http://www.seebiz.eu/viadukt-pao-zbog-jeftinog-ugovaranja-poslova/ar-153927/
Naši sugovornici tvrde kako sudbina Viadukta u konačnici ne mora biti stečaj. Tvrtka ima ugovore vrijedne milijardu kuna, dogovor u Libiji bi uskoro mogao biti postignut, sad je samo pitanje tko će biti taj koji će kupiti većinsko vlasništvo i provesti restrukturiranje.
Ako se to napravi pametno, tvrtka ima perspektivu.
ne mora biti stečaj? znači ipak postoje neke male šanse da ne ode u stečaj… ali te šanse ja cijenim max. 50 po dionici
zorangutan
kolega to su novinski clanci i ništa nije relavantno…..
više vjerujem upravi sta kažu
31.03.2017.
http://hr.n1info.com/a188427/Biznis/Ulazu-se-maksimalni-napori-u-odblokiravanje-racuna-Viadukta.html
Predsjednik Uprave Viadukta Krešimir Mikolić izjavio je u petak kako je blokada računa s kojom se tvrtka jučer suočila ‘trenutačna’, kazavši kako se u razgovoru s vjerovnicima ulažu maksimalni napori da se tvrtka što prije odblokira te u što kraće vrijeme ‘ponovno stane na noge’.
Na pitanje novinara o tome tko je blokirao račun, Mikolić je rekao kako u ovom trenutku o tome ne treba raspravljati, dodavši kako se manje-više radi o dobavljačima, pojedinim podizvođačima, kao i nekoliko kreditora odnosno banaka.
Kako je kazao, s vjerovnicima su već izvršeni razgovori te kako vjeruje da će se većina njih odlučiti na povlačenje tradžbina s kojima su ovršili Viadukt, a u cilju daljnje suradnje s tvrtkom.
Upitan o iznosu potraživanja, Mikolić je rekao kako ne bi želio o tome govoriti pošto vjeruje da će se taj iznos nakon razgovora koje su obavili s vjerovnicima u vrlo kratkom roku smanjiti, odnosno da će uspjeti anulirati.
Formula po kojoj je Viadukt godinama radio je: ponudi daleko najnizu cijenu na natjecaju a kada dobijes posao onda korupcijom na direktore hac-a i ( kupnja audia A6 i vikendica u Istri ) aneksima ugovora digni cijenu za duplo ( kalmetina , tunel stupica itd).. Ali sa EU fondovima toga nema zato su pali na mostu Ciovo… i tu su pokusali smuljat ali im nije uspjelo….
Vrlo je malo dionica s ovakvom vlasničkom strukturom poput VDKT na ZSE. Ne samo da nema većinskog, nego nema niti pretežitog vlasnika. Kad je firma stabilna, to nije problem i često je na razvijenim tržištima, ali u ovakvom momentu za VDKT, to je problem jer zapravo nema odgovornosti. Management je odgovoran NO, a NO se bira na skupštini gdje je disperzija vlasništva ogromna. U biti ovdje se mogu provoditi eksperimenti s upravljanjem bez velike odgovornosti.
Za novog direktora ne znam što bi prvo mislio:
Možda je građevinski genijalac jer ima nevjerojatnu karijeru u Viaduktu i prolaz po funkcijama (iz objavljenog rezimea), iako osobno mislim da osoba koja s 29 god diplomira građevinu to nije.
Možda je ekonomski hitman kojeg netko gura da svojim sposobnostima smanji vrijednost firmi i dovede ju u poziciju za lakše preuzimanje.
A možda je samo naivan i željan pozicije i dobre crtice u CV-ju. Treba mu čestitati na hrabrosti da se preuzme upravljanje ovakvim gigantom u HR okvirima po referencama i godinama, a da se u prvom tjednu dogodi raskid projekta, blokada računa i inspekcija rada koja je bila najavljena. U svakom slučaju direktor ima i kaznenu odgovornost kao fizička osoba i Viadukt kao pravna za cijeli niz momenata u gospodarstvu prema našim zakonima.
Kakvo je mišljenje forumaša o načinu okrupnjavanja vlasništva u VDKT, s nadom da će se ova situacija stabilizirati i riješiti bez stečaja: debt to equity, docap, spajanje ili nešto treće?
Imam dionice VDKT i ovaj komentar nije nagovor ili sugestija za prodaju ili kupnju dionica VDKT.
Ovo sa Žabecom iz Jutarnjeg lista je već pomalo otužno, uvijek nedjeljom, već nekoliko tjedana piše naručene zlonamjerne konstrukcije. Prije je pisao samo laži, a sada ih konfuzno izmješao sa malo istine, još i kombinacija sa pričom o događajima sa dna krize. Sve skupa dno dna.
Eto u svim tim tlapnjama, ne isključuje moguću deblokadu, koju priželjkuju svi normalni. S druge strane, očito imamo skupine lješinara koji za Uskrs priželjkuju propast i gubitke tisuća radnih mjesta, ne samo u Viaduktu.
