http://www.seebiz.eu/hrvatske-ceste-u-cetvrtak-u-prometu-62-km-spojne-ceste-zabok-krapina/ar-153560/
u četvrtak se otvara ta cesta a vi pogledajte tko je izvođač i koliko je keša vrijednost radova..
toliko o blokadi
građevinski radovi se plaćaju po situacijama, privremenim i konačnim, znači ostaje još za fakturiranje možda 20% vrijednosti izvedenih radova (a moguće da je i to već sve fakturirano ako se cesta otvara), a i to čim se pošalje na isplatu pojest će mjenice i zadužnice koje već neko vrijeme blokiraju račun i čekaju u redu za naplatu….
Ma kakvih 20% pa da je toliko ostalo Viadukt bi to vec dao u novine i visio ministru za vratom.
Ovdje je ostala jos okoncana situacija koja je vjerojatno niti 1% vrijednosti radova.
@dindon
ma znam da nije 20% jer kad ostane još okončani obračun radi se o par % razlike +/-
budućnost je ovdje sve samo ne svjetla, ne znam kako će se izvući osim kroz novi dokap, a tu je onda najrealnije kroz PSN jer ako se blokada produži još koji dan neće biti povratka
Ja sam računovodstveni analfabet pa molim da mi netko tko zna objasni stavku iz aktive bilance D) PLAĆENI TROŠKOVI BUDUĆEG RAZDOBLJA I OBRAČUNATI PRIHODI u iznosu od 355.897.348 kuna što čini 1/3 Viaduktove bilance. Hvala.
To bi mogao biti faktoring. Čitaj Mikulićevu izjavu o mostu.
cijeli most su sami financirali odnosno 57%…nisu ni trebali ulazit u taj posao pa da tek po završetku dobiješ isplatu..kako god bilo trebaju dobit keš za odrađeni posao i metalnu konstrukciju koju su sami platili
ja ulazim mic po mic pa sta bude…
izgleda mi kao dno, no nikad ne znas. dok je todex kriza u igri ponekad ni sam vise ne znam sta da radim 🙂
ja isto..ulazim sa onoliko koliko se mogu odreći
Veoma precizno receno.