VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://www.tportal.hr/biznis/clanak/tvrtka-iz-bih-od-viadukta-preuzima-gradnju-mosta-preko-save-kod-svilaja-20170421

hercegovci preuzeli zagreb državu a kako nebi jedan most

ako bude most kao drzava onda će sigurno funkcionirati

odlično rješenje..neka drugi financiraju taj čelik


http://www.seebiz.eu/zbog-problema-u-viaduktu-hering-preuzima-vecinu-posla-gradnje-mosta-preko-save/ar-154594/

Viadukt u sve većim problemima!

Migra gdje si?? javi se!!! Čekamo jedan tvoj esej o građevini!!!

kod VDKT je sad samo pitanje ide li stečaj ili PSN, ne vidim drugog načina kako se mogu izvući…jer penali zbog neizvršenih poslova će ih uništiti

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....


http://www.seebiz.eu/zbog-problema-u-viaduktu-hering-preuzima-vecinu-posla-gradnje-mosta-preko-save/ar-154594/

Viadukt u sve većim problemima!

Migra gdje si?? javi se!!! Čekamo jedan tvoj esej o građevini!!!

To nije problem nego rješenje…ako nisi primjetio Viadukt ĆE ODRADITI 40% posla…isključujući čeličnu konstrukciju koja je problem a sa kojom se Viadukt na Čiovu već gadno opržio…win, win…

A mogla je ova dionica do 600 700 kuna šteta. Kupovao sam po 333kn, i u jednom trenutku je bila 420 ibio sam u plusu 12 tisuća kuna, ičekam ja pelješki čekam pa prodam po 313 poslije Čiova.
Još je dobro izgubio sam samo 5000 kn , samo zašto su se doveli do ovdje, još žalim zbog dobitaka koji su ovdje mogli biti, Migra se skrio i plače kao i ja , mislim da je on kupovao po 200-ak kuna pa je na 350 bio u ekstazi, sad ga nema. Sad su ostale strane građevinske firme i ova Hidroelektra ako to uopće preživi, Konstruktor neće. Eto hrvatske velebne građevine.

@patniče mislim da migra ne plaće jer je rekao da se riješio viadukta nakon čiova.

https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/novi-broj-lidera-giganti-kakve-lokomotive-trebaju-mali-hrvatski-proizvodaci/

To konkretno znači da će tvrtka Hering iz Širokog Brijega sada preuzeti izvedbu 60 posto poslova na gradnji mosta, dok će Viaduktu ostati 40 posto posla. Prema originalnom ugovoru bilo je obrnuto.

Umjesto 60:40, sada je 40:60, u čemu je problem bolesnici ?

Vagoni su puni,a lokomotiva sa natpisom Strabag lagano kreće…

Ovdje neki toliko drukaju da su prozirni.
Imam 1000 kom Viadukta i mislim još kupiti
ako padne na 80kn.
Moram priznati da sam na 123-125kn ja kratio 1000kom
ali sam ostavio 1000kom jer kad pad završi uzlet će opet
biti nemilosrdan.
GAP je ostao na 88-90kn i popunit će se, ali ne na velikom volumenu
jer ovo jednostavno osim TOP10 nema tko prodavati više.
A koliko vidim TOP10 i ne prodaje.
Sad se kolega Avax grize jer cijena je i dalje nekih 45% od prošlog
dna pa nije lako to proživljavati.
Ulaz mi je bio prosječno 90kn i ovdje mi je pogolemi plus, s tim da
sam dio i izvukao jer očekujem još 1 pad i to je to.
i


@ DATA
potpisujem, sažeo si bitno u par rečenica.
Pogotovo ovaj dio: Bruxelles nije smjenio direktora već HDZ i HAC…
Nadam se ipak da ima "zrno soli" u glavi ove vlade i da će se VDKT izvući.

Direktor je smjenjen samo iz jednog razloga zato što je odao tajnu u novinama dobro ćuvanu koju su znali rijetki ljudi u firmi.
A ta je koliko su im država i HC dužni ..nakon toga je smjenjen
A most ćiovo je oduzet Viaduktu samo iz jednog razloga da im ne plate
..jer za mjesec dana bi konstrukcija bila gotova i HC bi onda morao isplatiti
pozamasnu sumu od pola vrjednostio samoga mosta..no oni su to izbjegli
raskidanjem ugovora..sve je to igra da se VIduktu odgodi plaćanje ..te znamo da je VDKT trebao dobiti silne novce za most koji je malte ne napravio ne bi sada bio u blokadi nego debelom plusu..
također raskid ugovora i blokada su bili iscenirani i desili su se unutar 48 sati ..to je bila šaka u rebra viaduktu koji je oćekivao skoru naplatu konstrukcije u vrijednosti od cca 80 miljuna kuna ali su ga ponovo preveslali da mu nebi odmah platili i raskinuli ugovor..
a znamo da mu vise 140 miljuna i da mu nisu platili još od 2014 godine poslove..to je tajna koju je je Mikulić iznio u javnost i zbog toga je smjenjen

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

citiram iz novina “ Usput je predsjednik Uprave Joško Mikulić u javnom istupu razljutio šefove investitora, Hrvatskih cesta, i ministra prometa, pa je tri dana kasnije podnio ostavku.”
A znamo da je HC nakon toga kasnije inzistirao da Joško da otkaz!!! i reko da ne žele više sa njime surađivati..zato je smjenjen u firmi ga više manje svi obožavaju on je najpošteniji bio u cjeloj firmi!!! on je smjenjen i to politićki firma ga ne bi nikad smjenila!!! On je svoj cjeli život odradio u VDKT i to većinom na visokim funkcijama svi ga cjene i radnici i poslovni suradnici

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

New Report

Close