Hrvatske ceste su, naime, izvijestile kako je u petak poslijepodne dobivena privremena uporabna dozvola za prvu fazu projekta spojne ceste Zabok-Krapina.
Izvođač tog projekta bila je zajednica ponuditelja u kojoj su bile tvrtke Viadukt i Zagorje Gradnja.
Vrijednost izvedenih radova iznosi oko 44 milijuna kuna (bez PDV-a), navodi se u priopćenju, uz najavu da će puštanje te dionice u punom profilu biti svečano obilježeno u četvrtak, 6. travnja, zbog strateške važnosti tog projekta.
Inače, radovi na izgradnji spojne cesta Zabok-Krapina, u ukupnoj duljini od 13,1 kilometar, predviđeni su izgradnjom u tri faze.
Ove godine planira se i pokretanje postupka javne nabave za odabir izvođača radova za drugu fazu ovog projekta do Lepajca, u duljini od 5,5 kilometara, procijenjene vrijednosti od 60 milijuna kuna, a koja je trenutno u postupku ishođenja građevinske dozvole.
@DATA
.a jeste li Vi možda stručnjak? ..i koliko imate iskustva i saznanja kakva je praksa u HR kad je riječ o stečaju tj likvidaciji?
.vlasnici tj. dioničari su zadnji isplatni red…svi, ama baš svi imaju prednost nad njima pri namirivanju.
Banke imaju hipoteke te se one u pravilu uglavnom u većoj mjeri namire, radnici kako-tako, dobavljači dijelom….
Sredinom 2012. postaje koordinator projekta izgradnje novog putničkog terminala zagrebačke Zračne luke Franjo Tuđman, povijesnog projekta u kojem je Viadukt bio u trostrukoj ulozi investitora, projektanta i izvođača radova.
@DATA
.a jeste li Vi možda stručnjak? ..i koliko imate iskustva i saznanja kakva je praksa u HR kad je riječ o stečaju tj likvidaciji?
.vlasnici tj. dioničari su zadnji isplatni red…svi, ama baš svi imaju prednost nad njima pri namirivanju.
Banke imaju hipoteke te se one u pravilu uglavnom u većoj mjeri namire, radnici kako-tako, dobavljači dijelom….
Nisam primjetio da većinski vlasnici prodaju po ovim cjenama oćito im se ne isplati…jer bi inaće hrlili da prodaju i spase svoju imovinu po vašem krivom tumaćenju …zadnja prodaja većinskih vlasnika je bila dosta iznad 300 kuna i prodano je nešto sitno dionica toliko o tome…
Hrvatske ceste su, naime, izvijestile kako je u petak poslijepodne dobivena privremena uporabna dozvola za prvu fazu projekta spojne ceste Zabok-Krapina.
Izvođač tog projekta bila je zajednica ponuditelja u kojoj su bile tvrtke Viadukt i Zagorje Gradnja.
Vrijednost izvedenih radova iznosi oko 44 milijuna kuna (bez PDV-a), navodi se u priopćenju, uz najavu da će puštanje te dionice u punom profilu biti svečano obilježeno u četvrtak, 6. travnja, zbog strateške važnosti tog projekta.
Interesantno je da po ovim cijenama niti AZ DMF niti Erste skrbnički (top 1.) nisu dokupljivali, kao niti predsjednik NO koji voli trgovati barem prema izvješćima na ZSE. Top 1. je kupovao u rasponu 200-300 kn. Ili su svi stali pred raspletom trenutačne situacije ili misle da ovo nije dno. Da nemaju više $ za ulaganje ne vjerujem, pogotovo DMF.
Svakakvi scenariji su ovdje mogući: od toga da radnici zbog neisplate plaća pokrenu stečaj, do zahtjeva za PSN. Pitanje je što će management učiniti, tj. hoće li biti sposobni deblokirati firmu i dobiti povjerenje dobavljača i kreditora za taj potez, u nadam se, što kraćem roku.
Zna li netko iznos blokade i da li ona dolazi od strane banaka ili dobavljača, ili od obje strane?
Izgelda da danas ima dionica za sve, samo se treba postaviti.