To kako Viadukt tumači ugovor je smiješno u ovom slučaju…
Normalno se u HR plaća na razini mjesečnih faktura po obimu izvedenih radova – na kraju mjeseca ide faktura s obračunatom količinom radova i po tome se plaća. Međutim, se EU projektima je totalno drugačija praksa i to svi u građevini dobro znaju, s tim su i puno manje tvrtke koje nisu izvođači imale problema. Radiš godinu dana sve o svom trošku, i tek onda si plaćen. Radiš godinu dana bez kune, sve plaćaš iz vlastitih sredstava a onda na kraju godine kapne 8-10 milijuna kuna i odmah bude domjenak sa punjenim lignjama i škampima… Ali 10. i 11. mjesec je krpanje kraj s krajem
Vrlo jasno je rečeno kod tendera da isplata ide po potpuno obavljenom poslu, oni nisu Caritas kao naši (s jedne strane možda ne baš fer princip, ali se onda javljaju samo ozbiljne i stabilne kompanije a ne kao kod nas neke jučer osnovane koje uzimaju 987 kooperanata) i nema zovi ovog zovi onog. Tu je Viadukt krivo procijenio stvari, uvalio se dosta, i sada neće ispuniti rokove. Šta, kako i zašto; to EU zaboli – pogotovo u kapitalnim projektima. Posao si prihvatio, onda ga obavi… A oni nisu..
I zato ovo špekuliranje sa grcima i makedoncima… Neozbiljnost, nesposobnost, moralni hazard, kako god želite. Ostavka uprave je folklor za javnost, a ovaj novi je pulen starog i dizao je do jučer ruku za njega u NO, tako da nemojte ništa bolje očekivati… I to već ovdje jer traži se novi izvođač…
Sada dajte minuse i optužite za drukanje, ali prije toga razmislite da li znate tko su ti ljudi i da li ste ikada bili na ikojoj skupštini da vidite tko upravlja sa kompanijom gdje ulažete.
To kako Viadukt tumači ugovor je smiješno u ovom slučaju…
Normalno se u HR plaća na razini mjesečnih faktura po obimu izvedenih radova – na kraju mjeseca ide faktura s obračunatom količinom radova i po tome se plaća. Međutim, se EU projektima je totalno drugačija praksa i to svi u građevini dobro znaju, s tim su i puno manje tvrtke koje nisu izvođači imale problema. Radiš godinu dana sve o svom trošku, i tek onda si plaćen. Radiš godinu dana bez kune, sve plaćaš iz vlastitih sredstava a onda na kraju godine kapne 8-10 milijuna kuna i odmah bude domjenak sa punjenim lignjama i škampima… Ali 10. i 11. mjesec je krpanje kraj s krajem
Vrlo jasno je rečeno kod tendera da isplata ide po potpuno obavljenom poslu, oni nisu Caritas kao naši (s jedne strane možda ne baš fer princip, ali se onda javljaju samo ozbiljne i stabilne kompanije a ne kao kod nas neke jučer osnovane koje uzimaju 987 kooperanata) i nema zovi ovog zovi onog. Tu je Viadukt krivo procijenio stvari, uvalio se dosta, i sada neće ispuniti rokove. Šta, kako i zašto; to EU zaboli – pogotovo u kapitalnim projektima. Posao si prihvatio, onda ga obavi… A oni nisu..
I zato ovo špekuliranje sa grcima i makedoncima… Neozbiljnost, nesposobnost, moralni hazard, kako god želite. Ostavka uprave je folklor za javnost, a ovaj novi je pulen starog i dizao je do jučer ruku za njega u NO, tako da nemojte ništa bolje očekivati… I to već ovdje jer traži se novi izvođač…
Sada dajte minuse i optužite za drukanje, ali prije toga razmislite da li znate tko su ti ljudi i da li ste ikada bili na ikojoj skupštini da vidite tko upravlja sa kompanijom gdje ulažete.
bravo. firma je godinama sustavno lose upravljana i vodena.sada je to kulminiralo i to je svima jasno. uprava nije dala ostavku vec ju je bila primorana dati. A Mikolic je 6 godina u firmi, mlad je, ambiciozan, ali kljucne stvari se dogadaju u pozadini jer se mjenjaju vlasnicki udjeli i statusi. A Mikolic ima minoran broj dionica. Kljucne poteze i odluke ce donositi covjek koji je bio odbacen prije par godina a trenutno je zamrznuo mirovinu a ne moze biti imenovan direktorom zbog krimena optuznice koji nosi na sebi.
pritisak je bio prevelik.
no da li se što mijenja. i ne baš.
i dalje je situacija u firmu vrlo složena.
Naravno da je Uprava u ovom slučaju uvijek kriva.
Za Viadukt bi bilo puno bolje da ih HC izbaci iz ugovora nego da ih zadrži da i dalje gomilaju gubitke.
No, da li će doći do toga Hrvatske ceste trebaju dobro iskalkulirati jer će proteći dosta vremena dok se ne provede nova javna nabava i uvede novi izvođač po sigurno puno većim cjenama, a ovo je projekt koji sufinancira EU što je dodatan problem!
Viadukt gubi posao na mostu Čiovo?
Opet s upitnikom.
I dalje nemamo jasnu sliku.
Viadukt gubi posao na mostu Čiovo?
Opet s upitnikom.
I dalje nemamo jasnu sliku.
[/quote]
Slika potpunu jasna,(barem meni) to je ključni kompromis koji viadukt napravio i prebacio loptu ministru.
Ne vjerujem da HAC ima plan B,to je bilo samo zbog lokalni izbora a viadukt se nije trebao opustit u političke igre.
‘Mušterija je uvijek upravu ‘ ma kakv god bio.
https://lider.media/aktualno/tvrtke-i-trzista/poslovna-scena/mikulic-je-morao-otici-zbog-nezadovoljstva-ministra-olega-butkovica-hrvatskih-cesta/
pritisak je bio prevelik.
no da li se što mijenja. i ne baš.
i dalje je situacija u firmu vrlo složena.
Pitanje je je li moguće da se VDKT isčupa iz ove nezahvalne situacije.
Kad na računu nema dovoljno novaca niti za gorivo voznog parka, radnih strojeva, kad su pred raskidom Ugovora most Čiovo……………………!!!
Uostalom uskoro ćemo biti pametniji….
Ne vjerujem u raskid ugovora pred lokalne izbore!
Kako bi politicari to objasnili?
Most ce se raditi. I politicari ce platiti sve, koliko god treba, da mogu prerezat vrpcu pred kamerama :).
Raskid je losa solucija za sve strane.