Vjerujem da bi Žabec i slični njemu za povoljnu naknadu otjerali cijelu Hrvatsku u blokadu. Odvratno.
Mi drugi očekujemo deblokadu računa i nastavak realizacije preko 200 milijuna eura ugovorenih poslova ( 1,6 milijardi kuna), i time, najvažnije, očuvanje radnih mjesta i obitelji koje ovise o njima.
Iako nije baš za usporedbu po veličini problema slučaj Agrokora i situacija s Viaduktom, ipak se mora primjetiti da Država u slučaju Viadukta, ne samo da nije niti malo pomogla već je jednostavno raskidom ugovora za most Čiovo, Viaduktu zadala u teškom trenutku udarac, koji mu je već ionako tešku situaciju učinio još težom. Toliko o brizi za gospodarske subjekte i radna mjesta. Zar Viadukt tvrtka s više desetljetnom tradicijom, znatnim referencama u graditeljstvu ne samo u Hrvatskoj, ne zaslužuje pozornost i eventualnu pomoć Države da prebrodi poteškoće? Vjerojatno ne, jer nema pravog gazdu. Ili su opet neki i nečiji veći interesi u igri?
Vrlo je malo dionica s ovakvom vlasničkom strukturom poput VDKT na ZSE. Ne samo da nema većinskog, nego nema niti pretežitog vlasnika. Kad je firma stabilna, to nije problem i često je na razvijenim tržištima, ali u ovakvom momentu za VDKT, to je problem jer zapravo nema odgovornosti. Management je odgovoran NO, a NO se bira na skupštini gdje je disperzija vlasništva ogromna. U biti ovdje se mogu provoditi eksperimenti s upravljanjem bez velike odgovornosti.
Za novog direktora ne znam što bi prvo mislio:
Možda je građevinski genijalac jer ima nevjerojatnu karijeru u Viaduktu i prolaz po funkcijama (iz objavljenog rezimea), iako osobno mislim da osoba koja s 29 god diplomira građevinu to nije.
Možda je ekonomski hitman kojeg netko gura da svojim sposobnostima smanji vrijednost firmi i dovede ju u poziciju za lakše preuzimanje.
A možda je samo naivan i željan pozicije i dobre crtice u CV-ju. Treba mu čestitati na hrabrosti da se preuzme upravljanje ovakvim gigantom u HR okvirima po referencama i godinama, a da se u prvom tjednu dogodi raskid projekta, blokada računa i inspekcija rada koja je bila najavljena. U svakom slučaju direktor ima i kaznenu odgovornost kao fizička osoba i Viadukt kao pravna za cijeli niz momenata u gospodarstvu prema našim zakonima.
Kakvo je mišljenje forumaša o načinu okrupnjavanja vlasništva u VDKT, s nadom da će se ova situacija stabilizirati i riješiti bez stečaja: debt to equity, docap, spajanje ili nešto treće?
Imam dionice VDKT i ovaj komentar nije nagovor ili sugestija za prodaju ili kupnju dionica VDKT.
Debt to equity po mom misljenju…firma ima povijest i reference i buduce ugovore, suradnju sa Francuzima koji su izgledni za dobivanje Peljeskog itd itd.
Građevinski div na koljenima, napustile ga već stotine radnika
o ovome sam govorio kada je cijena bila 400 kn a neki su se podrugujuci obazirali na moje komentare.
mnogi ce se prepoznati.
piše u članku da radnici nisu primili već dvije plaće te da uskoro dolazi na naplatu i treća i da je od početka godine viadukt napustilo više od 400 radnika. ne znam koja bi im banka, nakon što su se banke opekle s agrokorom, sada dala veći kredit koji bi ih mogao vratiti u život!?
ne vidim drugog rješenja osim PSN jer račun je i dalje blokiran, a kamate na dug samo rastu
Bez obzira što slijedi VDKT-u, nadam se da će ubuduće neki od big 4 raditi reviziju poslovanja, a ne Baker Tilly, koji se prilično iskompromitirao u Agrokorovom balonu, a ovdje je revizor od 2008. godine (ne znam za ranije jer je najraniji poziv na skupštinu iz 2008. prema ZSE). Promjena na jednu od big 4 revizorske kuće bi svakako ojačala povjerenje svih uključenih strana u samu firmu, a dala bi i neki novi pogled na financijsko stanje VDKT.
Imam dionice VDKT i ovaj komentar nije nagovor ili sugestija za prodaju ili kupnju dionica VDKT.
imam unutra oko 1000 eura…prekrižio sam ih do daljnjeg, ne prodajem jer kad sam već izgubio 5000+ kn…pa ako i popušim još te 2-3000 kn neka….
ali mislim da Viadukt neće propasti, moglo bi doći do PSN, razvodnjavanja dionica, i ode moj ulog, ali firma ostaje sigurno..