ovoliko kolika je sad vrijednost cijele firme vrijede samo oni najobičniji kamioni koje posjeduje…a gdje je sve ostalo…svašta…firma sa toliko vrijednih ugovorenih poslova i to sa državnim poduzećima…trebala bi biti bajka…a valjda če
ovoliko kolika je sad vrijednost cijele firme vrijede samo oni najobičniji kamioni koje posjeduje…a gdje je sve ostalo…svašta…
pitanje je da li je ta imovina “slobodna” ili i ovdje vjerovnici (banke, dobavljači) imaju zalog nad tom imovinom??
molim optimiste i pesimiste da kažu razmišljanja s koliko kuna je tranutno blokiran Viadukt ?
plavi 08.04.2016.
Kakva je sada situacija ima li nade, je li se rezultat popravio ili se ne daj Bože pogoršao, koliko još čekamo, koliko je DLKV koliko je VDKT, čiji je veći ( rezultat ) , kada će igra završiti ( da skratimo muke ) ?
Skrolati na predzadnji post stranice:
http://www.poslovni.hr/forum/tema/dlkv-dalekovod-dd-3131?page=1301 [poslovni.hr]
lp
možda kolega plavi zna kakva je situacija ?
p.s. ovo je moj drugi pokušaj da “isprovociram” kolegu plavog da se javi na ovoj temi ali mislim da neće biti ništa od toga
bazel
moglo bit zanimljivo ako dodje neka pozitivna vijest…… kao deblokada racuna npr
Zašto nema trokutica na viadukta?
bazel
moglo bit zanimljivo ako dodje neka pozitivna vijest…… kao deblokada racuna npr
i šta misliš da bi to riješilo? pa VDKT je gotovo ostao bez radnika! gdje će naći nove radnike obzirom na kroničnu nestašicu građevinarske radne snage u RH?? građevinci odlaze raditi van čak i iz firmi koje uredno plaćaju, a kamo li ovdje gdje kasne toliko s plaćama, a sad im je još i račun blokiran!
hoće li i nakon eventualne deblokade imati dovoljno radnika i dovoljno fin.sredstva za rad na gradilištima koja su ugovorili? jako teško….i zato – bez dokapa VDKT teško će se izvući….