Samo da se još nadovežem na svoj post otprije. Nikog na forumu nisam prozivao, niti ću ikad prozivati za bilo što. Svatko je sam za sebe odgovoran za svoje odluke i koliko će i u kojem trenutku svog novca uložiti.
Btw, bolje bilo kakva diskusija na forumu, nego nikakva. Uvijek se nađe korisnih informacija i linkova na vijesti koje forumaši šalju, a koje čovjek inače ne bi možda sam pronašao, jer nije da svi stalno visimo na svim mogućim izvorima izvještavanja. A na kraju je svatko sam za sebe treba filtrirati takav sadržaj i na osnovu toga donijeti investicijsku odluku.
Meni je primamljiva bila činjenica da je Viadukt u igri za Pelješki plus što su imali hrpu već ugovorenih poslova. A kad je još i ERSTE skrbnički počeo dokupljivati ogromne količine meni je to bio buy signal. Iako kako sad vidimo, kolo sreće se brzo okrene. Daj Bože da se na kraju stvari poslože za Viadukt i da se izvuku. Ali sad kad je državi prioritet rješavanje situacije s Agrokorom, teško se istovremeno može baviti još i ovime.
Vidim isto tako i da sam generalno podcijenio situaciju s Agrokorom, stvari su izmakle kontroli i nisu nimalo bezazlene, ono što nam slijedi idući tjedan moglo bi imati dalekosežne posljedice za sve nas. Nadam se da će se nekakav model rješenja pronaći, ali što više pratim situaciju s Agrokorom to mi izgleda sve gore.
Ugovora i posla imaju..gledajući taj most izgledalo mi je kao veliki uteg da oni financiraju cijeli projekt pa tek naknadno cekaju keš.Nadalje odradili su 57% posla i to im se mora platit bez obzira na raskid a bankarske garancije koje su daki su 10 mil kuna..Viaduktu se mora platiti oko 100 mil za izvedene radove ..treba vidjeti koliko su do sad uopće dobili ako netko zna neka evo iznese taj podatak
Ugovora i posla imaju..gledajući taj most izgledalo mi je kao veliki uteg da oni financiraju cijeli projekt pa tek naknadno cekaju keš.Nadalje odradili su 57% posla i to im se mora platit bez obzira na raskid a bankarske garancije koje su daki su 10 mil kuna..Viaduktu se mora platiti oko 100 mil za izvedene radove ..treba vidjeti koliko su do sad uopće dobili ako netko zna neka evo iznese taj podatak
Osobno mislim da će to završiti na sudu, vrlo vjerojatno i financijsko vještačenje projekta…
Tako da će se vijadukt nčekati novaca..
Kolega Avenger, očito kolega nije upoznat s stanjem u vijaduktu.
Pa firma je blokirana, da se odblokira trebat će stotinma vjerovnika dat jamstva…koja!???
Jednostavno rečeno firma se raspala…
Još malo samo će tragovi ostat ako ih ne kupi neki jaki igrač….
Manje više sve gore je sporedno, ono što je za ovu tvrtku amen je rasipanje djelatnika, prvo onih kvalitetnih (primjer od prije 2 godine 40 strojara odtišlo u Deuch..) sad kad je građevina u usponu da neki čekaju teško..
Pr. SPEGRA je već neke od njih zaposlila, nisam optimističan…. ali …..
početkom prošlog tjedna sam izašao radi vijesti o blokadi.
izašao sa +0 ali i propustio kapitalizirati >40% na 30dana.
vdkt mi je bio dio divrz procesa sektora.
splet više loših,nesretnih okolnosti a možda i prenesposobna uprava doveli su do ovog stanja.
moj povučeni kapital će se rasporediti unutar sektora ali dok se ne popravi stanje vdkt je kod mene na čekanju.
nadam se da su loše vijesti ispucane i da će sljediti pozitivnije.
svima koji ostaju želim da naplate svoje strpljenje
Migra
Velika očekivanja imate od hr građevine?
