se dogodilo…..

Hrvatske Ceste – su moćna politička struktura HDZ-a , to svi znaju, ipak……. Viadukt je dugo
servisirao zahtjeve stranke. Tko je stavio VETO- i zašto je dobio packu? ………..

Kako je moguće naknadno preformulirati Ugovor s tvrtkom iz BIH …da li je ona bila PODIZVOĐAČ, pa je
sada njoj povjeren dio poslova Viadukta, ili je to – tvrtka NEKOG IZ VIADUKTA…..koji drži
stranu vladajućih?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Kolega vi ste već ranije ovdje širili netoćne podatke
imate li dokaz za vaše tvrdnje !!! Naravno nemate
vaš podatak je kriv ..i dajte recite više za koga radite malo previše znate o VDKT i ulažete ovdje veliku energiju već 3 godine
a nemate dionicu ..tko vas plaća..dali netko ko želi preuzeti VDKT ili fond..priznajte već jednom

do sada su se moji posaci uvijek ispostavili tocnima.
znate i sami..

@Invest
Vi ste očito isfrustrirani Viaduktom i ne znam koja je Vaša konačna zadovoljština. Viadukt će uvijek postojat na ovaj ili onaj način. Posjedujete dosta informacija, ali zbog svoje frustracije imate iskrivljenu sliku. To što je po Vama ostalo još 600 ljudi u firmi nije nikako loše, baš naprotiv! Napokon optimalan broj ljudi koji je dovoljan za odraditi sve poslove! S druge strane i troškovi zaposlenih su smanjeni 3 puta i stvara se prostor za bolje uvjete zaposlenih (veće plaće) i samim time veću efikasnost. Nakon što se riješe ovi financijski problemi, nastavlja se sa radom! Financijski problemi se neće rješavati kroz PSN jer bi to dugo trajalo i nikome nije u interesu.

Kolega DATA nemate pojma kako se financiraju projeki iz EU fondova… Tu nema muljaže kao kod nas.. Evo kolega inzinjer na pruzi Dugo Selo – Križevci kaze da se grede na mostu naplacuju tek kad se montiraju na svoje mjesto a ne kao prije kad se izbetoniraju… Tako onda mozemo tvrdit i da Hidroelektra financira sama betonazu greda… .. Moramo se napokon naučiti posteno raditi… Sta vi stvarno mislite da Viadukt nije znao da u ugovoru stoji da naplata poslova ide tek kad segmenti budu na svom mjestu na mostu.? Ma daaaj ne budite smijesni… I jos nesto: nauči već jednom da razlikuješ č i ć…

Miami upravo to sam ja naveo par strana prije ocito netko nije htio plati harać…Ovo je sve bilo zlonamjerno smisljeno i podmetnuto VDKT
između ostalog da bi spasili i sebe od mogućih penala..sve su smjestili VDKT..zanimljivo koliko se Joškova verzija viđenja stvari razlikuje od njihove iz HC..
Kome je za vjerovati Jošku koji je primjer kakav pravi direktor treba bit nadasve poznat kao skromna poštena i moralna osoba ili HC leglu Hrvatske korupcije i afera ,skandala..sve će to završit na sudu ..ja sam prvo mislio da je sam ugovor štetan a ispada da je HC tumaćio ugovor kako je njemu pasalo..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

[quote=Dado40]
I jos nesto: nauči već jednom da razlikuješ č i ć…
[/quote]

Kolega Dado mi nismo na ti ..vi naućite osnovne pristojnosti ..tek od nedavno ste na forumu a glavna vam je svrha postati iza INDEXA tako vaš post uvjek sljedi iza njega malo prozirno..lekcije iz gramatike ostavite za neki drugi forum
Sto se tiće ugovora Direktor VDKT tvrdi da je dogovoren u fazama
eto ja više vjerujem njemu..!!!

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Ostalo je cca 600 ljudi koji svi cekaju poziv na novi posao, svi su na cekanju i niau primili placu ni za sijecanj 2017, a jos malo pa smo u svibnju.
U danasnje vrijeme kada svima nedostaje radne snage i puno bolje placaju, jasno se da naslutiti zakljucak.
Neznam kako ce se zavrsiti prica, ali sigurno nece dobro po male dionicare.

Naravno, ovo su moja razmisljanja i ne smatrajte ovo nikakvim nagovorom.


Kolega DATA nemate pojma kako se financiraju projeki iz EU fondova… Tu nema muljaže kao kod nas.. Evo kolega inzinjer na pruzi Dugo Selo – Križevci kaze da se grede na mostu naplacuju tek kad se montiraju na svoje mjesto a ne kao prije kad se izbetoniraju… Tako onda mozemo tvrdit i da Hidroelektra financira sama betonazu greda… .. Moramo se napokon naučiti posteno raditi… Sta vi stvarno mislite da Viadukt nije znao da u ugovoru stoji da naplata poslova ide tek kad segmenti budu na svom mjestu na mostu.? Ma daaaj ne budite smijesni… I jos nesto: nauči već jednom da razlikuješ č i ć…

G. Dado , ne kaže se : nauči već jednom da razlikuješ č i ć , već se kaže : nauči već jednom razlikovati č i ć .

Opet navodite podatak za koji niste podstrli nikakve dokaze….
I slažem se sa YuriBoyka da bi bilo super da ih je tako malo jer bi bilo manje usta za hranit…u biti VDKT bi vise vrjedio trenutno sa manje radnika jer ga nebi sisali za plaće ..eto kako Ingra recimo živi a nist ne radi tako može i VDKT shodno sto sve ima u trenutku kada se smanji broj radnika a ostaje gomila nenaplaćenih poslova Viadukt može živjeti godinama samo od love koju treba dobiti….Također Svaki mjesec sjeda 5% zarade od ZG aerodroma.Ima on i ljepih nekretnina dalo bi se….
Ovo je izjava Direktora ove zime zime prije nego su ih nasadili sa mostom
“Diverzificirali smo poslovanje te pored niskogradnje i infrastrukturnih javnih projekata ulazimo u energetiku, turizam i visokogradnju, odnosno u građevinske projekte s pretežitim dijelom investicijskih aktivnosti na privatnim investitorima”,

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close