VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Riječ je o zakonu kojim će se poslužit i Viadukt i krenuti dalje do izgranje mosta Pelješac.

Kontinuirano poslovanje je temelj rješavanja problema, a to je u ovom trenutku ugroženo kod Viadukta.

Na 100 mjesta sam pročitao da penala neće biti. Ali avax i dalje mlati i moderator ga pušta.

@lojtra
OK, stavi link gdje piše da su HC odustale od penala??

Ignore: KressoM, delux

Avax
Stavi ti link. Meni se ne traži. Da vidimo gdje piše da će bit penala. Samo nemoj staviti svoj post.

https://lider.media/aktualno/viadukt-blokada-je-trenutacna-razgovaramo-s-vjerovnicima-trazimo-model-za-isplatu-placa/

Glede očitovanja prodaje člana upravnog odbora, isti je prodao
samo 80kom, točnije 24.800 kn na dan prodaje, dakle ne radi se
o ničem bitnom. Pa na ULPL se vrte stotine tisuća kunića
od članova uprave, a ovdje netko polemizira 24.800kn.
Možda kupuje čovjek skuter ili malo bolje biciklo pa mu zafalilo.
Zanemarivih 80kom u ukupnoj brojci od 460.000 dionica.
MCAP je trenutno samo 68milja kuna,a book je 770kn po dionici
pa dobro razmislite koliko ćete čekati.

Mikolić: Ulažemo maksimalne napore da se račun Viadukta što prije odblokira Autor/izvor: SEEbiz / H
Datum objave: 31.03.2017. – 16:46:26
ZAGREB – Predsjednik Uprave Viadukta Krešimir Mikolić izjavio je u petak kako je blokada računa s kojom se tvrtka jučer suočila ‘trenutačna’, kazavši kako se u razgovoru s vjerovnicima ulažu maksimalni napori da se tvrtka što prije odblokira te u što kraće vrijeme ‘ponovno stane na noge’.
“Kao direktor, uz svoje suradnike, poduzimam maksimalne napore i sve korake kako bismo izašli iz ove, naglašavam, trenutačne blokade”, kazao je Mikolić na konferenciji za medije na kojoj je objavljeno kako su Hrvatske ceste u petak pokrenule proceduru raskida ugovora s Viaduktom o građenju mosta kopno-otok Čiovo.
Kako je napomenuo, vode se razgovori s vjerovnicima, odnosno kreditorima, bankama, dobavljačima te partnerima, analizira se poslovanje tvrtke te će se poduzeti ‘svi koraci da tvrtka što prije izađe iz ove privremene situacije u kojoj se nalazi’.
“Jedan bitan faktor su i naši radnici, odnosno pronalazak modela isplate zaostale plaće, što vjerujem da ćemo uspjeti, kako bismo vratili njihovo povjerenje te ponovo pokrenuli proizvodnju”, rekao je Mikolić.
Na pitanje novinara o tome tko je blokirao račun, Mikolić je rekao kako u ovom trenutku o tome ne treba raspravljati, dodavši kako se manje-više radi o dobavljačima, pojedinim podizvođačima, kao i nekoliko kreditora odnosno banaka.
Kako je kazao, s vjerovnicima su već izvršeni razgovori te kako vjeruje da će se većina njih odlučiti na povlačenje tradžbina s kojima su ovršili Viadukt, a u cilju daljnje suradnje s tvrtkom.
Upitan o iznosu potraživanja, Mikolić je rekao kako ne bi želio o tome govoriti pošto vjeruje da će se taj iznos nakon razgovora koje su obavili s vjerovnicima u vrlo kratkom roku smanjiti, odnosno da će uspjeti anulirati.
Na pitanje prijeti li i na drugim nekim gradilištima ovaj scenarij, konkretno na projektu izgradnje mosta na Savi kod Svilaja, Mikolić je kazao da po informacijama s kojima raspolaže radovi na Svilaju idu prema dinamičkom planu koji je i ugovoren.
“Trebamo se restrukturirati, konsolidirati i nastaviti raditi u punom zamahu kako bismo realizirali sve projekte koje smo dosad ugovorili, čija je vrijednost oko milijardu kuna”, ustvrdio je.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković naglasio je kako je most na Svilaji vrlo važan projekt kojeg s 50 posto financira Hrvatska, a s 50 posto Bosna i Hercegovina, kazavši kako je prije desetak dana bio u obilasku radova s europskim povjerenikom za proširenje Johannesom Hahnom te kako je tu situacija ‘vrlo čista i jasna’.
“U slučaju da dođe do problema na radovima na mostu na Savi kod Svilaja, tamo postoji i drugi ugovorni izvođač koji je isto tako solidarno odgovoran te koji može završiti projekt”, rekao je Butković, dodavši kako ni u jednom trenutku neće dopustiti da se radovi na mostu kod Svilaja dovedu u istu situaciju kao kod mosta Čiovo.
Nakon vijesti o blokadi računa Viadukta, u četvrtak je na Zagrebačkoj burzi cijena dionice te tvrtke potonula više od 30 posto, dok je jutros nakon najave raskida ugovora s tom kompanijom na projektu izgradnje mosta za Čiovo pala daljnjih 24 posto.

http://www.seebiz.eu/mikolic-ulazemo-maksimalne-napore-da-se-racun-viadukta-sto-prije-odblokira/ar-153393/

Sad na RTL vijestima, kažu da Viadukt kasni i na radovima na staroj karlovačkoj.

[i]volim dividendu više nego hladnu pivu[/i]


Avax
Stavi ti link. Meni se ne traži. Da vidimo gdje piše da će bit penala. Samo nemoj staviti svoj post.

SVAKI ugovor o građenju sadrži penale ako izvršitelj ne završi radove u roku ili se zbog kašnjenja raskine! to ti su ti pravne osnove kod ugovora o građenju, a ako ti misliš da su ugovori bez tih klazula, onda si doista naivan. poseban problem je ako je VDKT dao bankarska jamstva za uredno ispunjenje ugovora, pogotovo ako su naplativa bez prava prigovora i na prvi poziv (da, i to postoji i to vrlo često kad se radi s državom) jer onda jasno je što slijedi….ma bolje me ne vuci više za jezik

Ignore: KressoM, delux


Riječ je o zakonu kojim će se poslužit i Viadukt i krenuti dalje do izgranje mosta Pelješac.

koji zakon? ovaj o sistemskim tvrtkama ? koje moraju imati 5000 zaposlenih??

Ignore: KressoM, delux

Avax prestani,nema nikakvih penala jasno su ti rekli i u dnevniku.Slijedeći tjedan normalizacija poslovanja, jedan ugovor manje i to vam je sve od ove galame. Ovi koji su prodali ovako nisko mogu se slobodno lupati po glavi.

New Report

Close