Nema vrijednijih radnika od onih koji tri mjeseca nisu primili plaću. Takvi ni ne spavaju, samo im daj radit!
Kolega ako se predoči dinamički plan da bi se most mogao završiti u zadanim rokovima sa povećanim resursima..
Lokalni izbori mogu biti prekosutra i to bi bilo dovoljno..
Činjenica je, da se ubrzano povećva opseg radova u dva dana to me nebi čudilo.
ma o cemu ti.dinamicki, pod nikakvim uvjetima, most nije moguce dovrsiti do kraja godine.
ne pricajte bedastoce, to je svima jasno, danas je 21.03.
Gledao sam na telki kako izgleda taj most: to su orebrene čelične sekcije gotovo identične brodskim. Nakeljiš ih na armirano-betonske stupove i zaliješ asfaltom. J.bo me pas ako to Japanci ne bi sve skupa zašvajsali u škveru za metar dana i smontirali za još dva tjedna. Maksimum. A mi ovdje razvlačimo kooperacije sve do Makedonije da bi na kraju proboj roka bio dulji od roka samog. I mi bi se bavili nečim kompleksnijem od posluživanja cuge i pranja lancuna? Jaojao.
P.S.
Na svijetlom primjeru Agrokora vidjeli smo kako kod nas završi vođenje kompleksnih sustava.
Pomaknuli su tri gotova segnenta prema teglenici u dva dana i napravili mjesta za nove segmente.
Koliko treba tih segmenata a koliko ih je gotovo?
Treba ih biti 15, a nije gotov niti jedan…
da doista svaki dan deseci radnika odlaze, onda za 10-15 dana više uopće ne bi imali radnika, zar ne? novinski senacionalizam nema granica niti skrupula (a niti pameti)
[/quote]
Citiram:
'Krajem prošle godine imali smo 1.700 radnika. Sad masovno odlaze. Od početka godine otišlo je do 400 ljudi, gotovo svi u inozemstvo. Svaki dan odlazi njih desetak. Sve što je kvalitetno je otišlo i ne znam s kim ćemo završiti ugovorene radove. Situacija u tvrtki nije nimalo bajna i bojim se najgoreg', izjavio je Dugojević.
[/quote]
Pljunuo je na radnike koji su ostali rekavši da sve što je kvalitetno je otišlo. I ja bih nakon takve izjave otišao…
Gledao sam na telki kako izgleda taj most: to su orebrene čelične sekcije gotovo identične brodskim. Nakeljiš ih na armirano-betonske stupove i zaliješ asfaltom. J.bo me pas ako to Japanci ne bi sve skupa zašvajsali u škveru za metar dana i smontirali za još dva tjedna. Maksimum. A mi ovdje razvlačimo kooperacije sve do Makedonije da bi na kraju proboj roka bio dulji od roka samog. I mi bi se bavili nečim kompleksnijem od posluživanja cuge i pranja lancuna? Jaojao.
P.S.
Na svijetlom primjeru Agrokora vidjeli smo kako kod nas završi vođenje kompleksnih sustava.
U navedenom slučaju pohlepa (kao i na burzi) je odigrala svoje.
Na kraju, kad ti se onemogući financiranje, daljnja ulaganja nisu moguća, a povrat na do sada uloženo nije isplativ.
Na kraju, najlakše je uzeti kredit i sanirati poduzeća, najbolji primjer su naše autoceste u koje je uloženo puno novaca, konkretno posuđenog što dovodi do situacije u kojoj se nalaze, a to je da se kredit ne može vratiti.
Lebowski promašio val pa sad je došao ovdje drukat.
Radovi su ubrzani. Konačno živost na gradilištu. Dotovo je 5 segmenata, šesti je u komadima i počinju ga spajati. Makedonci su svoje isporučili , a ostalo je onda kod naših ĐĐ .
Pogledajte aerodrom, Divota
http://www.index.hr/vijesti/clanak/fotogalerija-obisli-smo-tudjmana-mjesto-s-kojeg-cemo-ispracati-djecu-u-bolje-sutra/958245.aspx
Nije moja struka, ali sam se bar informirao, a koliko vidim nije ni vaša, ali se vi niste informirali
ZG montaža sastavlja metalne konstrukcije, međutim Viadukt na njima radi antikorozivnu zaštitu i bojanje
Trenutno ih je sklopljeno 5 ili 6, međutim niti jedna konstrukcija koliko vidite nije pripremljena za postavljanje…
Antikorozija je izvršena . Bojanje u cijeloj priči je najmanji i najbrži posao i vjerojatno ide prije montaže.
Pomaknuli su tri gotova segnenta prema teglenici u dva dana i napravili mjesta za nove segmente.
Koliko treba tih segmenata a koliko ih je gotovo?
[/quote]
Vi kao da ste prespavali sve ove dane, pa rečeno je iz Viadukta da se čelične sekcije montiraju u par dana, sve ostalo je priprema.