VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://www.vijesti.rtl.hr/novosti/hrvatska/2661617/viadukt/



Maknuta blokada!
update vdkt
[/quote]
a jesam se nasmijo, potsjeća me na jednu moju davnu TA ATPL 🙂

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


Zasto pa nakon PSN će dionica znatno više vrjediti nego sada ako do nje ikad dođe
Samo ne završavaju sve firme kojima se zablokirao raćun u PSN kao što ovdje neki žele prikazati..nego možda 10%
Meni je jasno da je ova dionica postala žrtva short tradera sto se može i vidjeti iz postova a i ekipe koja se je ovdje skupila ..sve sami dušebrižnici ..svaka druga rjeć im je stećaj ..a stoje na kupnji nisko ko zadnj žicari u nadi da će netko morati prodati ..pa vidimo da je promet najveći bio iznad 400 kuna i da je bilo velikih transakcija po tisuće komada odjednom..da ne velim stari vlasnici kao ja ga imaju barem preko 350 kuna..
ovo je cisto prebacivanje dionica jedan drugom uz rusenje cjene pa ko želi prodati neka navali ja bome rađe ostanem bez svega nego da prodam sa 80% gubitka ..pa da mi se špekulant smiju za par dana kada skoći i bogate se na mojoj muci…

Što misliš koliko će trabati dionici da se vrati na razine 350-400 kn?
Ja sam umalo ušao u tu dionicu na tim razinama, a sad nisam siguran ni za ovu cijenu da je povoljna.

Šta je muškarac bez brkova?




@ avax

Ali zato kad ga odblokiraju, cijena će biti vjerojatno x2, tako da treba pametno postupati sad.

čak i da ga odlokiraju (za što im netko treba dati veliki kredit, kojeg opet treba vratiti), odakle im radnici za završetak svih ugovorenih poslova kad je poznato da je ogromna nestašica građ.radnika u HR, a njima je zbog neisplate plaća i blokade tvrtke već i tako otišla masa radnika u druge firme ili u inozemstvo??! tko će odraditi ugovorene poslove?! hoće li uskoro biti novih raskida ugovora i penala?!
[/quote]

Avax
Situacija je nezgodna i neizvjesna. No ona se ni po cemu ne moze mjeriti s onom u Todexu koji je bankrotirao. Isto tako ne moze se mjeriti s onom u npr. HDEL. Za cijelu situaciju je odgovoran bivsi direktor i svi koji su mu drzali stolicu. Za to treba kazneno odgovarati. Sada je pitanje moze li novo vodstvo (vodja) promjeniti paradigmu ili je to samo produzetak prethodnika koji je sigurno uzimao provizije i trpao u dzep dok su se radini znojili na gradilistu. Najgore od svega jest sto se sve poklopilo sa Todexom tako da VDKT pada u sjeni bankrota Todexa gdje mali sa ZSE svakosatno gube ogroman novac sanjajuci rajske vrtove. Ukoliko se sadasnje vodstvo snadje naci ce nacina odblokirati racun. Ako ne uspije onda se palica mora prepustiti nekom drugom a za to ima interesenata. Ova situacija se ne moze usporediti niti sa jednom od npr. PSN gradjevinara. Oni koji prate Viadukt znaju o cemu pricam.

[/quote]

Novac koji drzava (HAC) duguje Viaduktu i vise je nego dovoljan da trenutno rjesenje problema. Taj novac su neplaceni a izvrseni poslovi Viadukta, to nije novac poreznih obveznika koji se nekom poklanja. No novac poreznih obveznika se nasiroko daje za spasavanje radnih mjesta Todexa cija zaduzenja visestruko prelaze iznos imovine. Drzava je velikim djelom suodgovorna za ovu situaciju u Viaduktu. Naravno da su odgovorni i bivsa uprava i direktor.

