Sad i ako otkažu, VDKT padne, onda dobije dio Pelješkog i ode VDKT na 1000 kn. I jedno i drugo pretjerana reakcija.
I zanima me tko to ruši cijenu inače na ovoj burzi: uvijek svi pričaju protiv burek-špekulanata, a kako to da onda svi ovi “dugoročni” rasprodavaju?
Dugoročno Viadukt izgleda kao dobra priča ako gledamo cijeli sektor koji je (navodno) u uzlaznoj putanji.
Kao odlaze radnici i inženjeri; pa šta onda raste dionica Ingri, Dalekovodu i Hidroelektri, oni su u goroj situaciji od Viadukta, gdje će oni nabaviti radnike?!
Zanimljivo, ono što vrijedi za jednu firmu u sektoru, ne vrijedi za drugu kad dionica pada… Kad raste nitko ne spominje odljev radnika, nego skače cijena i za sitne posliće….
Imam zanemarivo dionica VDKT, na njima sam htio zaraditi za rek-bu i jogurt, a ako moje pisanje nekoga nagovori da proda ili kupi taj zasigurno nije normalan… 🙂
Po Investu će HC morati sanirati Viadukt, a ne naplatiti penale!
Šanse za prekid ugovora su jako male.
http://www.seebiz.eu/nastavljaju-se-pregovori-viadukta-i-hrvatskih-cesta-o-gradnji-mosta-kopno-otok-ciovo/ar-153171/
Šanse za prekid ugovora su jako male.
http://www.seebiz.eu/nastavljaju-se-pregovori-viadukta-i-hrvatskih-cesta-o-gradnji-mosta-kopno-otok-ciovo/ar-153171/
Glasnogovornica HC-a Tamara Pajić istaknula je za Hinu kako tim potezom HC želi čuti planove nove Uprave Viadukta, dakle ljudi koji nisu sudjelovali u dosadašnjim pregovorima između HC-a i Viadukta.
“Na traženje nove Uprave Viadukta, Hrvatske ceste pristale su na nastavak pregovora oko gradnje mosta kopno – otok Čiovo. Pregovori, odnosno sastanci, trebali bi trajati do ovoga četvrtka, a onda bi se u petak trebalo definitivno znati hoće li Viadukt nastaviti graditi most. Novoj Upravi Viadukta želimo dati šansu da nam izloži svoje viđenje problema te prezentira poslovne, financijske i dinamičke planove gradnje mosta”, kazala je Tamara Pajić.
Iz čega se ovdje vidi da se ne nastavlja gradnja mosta?
…do Petka rješenje…nova uprava treba iznijeti plan…vjerujem nastavku rada mosta…
…do Petka rješenje…nova uprava treba iznijeti plan…vjerujem nastavku rada mosta…
ma to je sigurno jer niti HC imaju vremena provoditi novi natječaj za odabir izvođača koji će dovlačiti novu operativu, niti si Viadukt može dozvoliti blamažu da ga izbace iz posla….no ostaje problem što će po svemu sudeći VDKT financijski gadno stradati u cijeoj ovoj priči – što je izjavio i donedavni direktor
ma to je sigurno jer niti HC imaju vremena provoditi novi natječaj za odabir izvođača koji će dovlačiti novu operativu, niti si Viadukt može dozvoliti blamažu da ga izbace iz posla….no ostaje problem što će po svemu sudeći VDKT financijski gadno stradati u cijeoj ovoj priči – što je izjavio i donedavni direktor
[/quote]
On je svašta nabrajao. Ako je to istina sto je on tvrdio onda i vlada mora sanirati štetu .
Vjerujem u kompromis.
Sve druge opcije su “preskupe” za obje strane.
Bit će sigurno neki dogovor i kompenzacija za obostrane greške, jer obje strane su ih napravile (iskreno mislim da je VDKT napravio samo jednu grešku: što nije on odmah tražio raskid kad je vidio da dokumentacija nije odgovarajuća i tražio penale!).
Kompromis i kompenzacija će biti ili na ovom mostu ili na Pelješcu 🙂
Krenulo varenje/sastavljanje šestog segmenta mosta .
I tu će neka lova sjedati.
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/u-zracnu-luku-franjo-tudjman-stigli-prvi-zrakoplovi—471281.html