Primjer Vijadukta dovoljno govori koliko je građevina uništena, devastirana na staklenim nogama, psn i ostala čuda.
robinh@
DA,očekujem značajan oporavak pogonjem ogromnim količinama posla koji dolazi iz više snažnih izvora.
na žalost taj nesretni most je za vdkt bio zamka koju uprava nije prepoznala.
krivo su procjenili vl sposobnost financiranja a izgledno i još neke druge pogreške su učinjene.
očekujem da će se vdkt izvući ali ovo je došlo u nezgodnom trenutku.
okrenuo sam se onom dijelu sektora gdje vidim da uprave rade kvalitetnije.
Tako je raskid jedino moguće rješenje da se projekt održi, poručio je ministar Oleg Butković, koji je uz isprike građanima Trogira ukazao i za važnost za državu što brže stabilizacije Viadukta, kako je kazao, “zbog drugih projekata”.
Za projekte HC-a u kojima sudjeluje Viadukt navodno rizik ne postoji jer u njima, za razliku od mosta, tvrtka nije – sama, tj. postoji solidarna odgovornost drugih izvođača čime se otklanja rizik i za slučaj da se stanje u Viaduktu primjerice ne bi brzo stabiliziralo. Rješenje privremenih poteškoća u petak je samo kratko najavio novi šef Uprave Krešimir Mikolić, a očekuje brzu deblokadu povlačenjem ovršnih naloga većine partnera.
Eto ministar je to riješio i deblokada računa se skida vjerovatno u ponedjeljak. Vjerovatno će i HC napraviti isplatu za prethodne poslove,a to je dug od 140milja kuna.
Brzo će Viadukt opet na noge, to je barem moja prognoza.
Nakon završetka radova Zračne luke F.Tuđman, bilanca – 75 milja kuna…. od ugovorenih 375
Čudi me kako su samo uspjeli, kao da su se trudil da što veći minus naprave….
meni predstečajna nagodba izgleda kao vrlo realna mogućnost…jer dodatni problem će za VDKT biti čak i kad ih odblokiraju što će do tada praktički ostati bez radnika, a imaju masu ugovorenih poslova…tko će im doći raditi u firmu koja ne isplaćuje redovno plaće, uz masu drugih građ. firmi koje redovno daju plaće i to jako dobre?? HR ima veliki nedostatak građ. radnika, a građevinari u financijskim problemima poput VDKT taj problem će imati eksponencijalno povećan
Što se tiče malog dioničara investirati u građevinu, rizik je prevelik i još će jako dugo tako biti.
Aktiviranje jamstva u iznosu od 100% za Čiovo to dokazuje. Plus toga nema
radnika ni za lijek, a radi se sa gubitkom, jer uprave i moćni ljudi koji vode tvrtke ovdje rade za sebe isključivo. Tek sada ulagači to prihvaćaju i akceptiraju, a odgovor zašto ulažu u gubitaše sa niskom
likvidnošću, mislim da je jedna ljudska osobina, a zove se pohlepa.
Tumačio sam kako građevinac koji radi npr. hotelski kompleks ima rizik blizu 100 % u slučaju
nekakvih reklamacija i garancija, a kako su rokovi izradnje vrlo kratki (gledajte Valamar Rabac) takvi se troškovi mogu desiti. Valamarov rizik je blizu nule, a rizik izvođača je blizu 100%. Jedina dobra stvar za
izvođača je što ima osiguranu naplatu, ako ispuni zadano u rokovima. Takvih investitora je malo.
…cijena trenutno izgleda primaljiva za kupiti…no…koliko se problema krije iza svega ovoga?,,,Neki su za te probleme znali i na 400 kada su se iskrcavali…pa i na 200…uglavnom, nije dobro a uskoro neće ni biti…imam nešto vdkt-a…špekulativno nastradao…ali na drugima dobio…pozitivno-negativna nula…