Stanje je trenutno kakvo jest… i iz tog razloga je cijena pala 80%, daleko više
nego Agrokorove firme koje ni u imovini nemaju pokriće za isplatu dugova.
Viadukt ima pokriće u imovini i to je bitna razlika.
Ovdje je najveći problem insolventnost i da postoji volja države situacija
se preko noći može riješiti. Državna poduzeća duguju Viaduktu novce,
ali se izvlače kad treba platiti.
Državi je navodno stalo do radnih mjesta, pa eto, izvolite platiti svoje dugove
i spasit će se sva radna mjesta i Viadukt će dobiti novu priliku za nastavak poslovanja.
Problem je što država nema nikakav instrument iznad sebe, sudovi su prespori i
korumpirani, djeluju po interesima i zato je općenito ovakvo stanje u privredi.
Svako ulaganje se odmah osuđuje na propast i nije ni čudo da fali investicija.
Dok država ne promijeni svoju politiku, dok ne postane uredni platiša nema nama naprijed.
Kako je Njemačka izašla iz krize? Raspisivanjem javnih natječaja u graditeljstvu,
a samim time pumpanjem novca u privredu i otvaranjem novih radnih mjesta.
Što naša vlada čini za poduzetnike i radnike? Baš ništa!
Ova vlada je uz bok Milanovićevoj, totalno nekompetentna i nesposobna.

Prvo ograda od posta, nemam dionice Viadukta, iste ne mislim stjecati; od građevinara imam dionice samo jednog koji u biti i nije građevinar (Ingra).

Post pišem samo zato jer pratim pisanja po forumu, čitajući informacije kroz medije i kroz razgovore sa raznim ljudima svašta sam načuo po pitanju Viadukta, pa da krenemo redom.

Uvijek postoji opcija da će Viadukt od Libije dobiti 40 M€ koje potražuju (30 M€ za mehanizaciju prema novinskim člancima, 10 M€ za odrađene radove ili za propuštenu dobit)…samo iz Libije se Viadukt povukao 2011. g. sada je 2017. tako da je rizik kladiti se na neke novce iz zemlje koja je u ratnom kaosu.

Prema podacima iz zdanje kvartalnog izvještaja (Q4-2016): broj zaposlenih: 1.480, troškovi osoblja (Q4): 31.170.805 kn iz čega dođemo da mjesečno zaposlenici koštaju cca. 10,4 Mkn. Kroz medije se povlači priča da radnici nisu primili ni jednu plaču za 2017. godinu, a kako se bliži kraj četvrtog mjeseca ispada da Viadukt samo da nastavi poslovati treba samo za radnike 40 Mkn.
Kratkotrajna imovina im je 122 Mkn, dok su kratkoročne obveze 467 Mkn iz čega dođemo da im fali jaku puno…e sada ne znam kako vi vidite plaćene troškove budućeg razdoblja i obračunati prihodi od 356 Mkn, ono što sam ja načuo je da je Viadukt već naplatio hrpu poslova koji tek treba odraditi, što nije u skladu tezama koje se povlače po forumu da Viaduktu duguju puste novce, ali je zato u skladu sa onim nedavnim člankom kako naša građevina u HR funkcionira (svjesno dobivanje poslova ispod profitabilne marže poslovanja samo da bi dobili 10ak % od vrijednosti posla za uvođenje u posao i krpanje postojećih rupa, a otvaranje još većih).
Moj neki zaključak je da Viaduktu hitno treba dokap od 50 M€ da bi nastavio poslovati i to opet sa upitnom profitabilnošću?! Ako se i nađe investitor spreman da uloži 50 M€ sumnjam da će ići po ičemu više od 10 kn/dionici, a tko će onda biti ošišan ako ne mali dioničari.

Zaključak svega je da postoje izrazito veliki problemi u Viaduktu, predugo traje blokada računa da bi pričali kako je ovo samo privremena nelikvidnost i da već sutra ide povratak na stare visine…oprezno s odlukama o investiranju u Viadukt.

http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/poznatom-hrvatskom-gradevinaru-je-prekipjelo-dosta-mi-je-krug-neplacanja-tjera-me-iz-hrvatske-i-ne-samo-mene-nego-i-moje-radnike/5918412/
evo kako vijadukt posluje
znači već dugo ne plaća svoje obveze a dionica rasla do 400

I dalje su u blokadi, imate i javni dokaz na http://www.transparentno.hr koga zanima.

Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju dionica, već samo moj pogled na činjenično stanje.

To je stara obavijest..
Referentna je FINA

Kako god, danas kad se makne čekić promatranja bit će rasta.


Prvo ograda od posta, nemam dionice Viadukta, iste ne mislim stjecati; od građevinara imam dionice samo jednog koji u biti i nije građevinar (Ingra).

Post pišem samo zato jer pratim pisanja po forumu, čitajući informacije kroz medije i kroz razgovore sa raznim ljudima svašta sam načuo po pitanju Viadukta, pa da krenemo redom.

Uvijek postoji opcija da će Viadukt od Libije dobiti 40 M€ koje potražuju (30 M€ za mehanizaciju prema novinskim člancima, 10 M€ za odrađene radove ili za propuštenu dobit)…samo iz Libije se Viadukt povukao 2011. g. sada je 2017. tako da je rizik kladiti se na neke novce iz zemlje koja je u ratnom kaosu.

Prema podacima iz zdanje kvartalnog izvještaja (Q4-2016): broj zaposlenih: 1.480, troškovi osoblja (Q4): 31.170.805 kn iz čega dođemo da mjesečno zaposlenici koštaju cca. 10,4 Mkn. Kroz medije se povlači priča da radnici nisu primili ni jednu plaču za 2017. godinu, a kako se bliži kraj četvrtog mjeseca ispada da Viadukt samo da nastavi poslovati treba samo za radnike 40 Mkn.
Kratkotrajna imovina im je 122 Mkn, dok su kratkoročne obveze 467 Mkn iz čega dođemo da im fali jaku puno…e sada ne znam kako vi vidite plaćene troškove budućeg razdoblja i obračunati prihodi od 356 Mkn, ono što sam ja načuo je da je Viadukt već naplatio hrpu poslova koji tek treba odraditi, što nije u skladu tezama koje se povlače po forumu da Viaduktu duguju puste novce, ali je zato u skladu sa onim nedavnim člankom kako naša građevina u HR funkcionira (svjesno dobivanje poslova ispod profitabilne marže poslovanja samo da bi dobili 10ak % od vrijednosti posla za uvođenje u posao i krpanje postojećih rupa, a otvaranje još većih).
Moj neki zaključak je da Viaduktu hitno treba dokap od 50 M€ da bi nastavio poslovati i to opet sa upitnom profitabilnošću?! Ako se i nađe investitor spreman da uloži 50 M€ sumnjam da će ići po ičemu više od 10 kn/dionici, a tko će onda biti ošišan ako ne mali dioničari.

Zaključak svega je da postoje izrazito veliki problemi u Viaduktu, predugo traje blokada računa da bi pričali kako je ovo samo privremena nelikvidnost i da već sutra ide povratak na stare visine…oprezno s odlukama o investiranju u Viadukt.


Mozete li obrazloziti otkud vam iznos od “50 milijuna EUR potrebnom po Vama” za nastavak poslovanja? Sto se tice Libije osobno sam ju otpisao i uopce ju ne racunam. Osobno drzim da je sve sto se dogodilo dugorocno dobro za tvrtku. Ulaganje u tvrtku je riskantno ali sa strategije investitora VDKT mi je interesantan dok u npr. Todex u sadasnjoj situaciji (a ni prije) ne bih ulozio ni lipe.

Kako god i na stranici FINE su u blokadi. A radnici jos nigdje blizu posla. Imam dionice Viadukta, nazalost ovak stvari stoje.

Ovo nije nagovor ni na kupnju ni na prodaju dionica, već samo moj pogled na činjenično stanje.

New Report

Close